کد خبر: ۱۵۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 22
رئیس جمعیت هلال احمر که به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شاهرود سفر کرده بود، با بیان اینکه در دولت یازدهم، سلامت از اولویت‌های مهم کشور بوده و انقلابی در این حوزه طی چهار سال گذشته ایجاد شد

شفا آنلاین>سلامت>رئیس جمعیت هلال احمر که به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شاهرود سفر کرده بود، با بیان اینکه در دولت یازدهم، سلامت از اولویت‌های مهم کشور بوده و انقلابی در این حوزه طی چهار سال گذشته ایجاد شد، ابراز امیدواری کرد که با حضور دکتر هاشمی به عنوان سکاندار وزارت بهداشت در دولت دوازدهم، تکمیل طرح تحول سلامت تسریع شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدامیرمحسن ضیائی‌در آیین افتتاح پروژه‌های درمانی شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تاریخچه افتتاح دانشگاه و تقدیر از تمامی کسانی که در تاسیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نقش داشتند، به دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: در این چهار سال، انقلابی در حوزه سلامت کشور ایجاد شد.

وی همچنین با بیان اینکه طی 32 سال که از تشکیل وزارت بهداشت و درمان گذشته حوزه سلامت از بسیاری حوزه‌های دیگر پیشروتر بوده است، تاکید کرد: دوره چهار ساله دولت یازدهم، نقطه عطفی در حوزه سلامت(Health) محسوب می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر(Red Crescent) با اشاره به اینکه با حضور دکتر هاشمی در پست وزیر بهداشت، اولویت اعتبارات کشور در بخش سلامت از رده 14 و 15 به رده دوم و سوم صعود کرد، خاطرنشان کرد: دکتر هاشمی همه نظام و مجموعه را در این مسیر همراه و توجه دولت و شخص رئیس جمهوری را به اولویت سلامت جلب کرد.

دکتر ضیائی با اشاره به ایجاد 24 هزار تخت بیمارستانی طی چهاذ ر سال اخیر، عنوان کرد: در این مدت، توسعه زیرساخت‌های سلامت، شتاب بالایی پیدا کرد و امیدواریم در دوره جدید، بخش‌های دیگر طرح تحول سلامت نیز فعال شود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی همچنین به دیگر دستاوردهای طرح تحول سلامت، اشاره و ابراز امیدواری کرد که  با حضور دکتر هاشمی به عنوان سکاندار وزارت بهداشت در دولت دوازدهم، تکمیل طرح تحول سلامت تضمین شود.

برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، انقلاب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: