کد خبر: ۱۶۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 09
مدیر کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری علت مرگ دانشجوی پزشکی در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را اعلام کرد
شفاآنلاین>اجتماعی> مدیر کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری علت مرگ دانشجوی پزشکی در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، منصور فیروزبخت گفت: طی معاینات و آزمایش‌های انجام شده، علت مرگ دختردانشجو مسمومیت به خاطر نشت گازبوده است.

شامگاه جمعه یکی از دانشجویان(Students) دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خوابگاه بهارستان این دانشگاه جان باخت.در حال حاضر بررسی‌ها توسط کارشناسان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای کشف علت چگونگی حادثه آغاز شده است.

ورود کمیسیون بهداشت(Health) مجلس به پرونده/ ازسوی دیگردکترعلی نوبخت -رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی- نیز با ابرازتأسف عمیق گفت: «این کمیسیون موضوع مرگ خانم دکترجوان را به طوردقیق بررسی خواهد کرد.»

دستوربرخورد با مقصران/ سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز گفت: پس از انجام آزمایشات و معاینات لازم اولیه، پزشکی قانونی مسمومیت با گاز منوکسید کربن را علت مرگ دانشجوی این دانشگاه اعلام کرد.

دکتر فریده دارابی افزود: بعد از طی مراحل پزشکی قانونی، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره قاسمی با حضور ریاست، معاونان و مسئولان دانشگاه و خانواده و دوستان آن مرحومه برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام اولیه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت گاز منوکسید کربن به‌عنوان علت مرگ متوفی، سرپرست دانشگاه دستور بررسی در ارتباط با علت و چگونگی وقوع این حادثه را داد.

دارابی اضافه کرد: دکتر خالدی فر، از برخورد قاطع و قانونی با همه مقصران و خاطیان این حادثه که منجر به این ضایعه دلخراش شده خبر داد. تلاش می‌شود با انجام اقدامات فوری و همچنین برنامه‌ریزی صحیح و اصولی دراز مدت از تکرار چنین حوادث غم انگیزو جبران‌ناپذیر جلوگیری به عمل آید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
خداونددختران راکمک کند که موفق شوند دردانشگاه دولتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: