کد خبر: ۱۳۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۵ - 2017January 18
تمامی سیم کارتهای دارای نقص اطلاعات یکی از اپراتورها قطع یکطرفه شده است و یکی دیگر از اپراتورها نیز تا فردا نسبت به قطع یکطرفه تعداد باقی مانده سیم کارتها اقدام می کند.
ششفا آنلاین>اجتماعی>سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در مورد پایان مهلت تکمیل اطلاعات هویتی سیم کارتهای دارای نقص پرونده و عدم تمدید مهلت زمان اعلام شده از سوی رگولاتوری، توضیح داد.

به گزارش شفا آنلاین،جهانگیر اسدی  با تاکید بر اینکه فردا پنج شنبه ۳۰ دی ماه، آخرین مهلت درنظر گرفته شده برای مشترکانی است که اطلاعاتشان در پایگاه اطلاعاتی اپراتورهای موبایل ناقص است، اظهار داشت: این مهلت تمدید نمی شود و مشترکان باید تا این زمان، نسبت به مراجعه برای تکمیل اطلاعاتشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تقریبا قطع یکطرفه سیم کارتهای دارای نقص پرونده، طی مدت زمان درنظرگرفته شده صورت گرفته است، گفت: تمامی سیم کارتهای دارای نقص اطلاعات یکی از اپراتورها قطع یکطرفه شده است و یکی دیگر از اپراتورها نیز تا فردا نسبت به قطع یکطرفه تعداد باقی مانده سیم کارتها اقدام می کند.

سخنگوی رگولاتوری ادامه داد: در مرحله بعدی و طی هفته آینده، موضوع قطع دوطرفه سیم کارتهایی که در مدت مدنظر نسبت به مراجعه برای تکمیل مشخصات، اقدام نکرده اند اطلاع رسانی می شود.

اسدی با بیان اینکه اپراتورهای موبایل هفته آینده با ارسال پیامک به این تعداد مشترکان، در مورد قطع ارتباط کامل مشترکان اطلاع رسانی می کنند، تاکید کرد: موضوع سلب امتیاز سیم کارتهای بدون هویت، تابع مقررات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است و در این مرحله این موضوع مطرح نیست.

وی تصریح کرد: تلاش این است که تمامی مشترکان بتوانند نسبت به ثبت اطلاعات سیم کارتهایشان اقدام کنند و موضوع ساماندهی سیم کارتها با اقدامات ایجابی انجام پذیرد.

سخنگوی رگولاتوری با اشاره به اینکه در ابتدا شاهد وجود ۳۰ میلیون سیم کارت دارای نقص پرونده بودیم، گفت: با اجرای این طرح، طی آخرین آمارهای ارائه شده که مربوط به اوایل این هفته می شود، تنها حدود ۴.۵ میلیون سیم کارت دارای نقص اطلاعات هستند.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف برخی از این سیم کارتها درگیر مراحل ادارای است که زمان بر شده است، ادامه داد: برای مثال حدود ۲۵۰ هزار سیم کارت در سامانه یکی از اپراتورها، دارای مالکیت فوت شده هستند که موضوع انحصار وراثت این سیم کارتها زمان بر شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: