کد خبر: ۱۵۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 05
گاهی زندگی آنطور که می خواهیم خوب پیش نمی رود. احساس یأس و ناامیدی داریم، از همه دلخوریم و نسبت به آنها احساس خوبی نداریم
شفا آنلاین:افرادی که زیاد غُر می زنند و استرس دارند، دستاوردهای چندانی در زندگی کسب نخواهند کرد. مشغول شدن به ترسها و استرسها <Their fears and stress>آنان را از تمرکز بر روی نتیجه باز می دارد. بنابراین بر روی اتفاقات خوبی که قرار است رخ دهند تمرکز کنید و اتفاقات بدی را که ممکن است به وقوع بپیوندند را به باد فراموشی بسپارید.
به گزارش شفا آنلاین:گاهی زندگی آنطور که می خواهیم خوب پیش نمی رود. احساس یأس و ناامیدی داریم، از همه دلخوریم و نسبت به آنها احساس خوبی نداریم. در این موقعیت این شما هستید که انتخاب می کنید که بقیه ی امور چگونه ادامه پیدا کند. شرایط شما منفی است، اما اگر بتوانید بر آنها غلبه کنید و از کلمات و جملات مثبت استفاده کنید یک تغییر و تحول اساسی در زندگی شما رخ خواهد داد.

زندگی پر فراز و نشیب است و بالا و پایین های بسیاری دارد. خوشبختی آن نیست که زندگی ما بدون مشکل باشد، بلکه خوشبختی حقیقی قدرت تعامل برقرار کردن با همه ی شرایط از جمله شرایط سخت و دشوار است.
 
 
در این گزارش هفت جمله را خواهید خواند که کارشناسان در مجله ی Psychologies به تازگی منتشر کرده اند، یادآوری کردن آن ها را در چالش های زندگی خود فراموش نکنید.

هیچ چیز دائمی نیست

هر شب هوا تاریک می شود، اما صبح خورشید طلوع می کند. صبح زود از خواب برخیزید و ببینید که چگونه نور تاریکی را می شکافد و شب و تاریکی را از بین می برد. وقتی زندگی به شما سخت میگیرد با خودتان بگویید که هیچ چیز دائمی و همیشگی نیست. در نهایت همه چیز تغییر خواهد کرد. رنج ها ابدی نیستند و هر روز آغاز جدیدی است. می توانید امروز را همچون یک مهمان عزیز کرده پذیرا باشید و او را با آغوش باز بپذیرید و بهترین ها را برای خود رقم بزنید، تصمیم با شما است.
 
زخم های بیشتر نشانه ای از قدرت هستند و نه ضعف

بسیاری از مردم از تجارب تلخ می ترسند، اما در حقیقت این تجارب تلخ هستند که از ما یک شخصیت قوی و محکم می سازند. شاید یک جراحت عاطفی برداشته باشید، آن  جراحت و رنج خوب خواهد شد و از این تجربه خواهید آموخت. زخم ها هرچند تلخ و ناخوشایند باشند اما نشانه ی عبور از بحران و پیروزی هستند.
 
وقتی دیگران منفی باف هستند میتوانید مثبت باشید

در زندگی گاهی اشخاصی هستند که می خواهند مدام شما را تغییر دهند. لبخندتان را حفظ کنید. تمرکز بر نقاط مثبت زندگی داشته باشید. آدم های منفی باف خودشان در عمق بدبختی هستند، آنها سعی می کنند تا شما را هم به دره ی نا امیدی خود بکشانند، اما می توانید به آنها گوش نسپارید، مجبور نیستید به تعامل خود با آنها ادامه دهید. منفی باف بودن انتخاب آنهاست نه انتخاب شما.
 
تجارب دردناکِ زندگی ما را داناتر می کنند

هر تجربه ی دردناک درسی برای آموختن دارد. در سختی ها صبور باشید تا در پایانِ رنج هایتان به شخصیتی خردمند و حکیم تبدیل شوید. رنج ها شخصیت و قدرت ذهنی ما را ارتقاء می بخشند.
 
حتی وقتی به دردسر افتاده ایم در حال پیشرفت و شکوفایی هستیم

وقتی دچار چالش و رنج های متعاقب آن می شوید در واقع در حال پیشرفت و جلو رفتن هستید، شاید در آن زمان این موضوع را درک نکنید، اما حقیقت این است که رنج ها بسترساز پیشرفت شما خواهند بود. در محیط کار و یا در رابطه ی خود به مشکل و سختی بر می خورید اینها می توانند باعث رشد شما شوند تا به سعادت و خوشبختی واقعی دست پیدا کنید. مقاومت کنید تا از این بحران و سختی به سلامتی عبور کنید.
 
ترسیدن هیچ چیز را تغییر نمی دهد

اگر روی اتفاقات ناخوشایندی که قرار است رخ دهند تمرکز کنید هرگز نخواهید توانست توانمندی های کامل خود را کشف کنید. افرادی که زیاد غُر می زنند و استرس دارند، دستاوردهای چندانی در زندگی کسب نخواهند کرد. مشغول شدن به ترسها و استرسها آنان را از تمرکز بر روی نتیجه باز می دارد. بنابراین بر روی اتفاقات خوبی که قرار است رخ دهند تمرکز کنید و اتفاقات بد را به باد فراموشی بسپارید در این صورت خواهید دید که چگونه از بزنگاه های سخت زندگی عبور خواهید کرد.
 
بهترین گزینه ادامه است

زندگی دائما شما را در محک امتحان خویش قرار می دهد، گاهی با خودتان می گویید محال است بتوانم ادامه بدهم، اما قوی باشید، شما می توانید و قدرت ادامه دادن را دارید. اگر زندگی سخت است، پس خودتان را مثل یک مبارز برای مواجهه با آن آماده کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: