کد خبر: ۱۳۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 24
این ربات با استفاده از فناوری تشخیص حالات چهره، حرکات و صدا تجربه آموزشی منحصربه فردی را برای تمام اشخاص کنجکاو به ارمغان می‌آورد.

شفا آنلاین:یک شرکت آمریکایی از ربات آموزشی جدید به نام پروفسور اینشتین رونمایی کرد که قادر است مانند پروفسور اینشتین راه برود و صحبت کند.

به گزارش شفا آنلاین، این ربات با استفاده از فناوری تشخیص حالات چهره، حرکات و صدا تجربه آموزشی منحصربه فردی را برای تمام اشخاص کنجکاو به ارمغان می‌آورد. ربات پروفسور اینشتین با کمک یک برنامه موبایل به نام Stein-O-Matic کار می‌کند تا امکان دسترسی به مجموعه‌ای از فعالیت‌های مرتبط با یادگیری را برای کاربران فراهم کند.
کافی است کاربر گوشی را کنار ربات قرار دهد تا دستورالعمل‌های لازم از طریق درس‌های تعاملی، تجربیات عملی و روانی و همچنین یک سیستم امتیازات‌دهی بر اساس ضریب هوشی، در اختیار وی قرار گیرد. کاربر می‌تواند با استفاده از این امتیازات، بازی‌های اضافی و اقلام جالب دیگر را فعال کند.
پس از اتمام کلاس درس، ربات نقش یک دستیار شخصی را ایفا می‌کند. این ربات قابلیت مکالمه با کاربر و پاسخگویی به سوالات وی درباره آب‌وهوا، اشخاص مشهور، غذا و محاسبات ریاضی را دارد و می‌تواند موارد مندرج در برنامه کاری و فهرست امور را مدیریت کند.
ربات شرکت هانسن رباتیکس قادر است 50 حالت مختلف چهره و بدن را شبیه‌سازی کند و با استفاده از این قابلیت، واکنش‌های طبیعی‌تری را نسبت به اقدامات کاربر نشان ‌دهد.
ارتفاع ربات پروفسور اینشتین 35 سانتیمتر است و نیروی مورد نیاز آن توسط باتری‌های قابل شارژ تامین می‌شود. نرم‌افزار این ربات هم با سیستم‌عامل اندروید و هم با iOS سازگاری دارد.
برچسب ها: ربات ، فناوری ، پروفسور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: