کد خبر: ۱۶۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 07
تحقیقات درباره دیگر زوایای این اتفاق ناگوار ادامه دارد و بازپرس پرونده به تحقیقات تکمیلی ادامه خواهد داد
شفاآنلاین>اجتماعی> همزمان با ادامه تحقیقات جنایی درپرونده قتل فجیع پسرجوان مهابادی که به‌دست دوستانش و با ضربات متعدد ساطور از پا درآمده و پیکر نیمه‌جانش درخارج از شهربه آتش کشیده شده بود، جزئیات تازه‌ای ازاین پرونده فاش شد.

به گزارش شفاآنلاین، این چهار جوان که همگی 18 تا 20 ساله هستند از لحظات مختلف قتل دلخراش دوست‌شان فیلمبرداری کرده و حتی هنگام به آتش کشیدن جسد نیزبا آن تصاویر «سلفی» گرفته‌اند. براساس اطلاعات(Information) به‌دست آمده، از این چهار جوان یکی با اتهام قتل عمد و سه نفر با اتهام معاونت در قتل وآتش زدن پیکرمقتول روبه‌روهستند.به گفته مسئولان پرونده، چهار جوان دستگیر شده در حالی از این صحنه‌های دلخراش فیلم گرفتند که هیچ کدام به‌دلیل شرب خمر، حالت عادی نداشتند. آنها درعین حال تصور می‌کردند با سوزاندن جسد دوست صمیمی‌شان، هیچ گاه راز جنایت‌شان فاش نمی‌شود.

انگیزه قتل چه بود؟
توکل حیدری - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی- با اشاره به اینکه تحقیقات درباره انگیزه قتل فجیع مهاباد همچنان ادامه دارد، گفت: متهم ردیف اول، انگیزه قتل را مسائل ناموسی عنوان کرده است.

وی ادامه داد: تحقیقات درباره دیگر زوایای این اتفاق ناگوار ادامه دارد و بازپرس پرونده به تحقیقات تکمیلی ادامه خواهد داد.ضمن اینکه رسیدگی سریع و عادلانه به این پرونده با توجه به ابعاد گسترده‌ای که پیدا کرده است در دستور کارقراردارد.

آخرین جزئیات پرونده
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد نیز اختلاف‌های شخصی را علت قتل جوان مهابادی توسط دوستانش عنوان کرد. سرهنگ رضا ظهیریان درباره آخرین جزئیات پرونده گفت: تحقیقات (researches)و بررسی‌های بیشتربرای رفع ابهام‌ها ادامه دارد.وی با اشاره به آخرین گزارش موجود درباره این قتل اظهارکرد: در این گزارش علت اصلی قتل، اختلاف‌های شخصی بین چند دوست مطرح شده است.

 افراد متهم به قتل در این پرونده نیز به ترتیب ۱۹، ۱۷و ۱۹ سال دارند و مقتول نیز ۲۱ ساله بوده است.وی با بیان اینکه پسرجوان با یک ساطور قصابی کشته شده است، اظهارداشت: جنایتکاران پس ازکشتن پسرجوان به سر صحنه بازگشته بودند تا از مرگش مطمئن شوند و چون مقتول هنوز نیمه‌جان بوده، او را سوزانده‌اند.چهار جوان مهابادی روز ۳۱ شهریور، برای گردش به بیرون شهر رفته بودند که با اصابت ضربات ساطور دوست شان را ازپا درآورده و بعد پیکر نیمه جان او را به آتش کشیده بودند.جسد قربانی هم سه روزبعد کشف شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: