کد خبر: ۱۵۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 26
رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت؛خدمات درمان ناباروری در مراکز اعلام شده دارای تخفیف ۸۵ درصدی است

شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت(Hygiene) با بیان اینکه مراکز درمان ناباروری جدید در کشور افتتاح می‌شود، گفت: خدمات درمان ناباروری در مراکز اعلام شده دارای تخفیف ۸۵ درصدی است.

 به گزارش شفا آنلاین، کاظمینی، رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت با بیان اینکه مراکز درمان ناباروری جدید در کشور افتتاح می‌شود، گفت: اقدامات موثری برای درمان ناباروری در کشور صورت گرفته است.

وی به حمایت مالی از درمان زوج های نابارور اشاره کرد و افزود: اگر زوج ها به مراکزی که صلاحیت داشته اند و قرار داد بسته شده مراجعه کنند 85 درصد خدمات را رایگان دریافت می کنند که این برنامه در حال اجرا است.

 کاظمینی نوسازی و بهسازی مراکز ناباروری(sterility) موجود را از دیگر اقدامات انجام شده خواند و گفت: با تخصیص اعتبار حدود 40 میلیارد تومان مراکز آموزشی و درمانی ناباروری که الان در بیمارستان های دولتی وجود دارند هم از نظر فضای فیزیکی و هم تجهیزات فیزیکی بهسازی و نوسازی شدند.

وی از برنامه ایجاد مراکز جدید دولتی نام برد، که در مجموع 20 شهری که مرکز ناباروری نداشته اند، برایشان اعتبار خاصی در نظر گرفته شد تا مراکزی دائر کنند و بیش از 50 میلیارد تومان برای دائر کردن این مراکز اعتبار داده شد.

رییس مرکز پیوند وزارت بهداشت با اعلام اینکه از این 20 مرکز، 13 مرکز یا شروع به کار کرده اند و یا در روزهای آینده افتتاح می شوند، نسبت به راه اندازی 7 مرکز دیگر تا پایان دولت یازدهم ابراز امیدواری کرد و افزود: در مجموع اعتباری بیش از صد میلیارد تومان برای این مراکز هزینه شده است.

کاظمینی همچنین تاسیس بخش آندرولوژی و مرکز جامع حفظ ناباروری را از اقدامات دیگر برنامه درمان ناباروری اعلام کرد.

برچسب ها: بهداشت ، ناباروری ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: