کد خبر: ۱۴۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 08
رئیس هیئت‌مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران علت اصلی منتفی شدن حضور ایران در نمایشگاه CPhI روسیه را مخالفت برگزارکننده انگلیسی این نمایشگاه با حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه اعلام کرد.
شفا آنلاین: عباس کبریایی زاده در پاسخ به این سوال که علت ناگهانی منتفی شدن حضور ایران در نمایشگاه CPhI روسیه چه بود؟ توضیح داد: «اینطور که ما اطلاع پیدا کردیم شرکت انگلیسی UBM به عنوان برگزارکننده نمایشگاه‌های CPhI در جهان با مقامات روسیه تماس گرفت و اعلام کرد که مخالف حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه است.»

به گزارش شفا آنلاین: او با اشاره به اینکه شرکت UBM لجاجت کرده و مانع حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه شد، عنوان کرد: «البته ما نیز این موضوع را به وزارت خارجه منعکس کردیم. در عین حال نقل قول‌های غیرمستقیمی هم شده مبنی بر اینکه وزارتخانه انگلیس گفته، چون شرکت UBM شرکتی خصوصی است نمی‌تواند در کارهایش دخالت کند.» کبریایی زاده با اشاره به اینکه با این حساب حضور شرکت‌های داروسازی ایران در نمایشگاه CPhI روسیه قطعا منتفی شده است، گفت: «با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد نمایشگاه ایران فارما آینده را در شهریور 1396 (سپتامبر 2017) طوری برگزار کنیم که آنها حسرت این نمایشگاه را بخورند. برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز برای حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی یعنی سه برابر دوره قبل در ایران فارما پیشرو است.»


نمایشگاه CPhI روسیه 8 تا 10 فروردین سال 1396 در شهر مسکو برگزار می‌شود.
30 آذر ماه امسال اعلام شده بود که مقامات نمایشگاه CPhI روسیه مجوز برگزاری پاویون رسمی شرکت‌های داروسازی ایران را در این نمایشگاه صادر کردند.سپید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: