کد خبر: ۱۴۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 17
دکتر رضایی در جریان این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تبریک به جمعیت هلال احمر، نسبت به خدمات مرکز سلامت هلال احمر در این کشور ابراز رضایت کرد

شفا آنلاین>سلامت>سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مالی از مرکز سلامت هلال احمر ایران در باماکو بازدید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر مجتبی عرفان نژاد، رئیس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی- باماکو افزود: در جریان حضور دکتر رضایی - سفیر کشورمان در مرکز سلامت باماکو، از بخش‌های مختلف مرکز شامل اطفال، نورولوژی، چشم، رادیولوژی(Radiology)، سونوگرافی، پروتز دندان، دندانپزشکی، اتاق عمل، زنان و زایمان، پوست، تزریقات و سرم درمانی، داروخانه و پزشک عمومی بازدید به‌عمل آمد.

وی ادام داد: دکتر رضایی در جریان این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تبریک به جمعیت هلال احمر، نسبت به خدمات مرکز سلامت هلال احمر(Red Crescent) در این کشور ابراز رضایت کرد.

عرفان نژاد تاکید کرد: سفیر کشورمان در مالی در این بازدید گفت که با توجه به اینکه مدیر بخش آفریقا بوده‌ام به خوبی نسبت به خدمات و ظرفیت‌های گسترده و مثال زدنی مراکز سلامت هلال احمر اشراف دارم.

رئیس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر ایران در باماکو اضافه کرد: سفیر کشورمان در مالی ضمن اعلام رضایت از عملکرد مرکز سلامت باماکو، از نحوه مدیریت، ارایه خدمات و بویژه گستردگی خدمات این کلینیک تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است ،سفیر کشورمان در مالی همچنین در مورد تبادل علمی دو کشور، پیشنهاداتی را ارایه کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: