کد خبر: ۱۴۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 05
ایتالیا یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای دنیاست، اما رشد اقتصادی این کشور سال‌هاست که دچار رکود است. تقریباً 40 درصد جوانان ایتالیا بیکار هستند و این کشور بدهی فوق‌العاده زیادی نسبت به حجم اقتصادش دارد.
شفا آنلاین: ایتالیا کشوری است که دچار بحران اقتصادی است. با این حال، مردم این کشور سالم‌ترین مردم دنیا به شمار می‌روند.

به گزارش  شفا آنلاین:به نقل از روزنامه ایندیپندنت، ایتالیا توانسته در شاخص سلامت جهانی <Global Health>بلومبرگ، رتبه اول را به دست بیاورد. نوزادی که در ایتالیا متولد می‌شود احتمالاً 80 تا 89 سال عمر خواهد کرد. اما 4500 کیلومتر پایین‌تر، در سیرالئون، میانگین عمر افرادی که به دنیا می‌آیند 52 سال است.


ایتالیا یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای دنیاست، اما رشد اقتصادی این کشور سال‌هاست که دچار رکود است. تقریباً 40 درصد جوانان ایتالیا بیکار هستند و این کشور بدهی فوق‌العاده زیادی نسبت به حجم اقتصادش دارد. با این حال ایتالیایی‌ها سرحال‌تر از آمریکایی‌ها، کانادایی‌ها یا انگلیسی‌ها هستند و برای مثال در زمینه فشار خون، کلسترول و سلامت روانی در رده بالاتری به سر می‌برند.


ایتالیا همچنین تعداد بیش از حدی پزشک دارد. یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی این کشور هم «پزشکی در خانواده» نام دارد. از سوی دیگر، رژیم غذایی ایتالیایی که پر از سبزیجات و روغن زیتون است نیز باعث افزایش سلامتی مردم شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: