کد خبر: ۱۳۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۵ - 2017January 04
کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران در راستای برنامه های آموزشی و ترویجی در حوزه ‏‏تأمین مالی و انجام فعالیت‌ های پژوهشی و مشاوره‌ ای در این خصوص به همت دانشگاه شریف تدارک یافته است.
شفا آنلاین>اجتماعی>هشتمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان در بهمن ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران در راستای برنامه های آموزشی و ترویجی در حوزه ‏‏تأمین مالی و انجام فعالیت‌ های پژوهشی و مشاوره‌ ای در این خصوص به همت دانشگاه شریف تدارک یافته است.

همسوسازی سیاست های توسعه ای نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری با رویکردهای راهبردی نظام اقتصادی کشور، توسعه دانش و تخصص فعالان نظام تأمین مالی کشور، نوآوری، بومی ‏سازی و ترویج ابزارهای نوین تأمین مالی با تمرکز بر ابزارهای اسلامی، طراحی، توسعه و آموزش ابزارهای مالی با رویکرد حمایت از تولید و سرمایه ملی، تلاش در جهت تثبیت سیاست ‏های کلان اقتصادی با هدف کاهش ریسک فضای تأمین مالی کشور، توسعه نظام بانکی، بیمه‏ ای و بازار سرمایه با هدف تنوع ابزارهای تأمین مالی و مدیریت ریسک، توجه ویژه به پتانسیل‏ های ابزارهای تأمین مالی و نظام بانکداری اسلامی و حرکت عملی به سمت بکارگیری و استفاده کاربردی از دانش متخصصین حوزه مالی کشور، از جمله اهدافی است که در این کنفرانس دو روزه دنبال می شود.
با توجه به سیاست‏ های کلی نظام اقتصادی کشور، رویکرد این دوره از کنفرانس بر مبنای «توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان» قرار گرفته است.
نقش توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط پس از تحریم، بازتعریف نقش بازار پول و سرمایه در فضای جدید بین المللی به منظور توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری، مدل ها و ملزومات تامین مالی کسب و کارهای دانش بنیان با هدف پایدارسازی و ارزش آفرینی آنها، برهم کنش و تعامل نظام تامین مالی و نظام سرمایه گذاری در راستای افزایش رشد اقتصادی از مهم ترین محورهای این کنفرانس تخصصی است.
از دیگر محورهای کنفرانس امسال می توان به بهینه سازی الگوهای جذب سرمایه گذاری خارجی و ملزومات جذب حداکثری، جایگاه سیاست های ارزی و مدیریت ریسک در توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری و الگوهای نوین تامین مالی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اشاره کرد.
ارائه برنامه ‏ها و سیاست‏ های دولت و تصمیم ‏گیران جهت توسعه نظام ‏‏تأمین مالی در قالب سخنرانی‏های کلیدی، انتقال تجربیات شرکت‏ها و موسسات داخلی و برخی شرکت‏های معتبر بین‏ المللی در حوزه الگوها و شیوه‏ های ‏‏تأمین مالی در قالب برگزاری نشست های تخصصی و برگزاری کارگاه‏ ها و سمینارهای آموزشی به عنوان بخشی از برنامه های هشتمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری درنظر گرفته شده است.
ارائه سخنرانی کلیدی مسوولان و صاحبنظران ارشد نظام مالی داخلی و خارجی کشور، برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران تحت عنوان «توسعه تکنولوژی های مالی FinTech» از دیگر برنامه های این کنفرانس است.
'هشتمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی و سرمایه گذاری در ایران' روزهای 24 و 25 بهمن ماه امسال به همت دانشگاه صنعتی شریف در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی conf.finance.sharif.ir مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: