کد خبر: ۱۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 15
شرکت هلیکوپتری روسیه پیگیر فروش بالگردهای سبک Ka-226T کاموف ساخت کارخانه قازان پایتخت جمهوری تاتارستان به ایران است که کاربرد خدماتی دارد
شفاآنلاین>اجتماعی>شرکت هلیکوپتری روسیه پیگیر فروش بالگردهای سبک Ka-226T کاموف ساخت کارخانه قازان پایتخت جمهوری تاتارستان به ایران است که کاربرد خدماتی دارد.

به گزارش شفاآنلاین، شرکت روسی روز جمعه اعلام کرد که علاقه به خرید این بالگردها در جریان مذاکرات با مقام ها، وزارت خانه ها و ادارات ایران مطرح شده است.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از بیانیه مطبوعاتی این شرکت نوشت: مذاکراتی در این باره در تهران انجام شده است.

آندری باکینسکوف مدیر شرکت روسی گفت: این رویدادی بسیار مهم برای ما است، زیرا قادر به تماس مستقیم با مشتریان بالقوه هستیم. آنان را در جریان جزئیات و مزایای کلیدی Ka-226T قرار دادیم. از سوی دیگر هم در حال بررسی امکان تحویل بالگردها به بخش حمل و نقل هوایی وزارت بهداشت(Health)، درمان و آموزش پزشکی ایران هستیم.

بنا به این گزارش، کارشناسان(experts) روسی در مورد ویژگی های فنی، عملیاتی و تجهیزاتی بالگردها توضیح داده اند و در آینده نیز طرفین تصویب گواهینامه Ka-226T در ایران و چگونگی خدمات پس از فروش را بررسی خواهند کرد.

پیشتر نیز اعلام شده بود که برای اطمینان بخشی نسبت به این بالگرد که گفته می شود، توان تحمل پرواز سالم از منفی 50 تا مثبت 50 درجه دما را دارد، پرواز آزمایشی در مناطق گرمسیری ایران با بالاترین فشار گرمایی آزمایش می شود.

بنا به گزارش پایگاه گلوبال ترانس ویژه اعلام قیمت در صنعت هوایی، Ka-226T به صورت تحویل برای حمل بار حدود چهار میلیون یورو ارزش دارد.

Ka-226T با 3.6 تن وزن، بیش از 500 اسب بخار قدرت دو موتور، توان حمل 1300 کیلو بار یا شش سرنشین، می تواند در کاربری مختلف مانند امدادی، جابجایی بار، سرنشین و همچنین نظارت و کنترل بکار گرفته شود و براساس گزارش های اینترنتی نسبت به دیگر بالگردها سرعت کمتری دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: