کد خبر: ۱۳۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۵ - 2016December 24
اخطاریه هواشناسی:
براساس تحلیل آخرین داده های پیش یابی هواشناسی، بارندگی همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق برای امشب و فردا(یکشنبه) در سطح استان پیش بینی می شود.
شفا آنلاین>اجتماعی>اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی وقوع بارندگی و رعد و برق برای امشب و فردا(دوشنبه) در سطح استان، نسبت به بروز اختلال در تردد خودروها به دلیل آبگرفتگی معابر هشدار داد.

به گزارش شفا آنلاین،از اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه این اداره کل آمده است: براساس تحلیل آخرین داده های پیش یابی هواشناسی، بارندگی همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق برای امشب و فردا(یکشنبه) در سطح استان پیش بینی می شود.
در این اخطاریه پیش بینی شده که در ارتفاعات استان تهران و بخش های شمالی، بارش ها به صورت برف و در بخش های مرکزی و جنوبی استان به صورت باران خواهد بود.
در این اخطاریه با اشاره به بارش ها و احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد خودروها به رانندگان توصیه شده برای تردد در جاده های کوهستانی، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر لوازم ایمنی و پوشاک زمستانی مجهز کنند.
در گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب (3، 9)، (3، 7) و (2، 10) پیش بینی شده است.
همچنین در این گزارش، ورامین با 11 درجه و فیروزکوه با منفی 13 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: