کد خبر: ۱۶۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 06
برابر قانون دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر می‌توانند در ازای دریافت پروژه تحقیقاتی مورد نیاز و مورد تایید ستاد کل نیروهای مسلح کسر خدمت دریافت کنند

شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد که شرط دریافت پروژه تحقیقاتی برای کسر خدمت نداشتن غیبت سربازی است.

به گزارش شفا آنلاین،سردار موسی کمالی درباره شرایط دریافت پروژه برای کسر خدمت از سربازی گفت: برابر قانون دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر می‌توانند در ازای دریافت پروژه تحقیقاتی مورد نیاز و مورد تایید ستاد کل نیروهای مسلح کسر خدمت دریافت کنند.

وی درباره زمان دریافت این پروژه‌ها اظهار کرد: متقاضیان حداکثر تا یک سال پس از فراغت از تحصیل می‌توانند نسبت به دریافت این پروژه اقدام کنند و بدیهی است که به افراد غایب پروژه تحقیقاتی داده نخواهد شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره آن دسته از افرادی که ممکن است در حین اجرای پروژه وارد غیبت از سربازی شوند گفت: می‌توان در صورتیکه استدلال این افراد برای ادامه کارشان منطقی باشد برایشان مهلت گرفت اما تاکید می‌کنم که اگر مشمول وارد غیبت از سربازی شود امکان اینکه پروژه تحقیقاتی دریافت کند وجود نخواهد داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: