کد خبر: ۱۲۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 29
سیستم جدید بیمه ای از این هفته در استان های تهران و البرز بصورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
شفا آنلاین>اجتماعی>سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از اجرای سیستم جدید بیمه ای در این صندوق خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، یاور میرعباسی با بیان این مطلب افزود: سیستم جدید بیمه ای  از این هفته در استان های تهران و البرز بصورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

وی افزود: اجرای پروژه صبا که به عنوان سیستم بیمه گری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شناخته می شود در فازهای مختلف شامل پروژه های طراحی، پیاده سازی و تحلیل نصب و راه اندازی بیمه اجتماعی یکی از اولویت های این صندوق در یکسال اخیر بوده است.
سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: هدف در این سیستم ایجاد انسجام در کل فرآیند بیمه گری صندوق در یک بستر نرم افزاری است.
وی ایجاد انسجام بین مراحل بیمه گری در این سیستم را از ویژگی های این طرح به شمار آورد و افزود: حساب های انفرادی و سابقه بیمه شدگان در سیستم بصورت محاسبات بیمه ای در نظر گرفته می شود و بزودی بیمه شدگان می توانند کارنامه پرداختهای خود را در سیستم مشاهده کنند.
میرعباسی با بیان اینکه پرداخت مستمری از طریق این سیستم خیلی سریعتر از گذشته و بصورت مکانیزه انجام می شود، گفت: درخواست بازنشستگی و از کار افتادگی مستمری بگیران از طریق این سیستم برای ستاد ارسال و مورد بررسی قرار می گیرد.
به گفته وی از این به بعد پرداخت مستمری ها از طریق بانک عامل با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در این سیستم بطور کامل صورت خواهد گرفت، گفت: سامانه پیامکی در کنار این سیستم در 4 مرحله اطلاع رسانی خواهد کرد.شبکه خبر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: