کد خبر: ۱۳۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 10
حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره دغدغه‌های محیط‌زیستی سازمان متبوعش گفت: «کلاً ماموریت ما با دو مقوله، همگن و هماهنگ است؛ یکی در ارتباط با محیط‌زیست و دیگری درباره مسئولیت‌های اجتماعی.
شفا آنلاین:  هرقدر به نیروگاه‌ها و صنایع و منازل گاز طبیعی بیشتری برسانیم، هم از نظر بهداشت و سلامت برایشان بهتر است و هم صنایع، کمتر محیط‌زیست را آلوده می‌کنند. اگر ما گاز به نیروگاه‌ها و صنایع می‌دهیم، به این معنی است که سوخت پاک‌تری دارند و هوا را کمتر آلوده می‌کنند، بنابراین در سلامت مردم بسیار موثر است. نکته دوم گازی است که ما به منازل می‌رسانیم.

به گزارش شفا آنلاین:به نقل از سپید  هم از نظر امنیت و هم از نظر محیط‌زیست باز در خانه‌های مردم شرکت گاز نقش مهمی در بهداشت مردم دارد. چون وقتی کسی نفت سفید یا گاز مایع مصرف می‌کند به دلیل نگرانی از تمام شدن و دغدغه تامین سعی می‌کند کمتر استفاده کند و استرس می‌گیرد اما وقتی به گاز طبیعی وصل می‌شود این دغدغه را ندارد که از کجا تامین کند. وقتی این دغدغه را نداری، استرس نداری، وقتی استرس نداری، سالم‌تری چون بهداشت همیشه هست. بنابراین ماموریت ما جدای از تامین امنیت انرژی کشور خودبه‌خود با مسئولیت‌های اجتماعی و محیط‌زیست سازگاری دارد.»

 او درباره شاخص‌ترین اقدام شرکت ملی گاز در حوزه زیست‌محیطی می‌گوید: «دو گونه می‌توان اقدام خاص را تعریف کرد. اینکه خدمت‌رسانی یک‌بار اتفاق بیفتد، یا اینکه این اتفاق خوب تداوم داشته باشد. ما همیشه گاز پاک به صنایع و منازل می‌رسانیم. پس شاخص‌ترین فعالیت ما، استمرار در ادامه فعالیت محیط‌زیستی و فعالیت اجتماعی ماست. مهم‌ترین رسالت ما در کنار خدمات گازرسانی حفظ محیط‌زیست است.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: