کد خبر: ۱۳۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 23
دکتر مصطفی اسماعیلی به مردم توصیه کرد تا هنگام استفاده از اینگونه محصولات حتما مراقب باشند که در نزدیکی هر شعله ای و با هر کیفیت، شکل و وسعتی به ویژه در فضاهای بسته قرار نداشته باشند.

شفا آنلاین:رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: عموم اسپری‌های خوشبوکننده بدن، هوا و ضد تعریق گازدار درصورتی که روی آتش اسپری شود، قابلیت اشتعال و خطر آفرینی دارند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر مصطفی اسماعیلی به مردم توصیه کرد تا هنگام استفاده از اینگونه محصولات حتما مراقب باشند که در نزدیکی هر شعله ای و با هر کیفیت، شکل و وسعتی به ویژه در فضاهای بسته قرار نداشته باشند.
وی تصریح کرد: متاسفانه بارها دیده شده است که افراد در فضای بسته درون خودرو و هنگام کشیدن سیگار از اسپری استفاده کرده اند و خودروی آنها دچار آتش سوزی شده است.
وی در ادامه از مردم خواست هنگام خرید به اصل یا غیر اصل بودن اینگونه فرآورده ها، دقت زیادی داشته باشند و گفت: مردم باید هنگام خرید با رویت کد برچسب رهگیری و ردیابی اصالت الصاق شده روی کالای سلامت، پس از خراشیدن اسکرچ و استعلام کد قید شده در آن از عدم قاچاق و تقلبی بودن فرآورده آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنند.
برچسب ها: اسپری ، سیگار ، اشتعال
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: