کد خبر: ۱۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۵ - 2017January 08
این نوع روابط عمومی با پرهیز از سیاه‌نمایی، تهمت، افترا و تبلیغات بی‌جهت زمینه ارائه اطلاعات صادقانه و شفاف را به جامعه فراهم می‌آورد.
شفا آنلاین:دبیر کمیته علمی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران گفت: در حال شبکه‌های اجتماعی، ضربه‌های مهلکی را به زبان و ادبیات فارسی وارد می‌کنند و وظیفه روابط‌عمومی‌ها است که اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهند.

به گزارش شفا آنلاین، حسن بشیر پیش از ظهر امروز در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به دنبال آن هستیم تا روابط عمومی مقاومتی را به جامعه نشان دهیم، اظهار کرد: این نوع روابط عمومی با پرهیز از سیاه‌نمایی، تهمت، افترا و تبلیغات بی‌جهت زمینه ارائه اطلاعات صادقانه و شفاف را به جامعه فراهم می‌آورد. 

وی با بیان اینکه از 50 مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس 10 مقاله برای درج در کتاب کنفرانس در نظر گرفته شد، تصریح کرد: تولید محتوا اساس کار روابط عمومی‌ها را شکل می‌دهد در 5 حوزه محتوای مدیریتی تصمیم‌گیری، شنیداری، فکری و عملی، بیداری و دیداری و همچنین فرهنگی و اخلاقی است. 

بشیر با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شبکه‌ها، ضربه‌های مهلکی را به زبان و ادبیات فارسی وارد می‌کنند و وظیفه روابط‌عمومی‌ها است که اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهند. 

محمدمهدی مظاهری؛ رئیس این کنفرانی بین‌المللی نیز در این مراسم با بیان اینکه مبسوط بودن محتوا و گسترش کمی موضوعات در ضرورت مدیریت در حوزه روابط عمومی افزوده است، ابراز کرد: در چنین وضعیتی باید تفکیکی بین حوزه روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی ایجاد شود کما اینکه تمایز بین این حوزه‌ها باید هر چه سریعتر مشخص شود تا به صنعت روابط عمومی کم‌لطفی نشود. 

رئیس کمیته علمی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، روابط‌عمومی‌ها را محور اصلی در امر توسعه فردی و سازمانی دانست و تصریح کرد: این حوزه می‌تواند سازمان را به دستگاهی پویا تبدیل کرده و ظرفیت بالقوه آن و کارمندانش را شکوفا کند. 

مظاهری افزود: تولید خبر و دانایی برای عموم جامعه یکی از رسالات کاری روابط عمومی‌هاست ضمن اینکه روابط عمومی‌ها باید منشور اخلاقی و افزایش تعهدات را در بین کارمندان نهادینه کنند. 

وی با اشاره به نقش روابط عمومیها در جمع‌آوری نظرسنجیهای جامع از بخشهای مختلف اجتماع گفت: آنها باید افکارسنجی‌های صورت گرفته نیازمندیهای سازمان را مشخص و برای رفع مشکلات راهکار بیندیشند و این کار جز با ایجاد روحیه خودباوری، نشات و شادی همچنین حفظ و ارتقای فرهنگ جهادی و انتقال این میراث به نسلهای بعدی صورت خواهد گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: