کد خبر: ۱۴۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 09
در دولت یازدهم رقمی بالغ بر 250 میلیارد تومان برای توسعه خدمات، بهسازی و بازسازی فضاهای بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان هزینه شده است.

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان هرمزگان از جمله بیمارستان 220 تختخوابی بندرعباس، بیمارستان مادر و کودک و توسعه بیمارستان جاسک تأکید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان استان هرمزگان، گفت: در دولت یازدهم رقمی بالغ بر 250 میلیارد تومان برای توسعه خدمات، بهسازی و بازسازی فضاهای بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان هزینه شده است.

وزیر بهداشت از اختصاص تجهیزات بیشتری در زمینه آنژیوگرافی، سیتی اسکن و ام آر آی به هرمزگان با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست خبر داد و افزود: ایجاد مجتمع عالی سلامت، افزایش سهمیه آموزش نیروهای بومی برای تامین نیازهای این استان در زمینه متخصص و فوق تخصص رشته‌های مختلف پزشکی و اختصاص هزینه خرید آمبولانس‌های جدید برای اورژانس از دیگر اقداماتی است که در این استان طی شش ماه آینده صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: کار بسیار زیادی طی سه سال اخیر و در دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان هرمزگان صورت گرفت که با گذشته قابل قیاس نیست.

هاشمی بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این استان از جمله بیمارستان 220 تختخوابی بندرعباس، بیمارستان مادر و کودک و توسعه بیمارستان جاسک تاکید کرد و افزود: استان هرمزگان نیازمند 1000 تخت بیمارستانی است و طبق تصمیماتی که گرفته شد در هرمزگان نیز همانند برخی از دیگر استان‌ها از طریق تغییر کاربری املاک دولتی می‌توان خلق ثروت کرد تا از این طریق بیمارستان‌های جدید احداث شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرمزگان فرصت‌های بی‌نظیری همچون ظرفیت مناسب برای توریسم درمانی را دارد و بخش خصوصی می تواند در این زمینه فعال شود و به احداث بیمارستان های جدید در این استان کمک کند.

همچنین استاندار هرمزگان گفت: در دولت یازدهم سه بیمارستان در هرمزگان تکمیل و تجهیز شده است.

جاسم جادری عنوان کرد: در دولت یازدهم سه بیمارستان در هرمزگان در شهرستان‌های رودان، بستک و قشم تکمیل و تجهیز شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای مشکلات کمبود پزشک متخصص و تجهیزات در استان اقدامات بیشتری صورت گیرد، افزود: در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان نیز تجهیزات خوبی از جمله در زمینه ام آر آی، آنژیوگرافی و سیتی اسکن به استان اختصاص یافت.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: