کد خبر: ۱۳۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 30
با حکم معاون بهداشت وزارت بهداشت
طی حکمی از سوی علی اکبر سیاری، جعفر صادق تبریزی به سمت قائم مقام معاون بهداشت و رییس مرکز مدیریت شبکه منصوب شد.

شفا آنلاین:طی حکمی از سوی علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، جعفر صادق تبریزی به سمت قائم مقام معاون بهداشت و رییس مرکز مدیریت شبکه منصوب شد.

به گزارش شفا آنلاین:در بخشی از حکم صادر شده برای جعفر صادق تبریزی پوشش همگانی سلامت مستلزم فراهم کردن دسترسی به خدمات سلامت و بهره‌مندی از آن در حد پاسخگوئی به تقاضا و نیاز مردم و حمایت مالی از آنان و رعایت اصول مشارکت و توانمندسازی مردم، همکاری بین بخشی، عدالت در سلامت، بهره گیری از تکنولوژی مناسب و ارائه خدمات با کیفیت مناسب است جهت تحقق این امور طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت با 15 برنامه و 10 پروژه پشتیبان در دست اقدام است. 

همچنین در بخش دیگری از این حکم آمده که با توجه به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جناب عالی در حوزه بهداشت به موجب این ابلاغ به سمت قائم مقام معاونت بهداشت و رییس مرکز مدیریت شبکه منصوب می شوید.

سیاری در حکم رئیس مرکز مدیریت شبکه از وی خواسته است که با اتکال به ایزد منان و بهره گیری از توان فنی و کارشناسی همکاران آن مرکز و دیگر نیروهای متخصص و متعهد و با تجربه در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در جهت هر چه بهتر اجرا کردن مأموریت تعریف شده برای آن مرکز در سطح ستاد و استان‌ها با موفقیت عمل کنید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکم صادره برای صادق تبریزی از وی خواست ضمن آن که 15برنامه و 10 پروژه پشتیبان طرح تحول حوزه بهداشت که سرلوحه تمام کارهای این حوزه است، مورد اهتمام کامل قرار داده و اولویت‌های سال جاری را که از ابتدای سال در دستور کار همه معاونین بهداشت قراردارد مورد حمایت و پشتیبانی، قرار داده و با دقت هر چه بیشتر این امور را دنبال کنید.

پیش از این دکتر ناصر کلانتری این مسئولیت را بر عهده داشت.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: