کد خبر: ۱۳۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 18
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد
عباس رشیدی گفت: امسال 410هزار بازنشسته کشوری برای دریافت تسهیلات وام ثبت نام کرده اند که از مجموع این تعداد به قید قرعه به 250 هزار نفر تسهیلات وام پرداخت می شود.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت 750 میلیارد تومان تسهیلات وام به بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: این تسهیلات پس از انجام مراسم قرعه کشی از فردا دوشنبه 29 آذر طی 6 مرحله به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین،عباس رشیدی روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها افزود: با هماهنگی های انجام شده، 250 هزار بازنشسته طی سال جاری می توانند از تسهیلات وام 3 میلیون تومانی با کارمزد سالیانه 4 درصد بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: بازپرداخت این وام 36 ماهه بوده و بصورت قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: مرحله اول پرداخت تسهیلات وام 3 میلیون تومانی به بازنشستگان دهه اول دیماه خواهد بود و تلاش داریم با بازه زمانی کوتاه مدت طی مراحلی، این تسهیلات را به بازنشستگان پرداخت شود.
مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه میزان تسهیلات وام بازنشستگان کشوری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است، افزود:‌ این میزان سال گذشته 500 میلیارد تومان بود که در سال جاری به 750 میلیارد تومان ارتقاء پیدا کرده است. همچنین میزان تسهیلات وام نیز از 2 میلیون تومان به 3 میلیون افزایش یافته است.
وی بازه زمانی نام نویسی تسهیلات وام بازنشستگان کشوری را یک ماه عنوان کرد و گفت:‌این زمان در سال جاری قابل تمدید نیست.
رشیدی افزود: امسال 410هزار بازنشسته کشوری برای دریافت تسهیلات وام ثبت نام کرده اند که از مجموع این تعداد به قید قرعه به 250 هزار نفر تسهیلات وام پرداخت می شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه از سال 77 قریب به یک میلیون نفر تسهیلات وام دریافت کرده اند، تاکید کرد: پرداخت تسهیلات وام 3 میلیون تومانی در سال جاری به افرادی صورت خواهد گرفت که درسنوات گذشته وامی از صندوق بازنشستگی دریافت نکرده اند.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مراسم قرعه کشی بازنشستگان متقاضی تسهیلات وام 3 میلیون تومانی عصر فردا (29آذر) طی مراسمی با حضور وزیر تعاون و کار ورفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از بازنشستگان در سالن تلاش انجام خواهد شد.
در حال حاضر یک میلیون و 250 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند.
صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت تسهیلات وام ضروری را با مبلغ 318 هزار تومان از سال 77 در دستور کار قرار داده است که این امر همچنان ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: