کد خبر: ۱۳۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 16
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، از رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه در برخی رسانه ها علیه جامعه پرستاری به شدت انتقاد کرد و گفت: ما وظیفه داریم به اعتماد پرستاران پاسخ بدهیم.
شفا آنلاین:دکتر علی محمد آدابی در جلسه شورای عالی نظام پرستار که روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ در محل سازمان نظام پرستاری برگزار شد، افزود: اگر روحیه مطالبه گری در جامعه پرستاری نباشد، عملا ما هم به عنوان نمایندگان آنها نخواهیم بود.

به گزارش شفا آنلاین،وی با تاکید بر اینکه سازمان نظام پرستاری در دوره چهارم فراتر از وظایف خودش عمل کرده است، گفت: البته کاستی هایی نیز در مسیر پیگیری وظایف خودمان داشته ایم ولی مطئمن هستیم که در مسیر خدمات به پرستاران گام برداشته ایم و از این بابت خوشحالیم.

آدابی با عنوان این مطلب که بعد از گذشت یک سال از عمر شورای عالی نظام پرستاری در دوره چهارم انتظار همراهی از دوستان را داریم، افزود: با اظهار تاسف باید بگویم که هنوز انگار شورای عالی دوره قبل سر کار است.

وی با انتقاد از رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه که بعضا از سوی برخی افراد حوزه پرستاری صورت می گیرد، گفت: ما به عنوان نمایندگان جامعه پرستاری به آنها قول داده ایم و پرستاران نیز به ما اطمینان کرده اند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به تلاش های نمایندگان پرستاری برای گفتگو، تعامل و مذاکره با مسئولان حوزه سلامت در جهت دستیابی به اهداف پرستاری، افزود: ما به گونه ای رفتار کرده ایم که آنها سر میز مذاکره با ما نشسته اند.

وی با عنوان این مطلب که هویت سازمان نظام پرستاری برای همگان اثبات شده است، ادامه داد: در ادامه راه، نیاز به همراهی و همدلی دوستان داریم تا با شتاب بیشتری در مسیر تحقق اهداف پرستاری گام برداریم.

برچسب ها: سازمان ، پرستاری ، خدمات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: