کد خبر: ۱۳۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۵ - 2017January 17
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران پیشنهاد داد که اتوبان رسالت به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نام‌گذاری شود.
شفا آنلاین: اسماعیل دوستی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سیصد و بیست و یکمین شورای شهر تهران ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: همگان به سوابق این فرد اشرافیت دارند و می‌دانند که این فرد به گردن همه مردم ایران حق دارد و باید هرچه سریع‌تر یاد این رفیق دیرین رهبری را ماندگار کنیم.

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه لازم است هرچه سریع‌تر یکی از معابر را به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری کنیم، گفت: نباید نصف یک خیابان یا اتوبان به نام این فرد نامگذاری شود. پیشنهاد می‌شود اتوبان رسالت به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود چراکه این اتوبان از مصلی آغاز می‌شود و از آنجایی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امام جمعه تهران بوده، این نام‌گذاری بی‌مناسبت نیست و از سوی دیگر نامگذاری این اتوبان به نام رسالت مصوبه ندارد.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین با اشاره به معضلات ده‌ونک در دره اسلام‌آباد و فرحزاد، گفت: متاسفانه مردم در این مناطق در حوزه ساخت و ساز و بازسازی املاک خود با مشکلات زیادی مواجه هستند و اگر موافق باشید در تبصره‌های بودجه 96 به این محلات توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان توسعه شهری در جنوب و شرق تهران به اندازه شمال و غرب پایتخت نبوده و به صورت متوازن پیش نرفته است، گفت: پیشنهاد می‌شود بودجه سال 96 شهرداری تهران براساس جمعیت و وسعت منطقه در نظر گرفته شود.ایسنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: