کد خبر: ۱۴۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 15
افرادی که اسامی آنها به عنوان واجدین شرایط آرم طرح ترافیک از طریق سایت شهرداری به نشانی www.tehran.ir اعلام می شود، 2 هفته (تا 15اسفندماه) فرصت دارند، مدارک لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران از اعلام اسامی واجدین شرایط دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک پایتخت در روز شنبه 30 بهمن جاری خبر داد.

  به گزارش شفا آنلاین، مصطفی قنبرنژاد افزود: افرادی که اسامی آنها به عنوان واجدین شرایط آرم طرح ترافیک از طریق سایت شهرداری به نشانی www.tehran.ir اعلام می شود، 2 هفته (تا 15اسفندماه) فرصت دارند، مدارک لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

قنبرنژاد گفت: پردازش های لازم در سیستم رایانه ای شهرداری تهران در خصوص طرح ترافیک انجام شده و براساس امتیازبندی ها، اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از ساعت 8 صبح روز شنبه 30 بهمن با مراجعه به سایت شهرداری تهران و وارد کردن کد رهگیری، نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند.

وی اظهار کرد: این افراد باید ابتدا مدارک لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کرده و پس از تایید مدارک نسبت به پرداخت عوارض مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 تهران اقدام کنند.

قنبرنژاد درخصوص سهمیه بگیران طرح ترافیک سال 96 نیز گفت: مکاتبات لازم برای دریافت مجوزهای طرح ترافیک با ارگان‌ها، سازمانها و بخش های سهمیه بگیر انجام شده و آنها نیز برابر روال قبلی باید اسامی افراد واجد شرایط را طبق سهمیه ، به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران افزود: تلاش می شود تا تمامی مجوزهای جدید طرح ترافیک تا پایان اسفند ماه امسال توزیع شود.
وی مجموع امتیازات کسب شده را معیار نهایی انتخاب افراد واجد شرایط دریافت مجوز طرح ترافیک عنوان و تصریح کرد: مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک برای آن دسته از شهروندانی که اطلاعات اعلام شده از سوی آنها با مدارک ارائه شده مغایرت داشته باشد، صادر نخواهد شد.

قنبرنژاد افزود: آن دسته از خودروهای هیبریدی شهر تهران نیز که می خواهند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند، باید در سامانه ثبت نام و نسبت به دریافت مجوز تردد اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سایت ثبت نام از 5 اسفند ماه برای ثبت نام خودروهای عمومی شهر تهران باز خواهد شد گفت: این ثبت نام صرفا برای خودروهای عمومی بوده و هر گونه ثبت درخواست جدیدی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت .


مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اشخاصی که به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را در سایت ثبت کرده تا رسیدگی های لازم انجام شود.

وی گفت: نتایج رسیدگی به اعتراضات تا پایان اسفندماه اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در کلانشهر تهران 2 طرح محدودیت تردد شامل طرح ترافیک و زوج و فرد خودرو با هدف کاهش بار ترافیکی مناطق مرکزی شهر و همچنین میزان آلودگی هوا اعمال می شود.

زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران در روزهای غیرتعطیل از ساعت 6:30 تا 17 و در روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 است.
ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک تهران منوط به داشتن مجوز طرح است و خودروهای متخلف 400 هزار ریال جریمه می شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: