کد خبر: ۱۶۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 20
هر روز شاهد تغيير در ساختار فرهنگ و جامعه هستيم و اين امر باعث عميق شدن روز به روز پديده آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود
شفاآنلاین>اجتماعی> رئیس سازمان بهزيستي گفت: کارشناسان اورژانس اجتماعي در سال گذشته توانستند از 5 هزار و 231 مورد خودکشي جلوگيري کنند.

به گزارش شفاآنلاین، انوشيروان محسني بندپي صبح سه شنبه در آئين افتتاح 150 مرکز اورژانس اجتماعي در سراسر کشور که با حضور معاون اول رئيس جمهوري و وزير رفاه برگزار شد، به واقعيت‌هاي موجود در جامعه و تغيير شيوه‌هاي زندگي و تحولات محيطي اشاره کرد و افزود: هر روز شاهد تغيير در ساختار فرهنگ و جامعه هستيم و اين امر باعث عميق شدن روز به روز پديده آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود.

وي ادامه داد: سازمان بهزيستي با بهره‌مندي از 22 هزار نيروي متخصص و با بهره‌گيري از يافته‌هاي علمي سه راهبرد پيشگيري(Prevention) از بروز و شيوع معلوليت‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي، مداخلات بهنگام تخصصي با استاندارد کردن خدمات و استفاده از ظرفيت‌هاي ارزشمند جامعه را سرلوحه کار قرار داده است.

رئيس سازمان (Organization)بهزيستي، استقرار 5 هزار تيم اجتماع‌محور، اجراي طرح «نماد» و «ماد» در نظام مراقبتي دانش‌آموزان با همکاري 9 نهاد، اجباري کردن غربالگري ژنتيک، ارائه الگوي دادگاه درمان‌مدار، گسترش خط 1480، توسعه کمي و کيفي اورژانس اجتماعي را از اقدامات موثر برشمرد و گفت: به واسطه فعاليت موثر اورژانس اجتماعي و مداخلات بهنگام سال 94، 4 هزار و 240 نفر، در سال 95، 5 هزار و 231 نفر از خودکشي منصرف شدند.
برچسب ها: پیشگیری ، سازمان ، اجتماعی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: