کد خبر: ۱۶۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 08
اعتراض به وزارتین بهداشت و رفاه؛
جلسه اضطراری انجمن رادیولوژی ایران با هئیت رئیسه شورای سیاستگذاری و روسای انجمن های استانی رادیولوژی برگزار شد.

شفا آنلاین: به دنبال تصویب طرح کاهش تعرفه های برخی خدمات تصویربرداری تا ۴۶ درصد، جامعه رادیولوژی ایران نسبت به این کاهش ناعادلانه تعرفه خدمات معترض است و متخصصین رادیولوژی اعتقاد دارند که این رفتار وزارتین بهداشت و رفاه ناعادلانه، غیرکارشناسی و جانبدارانه است.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر وحید کریمی دبیر انجمن را یولوژی ایران گفت: سازمان های بیمه گر نباید برای صرفه جویی در منابع فقط به دنبال کم کردن تعرفه های یک قشر خاص باشند چرا که این کاهش تعرفه خدمات تشخیصی باعث اختلال و افت کیفیت خدمات تصویربرداری می شود که نتیجه آن آسیب دیدن مستقیم سلامت مردم است.

وی افزود: در این جلسه رادیولوژیست هایی از سراسر کشور حضور داشتند و بر این نکته تاکیدکردند که اثرات اجرای این مصوبه موجب آسیب سلامت مردم و ورشکستگی بسیاری از مراکز تصویربرداری در سطح کشور می گردد.

کریمی گفت: در این جلسه اضطراری، به عنوان یک درخواست جمعی، بازگشت به کتاب مرجع تعرفه های خدمات پزشکی، بدون هرگونه انحراف و دستکاری جهت ایجاد عدالت و توازن در اقتصاد سلامت کشور مطرح گردید.مهر

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
به نظرم دو گروه رادیولوژی و پاتولوژی حتما باید از این نوع تغییرات تعرفه به دور باشند چرا که نیاز به تامین مواد و وسیله جهت اقدامات تشخیصی اند و قیمت مواد و وسیله در اغلب موارد رو به افزایش است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: