کد خبر: ۱۳۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۵ - 2016December 27
رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: موضوع ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی در کمیسیون اصل ٩٠ برای رفع اختلافات موجود، بررسی می شود.
شفا آنلاین:رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: موضوع ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی در کمیسیون اصل ٩٠ برای رفع اختلافات موجود، بررسی می شود.

به گزارش شفا آنلاین، محمدرضا دشتی اردکانی شب گذشته در حاشیه همایش سراسری سردفتران به مناسبت ششم دیماه روز دفاتر اسناد رسمی در جمع خبرنگاران افزود: اخیرا جلسه مهمی در کمیسیون اصل ٩٠ با حضور نمایندگانی از کانون سردفتران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت دادگستری و راهور ناجا برگزار شد تا تصمیمات مدنظر در این زمینه در کمیسیون صورت گیرد.
‎وی ادامه داد: از آنجا که موضوعات دیگری هم در این کمیسیون در دست بررسی است؛ لذا رسیدگی به این موضوع به آینده ای نزدیک موکول شد.
‎رئیس کانون سردفتر و دفتریاران با تاکید بر انجام شدن، نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی، گفت: طبق قانون افراد به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند؛ اما برخی افراد در زمینه مراجعه نکردن مردم به دفاتر را تبلیغ می‌ کنند که این کار درستی نیست.
‎دشتی اردکانی درباره برگزار شدن یا نشدن آزمون ‎سردفتری در سال جاری اظهار کرد: امسال آزمون سردفتری برگزار نمی شود.
‎رییس کانون سردفتران و دفتریاران درباره اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان گفت: اخیرا شهرداری شناسنامه فنی ساختمان را صادر کرده و با توجه به این امر ، دیگر مشکلی برای سند وجود نخواهد داشت.
‎وی ادامه داد: قانون‌گذار گفته است اگر مبایعه نامه در این راستا دستی باشد، فرد به زندان می‌رود. بنابراین برای حفظ منافع اقتصادی افراد، باید طبق قانون اقدام شود.

برچسب ها: همایش ، کمیسیون ، حاشیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: