کد خبر: ۱۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 31
همزمان با عید سعید قربان و برگزاری نماز عید نیز تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهر تهران در آماده باش کامل خواهند بود
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از استقرار نیروهای امدادی این سازمان همزمان با برگزاری آیین های معنوی روز عرفه و نماز عید قربان در تکایا، مساجد و اماکن مذهبی پرازدحام پایتخت خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،سیدجلال ملکی روز پنج شنبه افزود: تیم های عملیاتی آتش نشان در آستانه برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در اماکن مذهبی مهم شهر تهران از جمله امامزاده صالح (ع)، حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و مهدیه تهران مستقر می شوند.

وی اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان و برگزاری نماز عید نیز تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهر تهران در آماده باش کامل خواهند بود.

ملکی افزود: درهمین ارتباط نیروهای آتش نشان در روز عید قربان و همزمان با برگزاری نماز عید در مکان های اقامه نماز مستقر می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از عموم شهروندان درخواست کرد که در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه حادثه ای مراتب را از طریق سامانه تلفنی 125 گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس(Emergency) تهران نیز درهمین ارتباط گفت: تیم های امداد و درمان اورژانس تهران نیز در روز عرفه و عید قربان به همراه تجهیزات مناسب در مساجد و مکان های مذهبی مستقر می شوند.

حسن عباسی نیز از شهروندان تهرانی درخواست کرد موارد نیاز به حضور تیم های درمانی را از طریق سامانه 115 اعلام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: