کد خبر: ۱۴۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 10
وزیر بهداشت؛به نظر می‌رسد آموزش در حوزه بهداشت دهان و دندان ناکافی بوده و کارنامه خوبی در این حوزه نداریم.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، کارنامه فعالیت‌ها در حوزه بهداشت دهان و دندان را ناموفق دانست و گفت: معتقدم کار زیادی در این حوزه انجام نشده است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی در همایش دومین سالگرد طرح تحول سلامت بهداشت دهان و دندان که در محل هتل المپیک برگزار شد، اظهار داشت: به نظر می‌رسد آموزش در حوزه بهداشت دهان و دندان ناکافی بوده و کارنامه خوبی در این حوزه نداریم.

وی ادامه داد: وقتی شاخص پوسیدگی(Decay) دندان را رو به افزایش نشان می‌دهیم، چگونه می‌توانیم از افزایش تربیت دندانپزشک در کشور صحبت کنیم.

وزیر بهداشت افزود: معتقدم نباید به این حوزه یک بُعدی نگاه کرد زیرا خروجی‌ کار، ارتقای شاخص‌های بهداشت(Hygiene) دهان و دندان است.

هاشمی گفت: به نظر بنده تعداد دندانپزشک و دانشکده‌های دندانپزشکی در درجه اول اهمیت قرار ندارد و آنچه مهم است، اینکه اقدامات ما چه عایدی برای مردم دارد.

وی همچنین در ابتدای صحبت‌های خود به مسائل روز جامعه اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد در باب نهی از منکر و امر به معروف می‌بایست ابتدا از خودمان شروع کنیم.

هاشمی تصریح کرد: وقتی رگ گردن ما برای بیرون بودن دو تار موی زنان سرخ می‌شود، به آن نمی‌توان امر به معروف و نهی از منکر گفت؛ به نظر می‌رسد می‌بایست در کارها و رفتارمان با مردم صادق باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: