کد خبر: ۱۴۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 08
به هر سهامدار معادل حدود ٧ میلیون ریال یعنی ٣ هزار ٥٠٠ سهم تعلق می گیرد که اقساط ان ٣٦ ماهه پرداخت خواهد شد.

شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور به واگذاری١٣٠ هزار سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری اشاره کرد و گفت: به هر سهامدار معادل حدود ٧ میلیون ریال یعنی ٣ هزار ٥٠٠ سهم تعلق می گیرد که اقساط ان ٣٦ ماهه پرداخت خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین، محمود اسلامیان روز چهارشنبه در مراسم إعطای سهام به بازنشستگان کشوری و در همایش نقش آفرینی صندوق های بازنشستگی در توسعه فرهنگی اظهار داشت: تا سه سال امکان نقل و انتقال سهام از سوی سهامداران وجود ندارد اما با پایان یافتن اقساط سهام، این مهم میسر خواهد شد.

اسلامیان در بخش دیگر سخنانش از تخصیص ردیف بودجه ١٠ هزار میلیارد ریالی جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان در سال ٩٦ خبر داد و إبراز امیدواری کرد بودجه پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه به تصویب هیات دولت برسد.

وی همچنین گفت: بابت پرداخت اقساط سهام هیج بهره بانکی از بازنشستگان دریافت نخواهد شد و آنان می توانند سود سالانه این سهام را نیز از بانک ملت دریافت کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی همچنین از إعطای بیمه یکساله آتش سوزی مسکونی به همه ١٣٠هزار سهامدار خبر داد و گفت: این بیمه بصورت هدیه از سوی بیمه ملت به سهامداران اعطاء شده است و تا سقف ٥٠ میلیون ریال خسارت را پوشش می دهد.


اسلامیان با بیان اینکه طَی ٨ سال گذشته بدلیل اعمال سیاست های غلط ٣٥ هزار میلیارد ریال زیان به صندوق بازنسستگی کشوری وارد آمده است، گفت: دولت ، سال گذشته ردیف بودجه٦ هزار میلیارد ریالی را به صندوق اختصاص داد که صندوق بازنشستگی با این بودجه بتواند میانگین درآمد بازنشسته ها را افزایش دهد.

وی میانگین حقوق بازنشستگان این صندوق را یک میلیون و ٤٥٠ هزار تومان اعلام کرد و گفت :تخصیص بودجه به صندوق بازنسستگی کشوری به افزایش درآمد بازنشسته ها و نیز افزایش قدرت خرید آنان کمک می کند.
در حال حاضر یک میلیون و ٢٩٠ بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: