کد خبر: ۱۶۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 24
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که «احساسات مثبت» مردم در طول مدت ده سال گذشته تقریبا ثابت باقی مانده است، در مقابل احساسات منفی، نرم‌نرمک روبه افزایش گذاشته و به بالاترین درجه خود در سال 2016 میلادی رسیده است.
شفاآنلاین>اجتماعی>پژوهش منتشر شده اخیر به نظرسنجی از 150 هزار نفر از 142 کشور جهان پرداخته تا میزان احساسات مثبت و منفی آنها را مورد واکاوی قرار دهد.

به گزارش شفاآنلاین، پژوهشگران در این مطالعه به این نتیجه رسیدند که «احساسات مثبت» مردم در طول مدت ده سال گذشته تقریبا ثابت باقی مانده است، در مقابل احساسات منفی، نرم‌نرمک روبه افزایش گذاشته و به بالاترین درجه خود در سال 2016 میلادی رسیده است.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که پاراگوئه شادترین مردم جهان(The happiest people in the world) را دارد. این برای بار دوم است که پاراگوئه به چنین مقامی دست می‌یابد، در این جامعه آماری شرکت‌کنندگان از کشور یمن کمترین میزان خوشحالی را داشته‌اند.

ایالات متحده آمریکا با کسب امتیاز 75‌درصد در این نمودار در رتبه سی‌و هشتم جهان و در کنار کشورهایی همچون لوکزامبورگ، آلمان، بولیوی، برزیل، اتریش، انگلستان، مالی و آفریقای جنوبی از لحاظ «احساسات مثبت» قرار گرفته است. کشور عراق با کسب 58 امتیاز برای بار پنجم در سال‌های اخیر در بالاترین سطح از احساسات منفی قرار گرفت، 68 درصد از شرکت‌کنندگان از سراسر جهان احساس استرس، 35 درصد احساس فرسودگی و 30 درصد احساس درد داشته‌اند.تابناک

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: