کد خبر: ۱۴۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 23
پروژه های عمرانی این سازمان بایستی در کوتاهترین زمان و باکیفیت و قیمت تمام شده مناسب اجرا شوند و مقررات مربوطه را به بهترین نحو انجام دهند.
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر در اجرای اصول ایمنی محیط کار و رعایت مقررات ملی ساختمان در پروژه هایی که اجرا می کند، باید الگو باشد.

به گزارش شفا آنلاین، سیدتقی نوربخش روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز مهندسی در جمع مسئولان دفتر فنی و مهندسی این سازمان اظهار داشت: پروژه های عمرانی این سازمان بایستی در کوتاهترین زمان و باکیفیت و قیمت تمام شده مناسب اجرا شوند و مقررات مربوطه را به بهترین نحو انجام دهند.

وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور حدود یک هزار واحد عملیاتی دارد که دارای ساختار متنوع هستند و دفتر فنی مهندسی و همکاران این حوزه نقش اساسی در فعالیت صحیح واحدهای اجرایی دارند.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان این که بخش مهندسی تاثیر قابل توجهی بر خدمات و فعالیت های این سازمان دارد، گفت: رشته های مهندسی عمران و فن آوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی کاربرد فراوانی دارد و علاوه بر این در واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان نیز مهندسان رشته های مختلف مشغول به کار و تلاش هستند.


نوربخش ادامه داد: برای ساماندهی نحوه گسترش فعالیت سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور از ١٦ سال قبل بخشنامه ای تدوین شده است که گسترش فعالیت ها و ساخت و سازهای مراکز خدمت رسانی سازمان بر اساس این بخشنامه صورت می گیرد و در دوره فعلی نیز بازنگری لازم در این بخشنامه صورت گرفته است.


وی ادامه داد: در رابطه با نحوه ساخت و اجرای پروژه ها نیز نیازمند بازنگری در رویه ها هستیم و اینکه پروژه ها را به چه نحو اجرا کنیم شورای ساخت و ساز سازمان و حوزه های مرتبط با پروژه های عمرانی به چه نحو به فعالیت بپردازند، باید مورد توجه قرار گیرد.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بدون اشاره به تعداد طرح های این سازمان با بیان اینکه برای اجرای پروژه های این سازمان 850 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، گفت: مساله مهم این است که اگر تصمیم گیری برای اجرای پروژه ای انجام شد و کلنگ زنی آن صورت گرفت، باید برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده برای اجرای پروژه به نحو صحیح صورت گیرد و پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.


نوربخش ادامه داد: ارتباط بین بخش های مختلف سازمان که برای اجرای پروژه ها مشغول به کار هستند از جمله دفتر فنی و مهندسی و شرکت خانه سازی ایران و واحدهای اجرایی و صف سازمان که بهره برداران پروژه ها هستند باید به صورت اصولی و مدون تعریف شود.


وی نگهداری از اماکن سازمان تامین اجتماعی اعم از تجهیزات و تاسیسات و ساختمان ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید قوانین و مقررات لازم در این رابطه تدوین و اجرایی شود.

پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندسی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: