کد خبر: ۱۶۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 28
دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که امروز - دوشنبه - در برنامه کاری خود مراسم معارفه و تودیع رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را نیز داشت، با این همه به دیدار شهردار تهران در دفترش رفت.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت(Minister of Health)، درمان و آموزش پزشکی در نخستین روز کاری محمدعلی نجفی شهردار تهران به دیدار وی رفت.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که امروز - دوشنبه - در برنامه کاری خود مراسم معارفه و تودیع رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را نیز داشت، با این همه به دیدار شهردار تهران در دفترش رفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته نیز در پیامی با تبریک انتخاب محمدعلی نجفی با رای قاطع اعضای شورای اسلامی تهران، ری و تجریش به عنوان شهردار جدید تهران، تاکید کرد: در کنار مسئولیت‌های سنگین، به ‌یقین حوزه سلامت این کلان شهر هم، درایت و تدبیر شما را می‌طلبد.

اعضای شورای شهر تهران، در نخستین نشست های خود نجفی را به عنوان شهردار انتخاب کردند که شب گذشته انتخاب اعضای شورای شهر از سوی وزارت کشورر تایید و نجفی رسما از امروز کار خود را در شهرداری تهران آغاز کرد.


برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، شهردار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: