کد خبر: ۱۵۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۶ - 2017June 29
یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و عصاره آن را بگیرید و مایه به دست آمده را با یک قاشق غذاخوری گلاب و کمی روغن بادام مخلوط کنید.
کیوی

شفا آنلاین:کیوی پر از ویتامین است . شاید باورتان نشود که حتی در دانههای سیاه رنگ کوچک کیوی، ویتامین D وجود دارد و به همین خاطر به ترمیم پوست آسیبدیده یا پوستی که طراوت اولیه خود را از دست داده کمک میکند.


به گزارش شفا آنلاین:یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و عصاره آن را بگیرید و مایه به دست آمده را با یک قاشق غذاخوری گلاب و کمی روغن بادام مخلوط کنید. این مواد را روی پوستتان بگذارید و اندکی صبر کنید. این ماسک روی پوست شما اثر مطلوبی میگذارد.

کیوی ، مرطوب کننده پوست خشک
در هوای سرد همیشه احتمال خشکی پوست را بدهید، خصوصا اگر در شهری زندگی میکنید که آب و هوای خشکی دارد. یک کیوی را پوست بگیرید و با یک خیار به خوبی مخلوط کنید. اگر از فصل تابستان چند توت فرنگی فریز شده دارید، آنها را هم به این مخلوط اضافه کنید. در صورتی که احساس کردید مایه شما بیش از اندازه رقیق شده، کمی آرد جو به آن اضافه کنید و ماسک خمیری را ۱۰ دقیقه روی پوستتان بگذارید. میوهها کارشان را خوب بلدند؛ پوست شما آبرسانی شده است.

ماسک کیوی برای پوست های چرب
یک کیوی پوست گرفته، یک قاشق غذاخوری ماست، کمی پرتقال، یک قاشق غذاخوری روغن بادام و کمی عسل را با هم مخلوط کنید. در پایان یک قاشق غذاخوری پودر بادام زمینی و چند قطره روغن زیتون هم به آن اضافه کنید. این مواد را در همزن بریزید تا به خوبی با هم مخلوط شوند و به حالت کرم دربیایند. مواد را روی تمامی پوست- بهخصوص قسمتهای چرب- ماساژ دهید و پس از چند دقیقه صورتتان را بشویید؛ نتیجه رضایتبخش خواهد بود

پزشک آنلاین

دکتر اکرم صالحی [ طب سنتی ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: