کد خبر: ۱۵۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۶ - 2017June 26
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خراسان رضوی گفت: بار ترافیک خودرویی در جاده های ورودی و خروجی این استان امروز پنجم تیر ماه نیمه سنگین و پرحجم است.
شفا آنلاین:رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خراسان رضوی گفت: بار ترافیک خودرویی در جاده های ورودی و خروجی این استان امروز پنجم تیر ماه نیمه سنگین و پرحجم است.

به گزارش شفا آنلاین:سرهنگ هادی امیدوار افزود: هم اینک حجم رفت و آمد خودروها <Vehicle traffic volume>در آزادراه شهید شوشتری واقع در جنوب مشهد در 2 مسیر ورود و خروج آن سنگین است.
 
وی ادامه داد: همچنین مسیرهای خروجی مشهد از سمت چناران و فریمان دارای ترافیک نیمه سنگین است.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خراسان رضوی گفت: در مسیر ورودی به این استان از سمت جاده شاهرود - سبزوار نیز رفت و آمد خودروها پرحجم و ترافیک سنگین است.
 
وی افزود: چنانچه حجم ترافیک سنگینتر شود از ساعت 12 امروز ممنوعیت حرکت کامیون در مسیر جاده های اصلی خراسان رضوی و آزادراه شهید شوشتری اجرا خواهد شد.
 
سرهنگ امیدوار ادامه داد: با توجه به پیش بینی وجود ترافیک سنگین از ظهر فردا در جاده های خراسان رضوی حرکت کامیونها و موتورسیکلتها در مسیرهای اصلی و آزادراهی از ساعت 14 تا کاهش حجم ترافیک ممنوع خواهد بود. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: