کد خبر: ۱۳۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 24
این طرح در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهوری در کاهش آسیب های اجتماعی از دهه فجر امسال در دو شهرستان استان های اصفهان و همدان اجرا می شود.
شفا آنلاین>اجتماعی>قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر از اجرای طرح کرامت (پیشگیری از اعتیاد) با کمک بسیج مستضعفین خبر داد و گفت: این طرح در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهوری در کاهش آسیب های اجتماعی از دهه فجر امسال در دو شهرستان استان های اصفهان و همدان اجرا می شود.

به گزارش شفا آنلاین، علی مویدی روز سه شنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی استانداران، فرماندهان استان های همدان و اصفهان و نیز فرماندهان بسیج مستضعفین و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر، درجمع خبرنگاران افزود: هم اینک بخش های مطالعاتی این طرح به پایان رسیده و بستر لازم برای اجرای موثر آن به منظور پیشگیری از اعتیاد با مشارکت بسیج فراهم شده است.
وی با بیان اینکه طرح یاد شده به صورت آزمایشی در دو استان ذکر شده به اجرا در خواهد آمد، تاکید کرد: تمهیدات لازم برای تحقق بهتر اجرای طرح کرامت اتخاذ شده است.
مویدی گفت: این طرح به مدت یکسال در استان های ذکر شده به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و پس از ارزیابی میدانی و شیوع شناسی لازم، در دیگر استانهای کشور به اجرا در می آید .
وی آموزش دانش آموزان، توانمند سازی مربیان و دانش آموزان و خانواده به منظور پیشگیری اعتیاد و عدم تمایل دانش آموزان به مواد مخدر و نیز برخورد باخرده فروشان مواد و پاکسازی و ساماندهی معتادان از سطح شهر را از جمله اقدامات طرح کرامت عنوان کرد.
مویدی، اعتیاد را جزو اولین مولفه های آسیب های اجتماعی قلمداد کرد که می تواند در تولید جرایم اثرگذار باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح یادشده، بستری فراهم شود که با کمک مردم بتوان در کاهش آسیب اعتیاد گام برداشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: