کد خبر: ۱۳۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۵ - 2017January 06
نماینده تهران در مجلس با عنوان این مطلب که اختلافات وزارتخانه ها نباید به مجلس کشیده می شد، گفت:این مسائل باید در دولت حل می شد، حالا که به اینجا رسیده باید تصمیم درستی در مورد آن اتخاذ شود.

شفا آنلاین:حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی  با تاکید بر اینکه بروز نقص دستگاه رای گیری یکی از نمایندگان موافق طرح انتقال شورای عالی بیمه به وزارت بهداشت باید از سوی رئیس مجلس پذیرفته می شد، تصریح کرد: ما برای انتقال شورای عالی بیمه سلامت به وزارت بهداشت فقط یک رای نیاز داشتیم. البته این دست اتفاق ها در مجلس مسبوق به سابقه است.

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه دستگاه ها با استفاده از اثر انگشت فعال می شوند، خاطرنشان کرد: بعد از تشخیص اثرانگشت توسط دستگاه، امکان انتخاب رای فراهم می شود. اما به دفعات این اتفاق افتاده که دستگاه اثر انگشت را نمی شناسد و سیستم معیوب است. کما اینکه طی چند روز اخیر بنده دو مرتبه از کارشناس مربوطه درخواست کردم که به وضعیت دستگاه خودم رسیدگی کند.

مازنی در پایان گفت: این اشکال وارد است و هیئت رئیسه باید بررسی کند که آیا لازم است که دوباره رای گیری شود یا خیر، به هر حال وقتی دستگاه ایراد دارد، رای مخدوش است و باید در انتخابات تجدید نظر شود.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: