کد خبر: ۱۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 20
مسابقات فن آورد از سال ۱۳۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف شروع شد و امسال هم دانشگاه صنعتی شریف میزبان برگزاری بخش حضوری این مسابقات در سال ۱۳۹۵ است

شفا آنلاین:مسابقات فن آورد از سال ۱۳۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف شروع شد و امسال هم دانشگاه صنعتی شریف میزبان برگزاری بخش حضوری این مسابقات در سال ۱۳۹۵ است و گواهی‌های تخصصی پایان این مسابقه نیز به صورت رسمی از طرف دانشگاه صنعتی شریف صادر می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،مسابقات فن آورد که در هفت رشته تخصصی داده کاوی، جست وجوی پیشرفته (اوسینت)، برنامه نویسی کامپیوتر، برنامه نویسی تلفن های هوشمند، مهندسی برق، معماری و گرافیک برگزار میشود، فرصتی است متفاوت تا دانشجویان و فارغ التحصیلان مطرح و مستعد، چالشی هیجان انگیز با واقعی ترین مسئله‌ها و پروژه‌های کشور داشته باشند.

شرکت کنندگان می توانند توانمندی‌ها و استعدادهای خود را متناسب با این مسئله‌ها بسنجند که این امر، فرصت بسیار مناسب و کم نظیری جهت شناسایی افراد توانمند و مستعد است که وضعیت شغلی خود را ارتقا داده و از طرف دانشگاه صنعتی شریف به عنوان متخصص به شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی معرفی شوند.

اهدای بیش از ۲۰۰ سکه بهار آزادی، گواهی رسمی دانشگاه صنعتی شریف، بورسیه و تندیس فن‌آورد تنها بخشی از جوایز این مسابقه است که در کنار اعطای رتبه از طرف دانشگاه صنعتی شریف، این مسابقه را جزو چالش برانگیز ترین مسابقات برنامه‌نویسی کشور می کند.

همچنین فن‌آورد با همکاری دانشگاه صنعتی شریف فرصت بورسیه آموزشی را نیز برای شرکت‌کنندگان مستعد فراهم می‌کند که فرصت بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند تا علاوه بر مواجهه با نیازهای واقعی بازار کار از فرصت آموزش نیز بهره ببرند.

مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد، زمینه مناسب برای ایجاد اتصال بین دانشجویان مستعد، فارغ التحصیلان و افراد متخصص و حرفه‌ای با صنایع دانش‌بنیان را فراهم می آورد.

در این زمینه مسابقات تخصصی فن‌آورد، برگزاری کارگاه‌های هدفمند و تخصصی، برگزاری آزمون تخصصی، تسهیل فرایند جمع سپاری و برون سپاری به متخصص ترین‌ها، تامین کارآموز مستعد و توانمند صورت می گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: