کد خبر: ۱۳۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۵ - 2017January 08
دکترعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی" دکتر ابراهیم صادقی فر" را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد .
  به گزارش شفا آنلاین:به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این حکم آمده است : نظر به تخصص ارزشمند جنابعالی در شناخت مسائل اجتماعی و فرهنگی و نیز تجارب مدیریتی درمحیط های علمی و اجرایی و همچنین تعهد و سخت کوشی شما در ایفای وظایف اداری و یافتن راهکارهای مناسب، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی منصوب می نمایم .


در ادامه این حکم آمده است: انتظار دارم با عنایت به نقش ممتاز فرهنگی و اجتماعی در پیشبرد وظایف و مسوولیت ها، با اتکاء به ظرفیت های نهادی و سرمایه های انسانی و با بهره گیری از خرد جمعی و بسیج قابلیت ها، به ویژه از طریق رفع  نابسامانی های ناشی از هم پوشانی ها و موازی کاری ها با برخی مراجع تخصصی، اصلاح ساختارها ، باز تعریف وظایف و ماموریت ها و کادرسازی های مناسب ، برنامه ریزی ها و اقدامات بایسته ای را مبذول نمایید. ارتقای حضور سازمان یافته تر وساماندهی حوزه ای اندیشه ورز و رصد گر در تمام سطوح به خصوص برای راهبرد نگاری و رصد چالش های فرهنگی اجتماعی معطوف به ماموریت ها و ظرفیت سازی و اجرای ابتکارات نوین و ایجاد ساز و کار منعطف برای تقویت هم افزایی ، همکاری و هماهنگی با دستگاه های ذی ربط مطمح نظر است .

در پایان حکم دکتر ربیعی عنوان شده است : از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در جهت اعتلای فرهنگی و اجتماعی جامعه کار و تولید و خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می نمایم .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: