کد خبر: ۱۲۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 27
پروفسور فریدون دواچی، فوق‌تخصص روماتولوژی و استاد ممتاز دانشگاه از بنیان‌گذاران رشته روماتولوژی در ایران است که خدمات بسیار ارزنده‌ای را در کشور و جهان توسعه داده است
شفا آنلاین: اولین درمانگاه روماتولوژی فوق‌تخصصی در سال 49، توسط او در بیمارستان امام(ره) تاسیس شد و پس از انتقال ایشان به بیمارستان شریعتی (داریوش کبیر سابق) بخش و درمانگاه روماتولوژی در سال 1353 نیز در این بیمارستان راه‌اندازی شد. به‌این‌ترتیب وی اولین درمانگاه فوق تخصصی روماتولوژی را در ایران و دانشگاه تهران تاسیس کرد. هنوز هم که 45 سال از آن زمان می‌گذرد، مردم عادی با این رشته آشنا نیستند. زمانی که دکتر دواچی به ایران بازگشت روماتولوژی به‌عنوان رشته شناخته نمی‌شد.

      به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید  دواچی روماتولوژی را از صفر شروع کرد. او از اولین کسانی است که توانست روماتولوژی را در همه جنبه‌ها پرورش دهد. در بعد درمانی اولین درمانگاه را در دانشگاه ساخت. آموزش روماتولوژی را پایه‌ریزی کرد و از سطح پزشکان عمومی تا فوق‌تخصص را سروسامان داد. در پژوهش هم از برجسته‌ترین محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران است و نخستین مرکز تحقیقاتی در دانشگاه را تاسیس کرده است.

       او همچنین واحد کلاژنوز را در سال 54 و واحد بهجت را در سال 56 در بیمارستان شریعتی راه‌اندازی و در سال 1360 این واحدها را ترکیب کرده و به‌عنوان مرکز تحقیقات روماتولوژی اعلام کرد. این در حالی بود که وزارت بهداشت در سال 1372 یعنی حدود 12 سال بعد قانون مراکز تحقیقاتی را تصویب کرد.

       در یک جمله، روماتولوژی ایران را به نام دکتر دواچی و با بیماری بهجت می‌شناسند. این سه یعنی روماتولوژی ایران، بهجت و دکتر دواچی در تمام دنیا شناخته‌شده‌اند. او به قول خوددر تمام سالهای جوانی رمان خوان حرفه ای بوده و بعدها عکاسی وخلبانی ازتفریحاتش بوده است. مردی که اصلا دوست ندارد درباره خودش حرف بزندو مصاحبه با او کار ساده ای نبود. در سال 1318 در تهران متولد شدم. دوره دبستان را در مدرسه فردوسی و دبیرستان را هم در البرز گذراندم. سپس برای تحصیلات پزشکی به فرانسه و شهر پاریس رفتم و پزشکی و روماتولوژی را آنجا خواندم و در دی‌ماه 1347 به تهران برگشتم.
پس بچه درس‌خوانی بودید که رفتید البرز؟
       من اشتباهی رفتم البرز بچه خیلی درس‌خوانی نبودم .

البرز تاکید پدرتان بود؟
       نه خیلی، البرز نزدیک‌ترین مدرسه به خانه ما بود. پدرم سال‌ها رییس دانشکده کشاورزی دانشکده تهران بود و مادرم کارمند بود و من تک‌فرزند خانواده بودم.
شاگرد زرنگی بودید؟
       همیشه متوسط رو به پایین بودم . خیلی اهل درس خواندن نبودم. جزو باهوش‌های کلاس نبودم.

اهل شیطنت یا ورزش بودید؟
       من بچه کاملاً معمولی بودم. فقط علاقه خیلی خاصی به رمان داشتم و خیلی زود شروع کردم به رمان خواندن

اولین رمانی که خواندید را به یاد دارید؟
       نه اصلاً. ولی بعدها که رمان خوان حرفه‌ای شدم رمان‌های علمی تخیلی را حرفه‌ای دنبال می‌کردم و می‌خواندم.

رمانی که خیلی دوست داشتید را یادتان می‌آید؟
       فکر کنم رمان دیون بود که بعدها اسپیلبرگ فیلمی از روی آن ساخت. رمان‌های فضایی را خیلی دوست داشتم.

تا الآن هم این علاقه ادامه دارد؟
       تا 20 سال گذشته خیلی حرفه‌ای رمان می‌خواندم ولی بعدها آن‌قدر مشغله کاری‌ام زیاد شد که کمتر فرصت می‌کنم.

هنوز هم به ادبیات و هنر علاقه دارید؟
       بیشتر فیلم می‌بینم تقریباً هر شب یک فیلم می‌بینم.

این علاقه چطور وارد حوزه هنر نشدید و سر از پزشکی درآوردید؟
       نمی‌دانم.

یعنی با شناخت و علاقه پزشک نشدید؟
       من اول دوست داشتم علوم هسته‌ای بخوانم خیلی علاقه داشتم. حتی یک‌جا در دانشگاه کالیفرنیا برایم پیدا کردند و نمی‌دانم دقیقه آخر چه شد که تصمیم گرفتم به فرانسه بروم و پزشکی بخوانم.

درتان تشویق نکرد؟
       نه اصلاً. یادم نیست که دلیل انتخابم چه بود ولی رفتم درسم را خواندم و بعد تخصص روماتولوژی را انتخاب کردم.

فرانسه که رفتید با حمایت خانواده بود؟
       بله و در آن زمان در فرانسه امکان نداشت یک بچه 17 ساله بتواند مستقل باشد.

دوران کودکی‌تان زندگی مرفه ای داشتید؟
       یک زندگی معمولی داشتیم پدرم حقوق استاد دانشگاهی داشت و مادرم حقوق کارمندی. شما چه کسی را می‌شناسید که با حقوق استادی زندگی مرفه و امکانات خاصی داشته باشد؟
تک‌فرزندی شرایط خاصی برایتان به وجود نیاورده بود؟

       هیچ‌وقت. هیچ‌وقت با سختی زندگی نکردم و یک زندگی معمولی داشتیم. یک‌خانه کوچک اجاره‌ای و یک زندگی ساده.

الآن چطور؟ جز پزشکان ثروتمند هستید؟
       من یک پژوی 207 کهنه دارم.

شرایط زندگی‌تان باوجوداینکه همسرتان هم پزشک سرشناسی هستند طوری بوده که به‌راحتی می‌توانستید ثروتمند شوید، حالا با هر تعریفی.
       پول ازنظر شما ارزشی دارد؟ به‌جزو اینکه جلوی دیگران ژست بگیری چه فایده‌ای دارد؟

خیلی‌ها معتقدند ثروت رفاه و آرامش می‌آورد؟
       شما یک ثروتمند برای من پیدا کن که آرامش داشته باشد و خوشبخت باشد.

شما خوشبختید؟
       صد درصد

احساس آرامش می‌کنید؟
       صد درصد

این آرامش را از چه چیزی می‌گیرید؟
       از حرفه‌ام، شغلم. اگر دنبال پول بودم دانشگاه نمی‌آمدم. مطب خصوصی و بیمارستان خصوصی ده‌ها برابر پول بیشتری برایم داشت.
یعنی هیچ‌وقت مطب و بیمارستان خصوصی نداشتید؟
       اوایلی که برگشته بودم سال 50 بود یک اشتباهی کردم بیمارستان خصوصی می‌رفتم و بعد از دو سه سال فهمیدم که اشتباه کردم و به دانشگاه آمدم. ببینید خدماتی که در یک بیمارستان دانشگاهی می‌توان به بیمار داد در هیچ کجای دیگر ممکن نیست. در همه جای دنیا همین است. من همیشه حس می‌کردم یک دانشگاهی‌ام و در بیمارستان دولتی می‌توانم خدمت بهتری ارایه کنم و این برایم از پول ارزش بیشتری داشته.

هیچ‌وقت از چیزی نترسیدید؟
       من آدم عاقلی نیستم و هیچ‌وقت از چیزی نترسیدم از اینکه یک منصبی داشته باشم. بعد نداشته باشم پول داشته باشم یا نداشته باشم. هیچ‌وقت برایم مهم نبوده.

چرا روماتولوژی را انتخاب کردید؟
       سال آخری که انترن بودم یک استادی داشتم که خیلی به او و تخصصش علاقه‌مند شدم و رفتم رشته‌ای که او کار می‌کرد.

اگر به گذشته برگردید بازهم پزشکی را انتخاب می‌کنید؟
       صد درصد

و بازهم روماتولوژی؟
       بدون کوچک‌ترین تردیدی.
از چیزی درگذشته‌تان پشیمان نیستید؟
       در حوزه علمی و حرفه‌ای‌ام از هیچ‌چیزی پشیمان نیستم.

تاثیرگذارترین فرد زندگی‌تان چه کسی بود؟
       پدرم استاد دانشگاه تهران در رشته دفع آفات کشاورزی بود. جدا از پدر و مادرم که در زندگی‌ام بسیار تاثیرگذار بودند؛ اساتیدم شخصیت مرا ساختند که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آن‌ها پروفسور بلوک میشل بود.

چرا تا این حد تاثیرگذار بودند؟
        نمی‌دانم چرا پروفسور بلوک میشل من را دوست داشت؛ واقعاً این را هیچ‌وقت نفهمیدم. حتی در ژورنال کلاب‌هایی که ماهی یک‌بار تشکیل می‌داد من را هم دعوت می‌کرد. جالب است ژورنال کلاب در خانه خودش بود و در کنار آن میهمانی و ضیافت شام برپا بود و تنها دانشجوی پزشکی که دعوت می‌شد، من بودم. اتفاقاً معاونانش از این قضیه راضی نبودند. شاید چون در آن کشور غریب بودم این‌همه به من محبت داشت. همه این‌ها را او در من ساخت. البته همکاران و معاونانش که در کارهای تحقیقاتی مشارکت داشتند نیز در پیشرفتم تاثیرگذار بودند.

چه خصوصیاتی داشتند که شمارا این‌قدر جذب کرده بود؟
       آنچه ایشان به من یاد داد، مطالعه زیاد بود. در آن زمان فقط مجلات پزشکی وجود داشت. او مقاله‌های این مجلات را به منشی‌اش می‌داد که در نوارهای ضبط‌صوت پرکند. در مسیر خانه‌اش تا مریض‌خانه و برعکس حدود نیم ساعت تا سه‌ربع رانندگی می‌کرد و در این فاصله نوارها را در ماشینش گوش می‌داد که حتی 5 دقیقه از وقتش هم تلف نشود. وقتی در دفترش یا در خانه‌اش بود خود مجله را می‌خواند. بنابراین اولین چیزی که به من یاد داد این بود که خواندن بسیار مهم است.

       نکته دیگری که تاثیر زیادی در من داشت اینکه زمانی که ایشان هنوز بازنشسته نشده بود، خانه‌اش دریکی از اعیان‌نشین‌ترین محله‌های پاریس بود. خانه بسیار بزرگی که ژورنال کلاب ها در آن برگزار می‌شد ولی وقتی بازنشسته شد در یک محله کارمند نشین متوسط پاریس خانه‌ای اجاره کرد که من تازه فهمیدم آن خانه برای خودش نبوده است. او در تمام طول عمرش پول جمع نکرده بود و هیچ پس‌اندازی نداشت. درنتیجه با حقوق بازنشستگی‌اش فقط و فقط می‌توانست به یک آپارتمان کوچک برود که من هم در آن آپارتمان برای دیدنش می‌رفتم. این را به من یاد داد که اگر وارد این حرفه می‌شوم فقط به دنبال علم باشم و برای علم کارکنم و نه برای پول. در حقیقت این نکته در آینده من تاثیر بسزایی داشت.

چرا پاریس نماندید؟
       پدرم همیشه می‌گفت افراد عادی اجازه دارند محل زندگی خود را تعیین کنند و به‌جایی که دوست دارند، مهاجرت کنند. ولی کسانی که تحصیلات بالاتری دارند و بخصوص کسانی که با پول مملکت به خارج رفتند وظیفه‌شان این است که برگردند و به کشورشان خدمت کنند. به همین دلیل و به خواسته پدرم به ایران برگشتم. 

چرا پاریس را انتخاب کردید؟ 
       پدرم در فرانسه تحصیل‌کرده بود و درنتیجه من هم به پاریس رفتم و از همه مهم‌تر اینکه آن زمان قدرت پزشکی فرانسه ده برابر قوی‌تر از آمریکا بود. ولی جدا از این مسئله، در آن زمان متقاضیان برای تحصیل به اروپا می‌رفتند و بیشتر فرانسه را انتخاب می‌کردند به همین دلیل اکثر اصطلاحات به زبان فرانسه بود. کم‌کم اصطلاحات انگلیسی رایج شد چون افرادی که برای تحصیل به خارج می‌رفتند بیشتر ممالک انگلیسی‌زبان را انتخاب می‌کردند.

وقتی به ایران بازگشتید وضعیت رشته شما به چه صورت بود؟
       در همان سال 1347 به استخدام دانشگاه درآمدم. اولین روزی که به بیمارستان پهلوی که امروز نامش بیمارستان امام است رفتم؛ فکر می‌کنم 15 یا 16 اسفند بود. خودم را معرفی کردم و راهنمایی را در اختیارم گذاشتند که مرا به بخشی که باید کارکنم ببرد. درراه یکی از اساتید بزرگ بیمارستان ما را دید و راهنما، من را به ایشان معرفی کرد. ایشان پرسید «تو چه خوانده‌ای؟» گفتم «روماتولوژی خوانده‌ام.» گفت «روماتولوژی مگر تخصصی است؟ کلاً دو نوع روماتیسم داریم یکی روماتیسم حاد و دیگری روماتیسم مزمن که برای روماتیسم حاد کورتون می‌دهند و برای روماتیسم مزمن هم آسپرین تجویز می‌کنند. این دیگر تخصص لازم ندارد.» به‌این‌ترتیب کارم را در دانشگاه تهران شروع کردم. 

و بعد چه شد؟
       وقتی وارد بخش شدم، رئیس بخش بسیار بامحبت با من رفتار کرد. دکتر پیرنیا ،رئیس بخش داخلی بود .به من گفت «یک بیمار در اختیارت می‌گذارم آن را ببین و بعد به ما معرفی کن». این اولین تجربه‌ام بود که به‌صورت رسمی در ایران بیمار می‌دیدم. یک‌ساعتی با بیمار بودم و بعد آن را معرفی کردم که دچار سندرم رایتر بود. پس‌ازآن، به من اجازه دادند بیمار داخلی که مرتبط با رشته‌ام بود را در بخش بستری کنم. ولی تعداد آنان نباید بیشتر از 2 یا 3 بیمار بود. به‌این‌ترتیب کارم ازآنجا آغاز شد.


 اکنون  این رشته تا چه حدی شناخته‌شده و پیشرفت کرده است؟
       آن زمان اصلاً روماتولوژی را در ایران نمی‌شناختند و بیماران روماتولوژی را یا جراحان مفصل و استخوان، یا جراحان مغز و اعصاب و یا پزشکان داخلی معاینه ودرمان می کردند. از سال بعد که قرار شد به دانشجویان پزشکی تدریس کنم کم‌کم روماتولوژی راه افتاد. اول هفته‌ای دو روز به درمانگاه داخلی می‌رفتم. بعد از گذشت دو سه سال برای اولین بار درمانگاه روماتولوژی تاسیس شد که من در آنجا فقط بیماران روماتولوژی را می‌دیدم. فکر کنم سال 1351 بود.


پس با این اوصاف معرفی این رشته کار ساده‌ای نبوده؟
       با سختی بسیار زیاد روماتولوژی شناخته شد. یکی از راهکارهایی که به شناخت روماتولوژی بسیار کمک کرد کنفرانس‌های چهارشنبه صبح بیمارستان امام بود. این کنفرانس عمومی برگزار می‌شد و در آن‌همه پزشکان حاضر بودند و بیماران مختلف را معرفی می‌کردند. من هم شانس این را داشتم که در آن کنفرانس دو سه بیمار را معرفی کنم که این باعث شد کم‌کم این رشته شناخته شود. بااین‌وجود خیلی طول کشید تا پزشکانی که این رشته را نمی‌شناختند با آن آشنا شوند این در حالی بود که دانشجویان پزشکی بسیار زودتر به شناخت این رشته دست پیدا کردند چون از همان پایه به آن‌ها تدریس می‌شد و می‌دیدند که این رشته بسیار وسیع است. این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر طبق آمارهای مختلف از هر 9 انسانی که به هر دلیلی به پزشک مراجعه می‌کند، از  سرماخوردگی گرفته تا آپاندیست، کمردرد و عمل زیبایی بینی و... یک نفر به خاطر روماتولوژی مراجعه می‌کند. به‌این‌ترتیب در مجموعه بیماری‌ها یکی از شایع‌ترین آن‌ها روماتولوژی است.

در یک نگاه
       استاد فریدون دواچی متولد 1318 در تهران است. ایشان دوره ابتدایی را در دبستان فردوسـی تهران و دوره متوسطه را در دبیرستان البرز گذرانده و در سال 1336 از این دبیرستان فارغ التحصیل شدند. پس از آن وارد دوره پزشکی شده و این دوره را در دانشکده پزشکی پاریس، گذراندند. پس از اتمام این دوره در سال 1344 موفق به اخذ دیپلم دتای روماتولوژی از دانشکده پزشکی پاریس، در سال 1347 شدند. استاد فریدون دواچی در سال 1348 به سمت استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران انتخاب و در سال 1355 موفق به اخذ درجه دانشیاری از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند ایشان همچنین در سال 1365 به عنوان استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول فعالیت شدند. ایشان همچنین برای سالهای متمادی به عنوان ریس مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول فعالیت بودند.

       از جمله علائق پژوهشی استاد فریدون دواچی کار و تحقیق در خصوص بیماری بهجت، بیماری روماتوئید، استئوپوروز و اپیدمیولوژی روماتولوژی است. از جمله برخی سوابق و خدمات دانشگاهی استاد می توان به راه اندازی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی و درمانگاه روماتولوژی در سال 1349، راه اندازی کلینیک های فوق تخصصی بیمارستان دکتر شریعتی و درمانگاه روماتولوژی آن در سال 1353، راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی روماتولوژی در سال 1355، راه اندازی واحد تحقیقاتی بیماری بهجت در سال 1355 ، راه اندازی واحد تحقیقاتی بیماریهای کولاژنوز در سال 1357 و راه اندازی مرکز تحقیقات روماتولوژی در سال 1360 اشاره کرد.

عضویت مجامع علمــی
• عضو هیئت موسس و رئیس انجمن روماتولوژی ایران
• عضو هیئت مدیره جامعه روماتولوژی قاره آسیا و اوقیانوسیه (APLAR)
(Asia and Pacific area League of Associations for Rheumatology)
• رئیس کمیته تحقیقاتی بیماری بهجت جامعه روماتولوژی قاره آسیا و اوقیانوسیه
• عضو گروه بین المللی تحقیقاتی بیماری بهجت
• عضو هیئت موسس جامعه جهانی بیماری بهجت
• عضو شورای جامعه جهانی بیماری بهجت
• عضو رســمی کالج روماتولوژی آمریکا (ACR)
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
آقا توتالار تجربه داره میگه 37فارغ شدم پناه برخدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
بنده دلیل بوجود امدن بیماری بهجت را فهمیدم باید چکارکنم که با شما تماس بگیرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
1
0
۰۹۱۳۸۷۶۷۴۹۸ فرهاد کوراوند هستم سالها با این بیماری دست و پنجه نزم کردم و با کمک پرودگار توانستم علت این بیماری را پیدا کنم
حسين نظري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
1
0
جناب پروفسور با سلام و عرض ادب همسر بنده خانم نرگس جمالي با بيماري شگرن حدود دو سال است كه تحت درمان در كلينيك بيمارستان شريعتي زير نظر جنابعاليست و طبق نوبت حدودا هرشش ماه يكبار به انجا جهت پيگيري درمان مراجعه ميكند و نوبت بعدي ايشان فكر كنم چند ماه مانده چند وقتي است كه بيماري ايشان شدت پيدا كرده و مرتبا از ناحيه چشم و زبان ابراز ناراحتي ميكند و جون تحت نظر جنابعاليست به پزشك ديگري مراجعه نكرده لطفا رانمايي فرماييد
با سپاس از توجهي كه ميفرماييد
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
با سلام خدمت پرفسور دواچی بنده 15 سال پیش به بیماری بهجت مبتلا شدم و تحت نظر شما بودم به همت خداوند بزرک و زحمات شما الان بهتر هستم ولی از زمانی که تحت نظر بودم مشگل ساق پا که زخم و ورم پا هست خوب نشده بیمارستان آمدم وقت ندادند مطب شما آمدم نشد به چندین دکتر و بیمارستان رفتم نتیجه نکرفتم چون شغلم دبیر میباشد این زخم و ورم پا اذیت میکنه از شما خواهش می کنم مشگل من را حل کنید
قلی قلیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
با سلام خدمت پرفسور بنده مبتلا به روماتیسم چرچ استروش مببتلا شدم در بیمارستان امام خمینی یک ماه بستریم دران خون پلاسم فرز مکنن امروز دو روز یک ماه زده به پا م دستم فلج شده لطفن راهنماییم کننین من در تهران ادرس مطب جناب عالی ندارم اگه وقت کردن خودتون معالجه کنیین با لطف کنیین یک پزشک خوب برام معرفی کنین باتشکر از جنابعالی
شهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
3
با سلام خدمت اقاي دكتر. من به مطب شما زنگ زدم گفتن فقط بيمارهاي خودتون رو ميبينين. ترو خدا زانوي مادرم خيلي وقته درد ميكنه . دكتر ها هم گفتن كاري نميشه كرد اميدم فقط به شماست. خواهش ميكنم نميتونم درد كشيدنشو ببينم . خواهش ميكنم يه وقت به من بدين خواهش ميكنم. با تشكر فراوان ايشالا اين پيام به شما ميرسد،
معصومه شاهرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
2
سلام آقای دکتر من به مطب شما زنگ زدم نوبت ندان بهم از شما خواهش می کنم که یه نوبت بدید که ما بیایم پیش شما دخترم خیلی زانوش درد میکنه,با تشکر فروان,
غلامرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
با عرض سلام.مححضر پروفسور دواچی .اینجانب اهل کرمانشاه هستم بیماری فوق حاد پلی میوزیت درماتومیوزیت درسال 1363در بیمارستان دکتر شریعتی با تشخیص پروفسور دواچی حدود سه هفته بستری بیماری من تشخیص دادن وبا دوز پنج میلی گرم پردنیزولون مرخص شدم .با تشخیص وی میبایستی دوباره برمیگشتم تهران اما بدلیل موقیت مالی نمیتوانم برای یکبار هم شده خدمت پروفسور شرف یاب بشم .. از خداوند بی کران وتعالی برای ایشان سلامتی و موفقیت ارزومندم..
مجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
سلام اقای دکترلطفا یک وقت به من بدید چندوقته به علت زانودردشدیدنمی تونم راه برم حتی می ترسم چون یک دفعه زانوم خالی میشه می ترسم بیافتم.ممنون
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر
دختری ۷ ساله دارم که با تشخیص وسکولیت رتین احتمال بهجت براش دادند. تو رو خدا التماس می کنم یه وقت به من بدید. خیلی سپاسگزارم من رو ناامید نکنید.
خواجه علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
بنده یکی از بیماران پرفسور دواچی هستم. ازایشان سپاسگزار هستم بخاطر زحماتش که برای من انجام داده. واقعاوجود ایشان برای ملت ایران وهمچنین خود من نعمتی است که خدای متعال به ما عطا کرده. از عملکرد ایشان بسیار راضی هستم چون وقتی من به عنوان بیکار نزد ایشان آمدم. بیماری روماتوییدتمام مفاصلم را درگیر کرده بود وحرکت بدنم را مختل کرده بود که با یاری خدا وکمک پرفسور دواچی بحمدالله سلامتم را دوباره باز یافتم.
رامین فریدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
سلام
رامین هستم ۳۰ساله از تبریز
رامین حدود ۱۲سال پیش به مشکل aps دچار شده
انتی فسفولیپید سندروم که به خاطر این مشکل و لخته شدن خون در کلیه اش یکی از کلیه هاش رو از دست داده، و امبولی ریه کرده یعنی لخته تو ریه اون زمان تو شکمش فیلتر جاگذاری کردن که دیگه لخته تو ریه تشکیل نشه
۱۲سال بود که وارفارین مصرف میکرد که بعد مدتی متوجه شدیم پلاکتش افت کرده
یعنی ۴ ماه پیش
به خاطر همین بستری شد و بهش آمپولهای ivig و ریتوکسیماب تزریق کردن که اثر هردوشون موقتی بود جواب مغز استخوانش هم منفی اومده یعنی بدن پلاکت تولید میکنه ولی توسط انتی بادی ها سرکوب میشه
تو این ۴ماه به دلیل مصرف کورتن اثرات قند ظاهر شد که بعد ازمایش معلوم شد تداخل دارویی باعث شده قند بگیره و اینکه وارفارین باعث میشد پلاکتش افت کنه وارفارین رو قطع کرده بودن براش که این خودش دوباره سبب شده امبولی ۱۲سال پیشش دوباره تشدید پیدا کنه
الان دکترها تنها راه رو براش برداشتن طحال میدونن که شاید پلاکت نرمال بشه با این کار که بشه مشکل لخته رو حل کرد
اما چون فشار شریان ریه ۶۰ هستش بیهوشی عمل رو برابر مرگ میدونن و عمل نمیکنن
برای همین مرحله اول امبولاریزاسیون رو انجام دادن که ۴روز اول خوب جواب داد اما بعد اینکه دارو ها ی وارفارین رو شروع کردن روز پنجم از ۱۴۰هزار به ۸۵ هزار افت کرد پلاکتها
الان هم میگن که اطراف طحال و ریه آب جمع شده و تنگی نفس شدیدی گرفته
راهنمایی میخوام که چه باید بکنیم و چه بیمارستانی ببریم که حالش بهتر بشه
لطفا راهنمایی کنین
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
سلام خدمت یکی از بزرگ مردان سرزمینم.
آقای پروفسور 10 روزی هست که نمیتونم رو پاهام بایستم زانو هام توان ندارن ، آرنج دستهام باز و بسته نمیشه درد اصلی از عصر شروع میشه تا صبح ، وقتی که دیگه صبح می خوام بلند بشم از سر جام، امام ها رو صدا می زنم.انقدر که بی توان شدم و درد دارم .من 28 سالمه دو تا بچه کوچیک دارم از کارهام افتادم لطفا به دادم برسید.
یه نوبت بدید که مزاحمتون بشم
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
سلام آقای دکتر،دختری هستم متولد76 از شهر ساری -و سه سالی هستش که از بیماری روماتیسم رنج میبرم-وضعیتم هروز بدتر میشه از عوارض داروها پوست تمام بدنم سیاه و کبود شده عینه حالت سوختگی-شمارو بخدا قسم میدم یه وقت به من بدید دیگه از ادامه زندگیم نامید شدم فقط میخوام درمان شم- التماس میکنم یه وقت ویزیت به من بدید کمکم کنید
سودابه مریوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
0
0
سلام خدمت پرفسور دواچی الان چهارسال است لختگی خون پیداکردم وارفارین مصرف میکنم از آدمه زندگی ناامید شدم تورا بخدا چکارکنم وچطور خدمت پرفسوردواچی برسم بخاطر دختر 9سالم که شده ادرس پرفسور را بهم بدهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
دوستان عزیزی که سوال کردن چطور میتونن دکتر و ملاقات کنن...ایشون فقط در بیمارستان شریعتی تهران،قسمت آزمایشگاه در بخش روماتولوژی هستن...من امروز ایشونو ملاقات کردم..وقتی قبلی هم نداشتم ولی برای گرفتن جواب تست بهجت که داخل خود بیمارستان انجام میشه رفتم و شانس این که علاوه بر دو پزشک دیگه ایشون هم معاینم کنه داشتم...بیمارستان شریعتی تهران بیمارستان دولتی هست...
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
سلام آقای دکتر من بعد هشت سال دوماهه که صاحب فرزند شدم از روز زایمان خوابیدم وکل عضلات بدنم شل شده نمیتونم راه برم نمیتونم بشینم قسمتون میدم به من کمک کنید و وقت بدید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
سلام آقای دکتر...
من 2 سال روماتیسم دارم و به چند دکتر مراجعه کردم اما بهبودی حاصل نشده.درد زیادی در قسمت مفاصل دارم در حدی اینکه بعضی اوقات قادر به حرکت نیستم.لطفا راهنمایی فرمایید.با مطب شما هم تماس گرفتم اما نتوانستم نوبت بگیرم.
شهرام کاکه برایی
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
سلام آقای دکتر...
الان حدود 7 ساله که مادرمو پیش همکارنتو توتهران میارم مشکل مادرم روماتیسم الان در طی این مدت هیچ بهبودی حاصل نشده دستور شما چیه
باتشکر
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
سلام اقای دکتر دواچی
مادرم حدود ده سال هست که به بیماری روماتیسم مفصلی مبتلا شدن و هر از چند گاهی دست و پای چپشون خیلی ورم میکنه در مشهد پیش دکترای زیادی بردیم اما هیچ فایده ای نداشت اگر ممکن هست راهنمایی کنین و دستور بفرمائین چه کنیم
انتصاراحسان زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
سلام وخسته نباشید میگم به مروفسور فریدون دواچی من یک خانم ۳۶ ساله هستم تو اهواز پیش چندتا از دکترای روماتولوژی رفتم یکی میگه رماتیسم یکی میگه لپوس قرض کرتون وهیدرو کسی وغیر استفاده می کنم من از برج ۹ پارسال به من اینجوری گفتن پروفسورشمارو برام معرفی کردن زنگ زدم نوبت ندادن منشی شما من هم شاغلم تو بیمارستان از ۱۱/۷مرخصی گرفتم میام وانجا تو رو خدا این دلمو راحت کنید واز فکر هم همه دور کنید من انشاالله میام وباشما دیدارمی کنم کمکم کنید براتون دعای خیر دارم
صدیقه لطیفیی کبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
سلام وقت بخیرترا به حضرت زهرا س قسم یه وقت بدید خواهرم بیارم جوانه بیماری لوپوس تشخیص دادن زندگی اش ازهم میپاشه ترا به امام زمان امیدم ازهمه جا قطع شده فقط خدا
حکیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
سلام به مردان فداکار کشورم خواهرم طبق تشخیص شاگردشما دراردبیل به بیماری لوپوس مبتلا است ترا به امام رضا دستو ر بدید یه وقت بدید سریعا خواهرم را به تهران بیارم ترا به خانم زهرا دست مارا رد نکنید خانوادهاش داره از هم میپاشه
عباس ارشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
سلام من بیماری ۲۸ ساله باتشخیص اسکلرودرمی هستم مدتی است که نک انگشتانم زخم شده وبسیاردرد دارن بطوری که شب تاصبح ازدردخوابم نمیبره ایا باید داروهام عوض بشن یاخیر
محمد صادقی
|
United States
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
اقای دکتر سلام. مدت چند سالی است از درد کمر تا کتف وگردن رنج میبرم با این درد مزمن باعث شد که کمرم حالت خمیده بگیره مزاحم شدمبرای راهنمای. ودرمان این بیماری. خواهشمندم راهنمایی لازم را در صورت لزوم برای درمانبه این جانب بفرمایید. در صمن سنم 40 سال وراننده. میباشم با تشکر. در پایان ایینکه چگونه به شما مراجعه بصورت حصوری جهت درمان بیام با تشکر
محمد صادقی
|
Sweden
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
1
اقای دکتر سلام. مدت چند سالی است از درد کمر تا کتف وگردن رنج میبرم با این درد مزمن باعث شد که کمرم حالت خمیده بگیره مزاحم شدمبرای راهنمای. ودرمان این بیماری. خواهشمندم راهنمایی لازم را در صورت لزوم برای درمانبه این جانب بفرمایید. در صمن سنم 40 سال وراننده. میباشم با تشکر. در پایان ایینکه چگونه به شما مراجعه بصورت حصوری جهت درمان بیام با تشکر
سید محسن موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
دروووود بر مردان واقعی
استاد معظم
جناب پرفوسور عزیز
پسر ۴ ساله ای دارم که مدت ۲ ساله از بیناری رماتویید ارتریتذدر زانوی چپ دچار مشکل است.داروهاش تریامیلیسیون هکزال تزریق در زانو
متوترکسات
پردنیزولون
ایبویروفن
فولیک اسید است.
فکر میکنم راه درمان ما داروهای بالا نیست و واقعا نمیدونیم تکلیفمون چیه با این طفل معصوم
اگه راه حل و چاره ای میدونید ما را راهنمایی بفرمایید لطفا
۰۹۱۲۴۴۳۲۰۴۵
بیمارفاطمه سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
دخترم17سال دارد یک سال هست که به لیماری روماتیسم مفزلی دچارشوده به بهترین دگتر مشهد مراچه کردم وتهت درمان ولی باتظریق هرانپول بعدترمیشه لطف کنید ماشامل لطف قراداد به خاطرجدش فاطمه زهراوفتی مرحمت فرمایدنایب زاری شما دوستا درمشهدپدری وامامده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
باسلام خدمت بزرگ مردکشورم دختری دارم 17 ساله دچارروماتیسم مفصلی شوده 1ساله مشهدتعته درمان می باشدولی باتزریق هرداروبطرمیشه اجزانه طلب نوبت دارم مشهدنایب زیاری دگتروپرسنل محترم هستم
طيبه خسروي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
بيمار مشكوك ب لوپوس و ي نوبت از ايشان مي خواهم خواهرم در اثر اين بيماري ٥ماه پيش در بيمارستان شريعتي فوت شدن
نرگس سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
سلام وخداقوت دارم خدمت دکتر عزیز ان شاالله خدا عوضتان‌ بدهد. چندوقته زانوهام درد میکنه مفصل انگشتهای دستم کمی تورم داره و کمی کج شده گزگز ودرد میکنه .۳۲ سالمه ۲تابچه دارم تهران زندگی می کنم ازشما خواهش میکنم به من یه وقتی بدید ۵ سال پیس اومدم بیمارستان شریعتی نوار عصب گرفتم گفتند چیزی نیست اون موقع زانو درد نداشتم لطفا راهنماییم کنید که چه آزمایشهایی انجام بدم بعدبیام خدمت شما ممنون متشکرم
ندا معتمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
سلام خسته نباشید بیماری لوپوس دارم میخواستم ببینم میشه وقت بگیرم ...یا فقط مریضای خودتون رو ویزیت میکنید
مرجان ائمه اى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
سلام
حدود ٢٠ سال پيش به بيمارى رماتيسم مبتلا شدم مفاصلم به شدت دردناكه و بسيار ملتهب با مراجعه براى درمان هيچ بهبودى حاصل نشد و به مدت ٣ ماه است كه هرروز تب شديد دارم خواهش ميكنم كه كمك كنيد
آرمین
|
United States
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
با سلام خدمت دکتر دواچی
با تشکر از زحمات شما دکتر عالیقدر در زمینه کنترل بیماری آرتریت روماتوئید بنده . خدا بهتون ارج بده و بسیار سپاسگذارم از زحمات فراوان شما برای بنیانگذاری روماتولوژی در ایران
خدیجه هاشمی
|
Afghanistan
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
با سلام خدمت پروفسور دکتر فریدون دوامی. بنده خدیجه از مریضان پانزده سال پیش شما هستم یک دختر کوچکی بودم که دستانم سوشکل پیدا کرده بود و لگن خاصره من هم ساییده شده بود بعد امدم افغانستان. حال با مشکل جدی روبرو شدم تخریب مفاصل بسیار زیاد شده طوری که با و اکر راه می روم و دکتر جراحی که بتواند اینجا وجود ندارد من چکار کنم چه مشاوره ای میدهید و هزینه عمل در آنجا چه مقدار می شود
ترانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا ناراحت میشم اینقدر سوالات و درخواستهای کمک مردم دردمند را میبینم ولی دریغ از پاسخ... آقای دکتر منم میخاستم بگم پدرم به رماتیسم مفصلی مبتلا شده و داره درد میکشه ... از دردش من بیشتر مریضم.. پیش دکتر... بردیم جوابی نگرفتیم. امیدم به این بود بیارمش پیش شما. ولی مثل اینکه... کاش افرادی مثل شما بیشتر بودند کاش کاش کاش کاش این بیماری لعنتی با یه واکسن یا روش دیگه ریشه کن بشه ...خواهش میکنم امکانی فراهم کنید که بیمارها بتونن بیان خدمتتون. بیماری بدیه ...و هرکسی دانش درمانشو نداره متاسفانه برخلاف القابی که بعضی پزشکان د ارن.
زیور عربی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
با سلام خدمت پروفسور دواچی من خانمی ۳۰ساله هستم حدود ۹سال که به بیماری رماتیسم مبتلا شدم الان تحت درمان پردنیزلون متوترکسات فولیک اسید وامپول سینورا هستم اگر امکانش هست یه وقت به من بدید .
مریم بکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
سلام. اقای دکتر دخترم بیماری tinuداره چگونه از شما نوبت بگیرم.
علی سلامات
|
Singapore
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
سلام جناب پرفسور جوانی 35ساله هستم که به تشخیص دکترها پن فیکوس
الان دوسال از تشخیص آنها میگذره و هر روز شرایط من بدتر میشه نمیدونم چرا اگه نمیتونن کاری واسه من انجام بدن نمیگن چون من بهبودی نمیبینم طوری شده که حتی خوابیدن هم برام سخت شده تمام بدنم تاول میزنه حتی سرم هم تاول میزنه اگه میشه به من کمک کنید در ضمن دکترای اهواز همش به من پردونیزولون میدن آیا فقط همین یه قرص برای درمان این بیماری نیاره؟
زهرا تقی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
سلام جناب پروفسور بنده 36سالمه و حدود سه ساله که متوجه شدم روماتیسم مفصلی دارم و تحد درمان هستم ولی نظر پزشکها باهم متفاوت ه هست بعضیا میگن ورم مفاصلم عصبی و دکتر ابراهیمی تشخیص دادن ورم مفاصلم دایمی هست میخواستم اگه امکان داشته باشه تحد درمان شما باشم ممنونم
مریم
|
Netherlands
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
با سلام من مدت ۸ سال ارتریت روماتید دارم الان یک سال استفوس ۷۰ مصرف میکنم الان دندونام نیاز به کشیدن و جراحی داره.باید قرص استفوس رو قطع کنم بعد جراحی کنم
مریم
|
Netherlands
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
با سلام من مدت ۸ سال ارتریت روماتید دارم الان یک سال استفوس ۷۰ مصرف میکنم الان دندونام نیاز به کشیدن و جراحی داره.باید قرص استفوس رو قطع کنم بعد جراحی کنم
شهناز از سنندج
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
آقای دکتر.سلام عرض میکنم از سنندج مزاحمتون می شم مدت زیادی لنگم درد می کنه گفتن به دکتر روماتولوز مراجعه کن اینجا چند بار دکتر رفتم نتیجه نگرفتم خواهش می کنم یک نوبت بمن بدهید پیشاپیش سپاسگزارم
الهام
|
United States
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
باسلام آقای دکتر من روماتیسم گرفتم خواهشا یه وقت میخاستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
باعرض سلام وادب احترام بخدمت جناب اقای دکتر ودیگر بزرگواران ,همسر اینجانب باتوجه نارحتیهای که داشتند ونمونه برداری وازمایش های که به عمل امده شد متاسفانه معلوم شد که بیماری بهجت دارند ونگرانیها ومشکلات روحی زیادی درزندگیمان ایجاد شد جناب اقای دکتر, شما را پروردگار واین ماه مبارک قسم میدهم راهنمایمان کنید تا بتوانیم به خدمت حضرت عالی بیایم اول خدا وبعد شما با دلی ازغم وچشمان اشکبارمان منتظر جوابیم, دعاگویتانم۰۹۱۸۹۷۰۶۲۳۹
رقیه قره پاپاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
با عرض سلام خدمت پرفسور بنده با۳۱ سال سن تازه با تشخیص بیماری همبند ب اسم PXE مبتلا هستم و دکتر متخصصی هم نمیشناسم لطفا راهنمایی کنید 09145480089
شهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
سلام خدمت دکترمن۳۰سال سن دارم ازسن۱۸سالگی به بیماری روماتیسم مفصلی دچارشدم هردکتری ک بگیدرفتم ولی همش درددردمیکشم وهیچ نتیجه ای نگرفتم خواهش میکنم راهنماییم کنیدچیکارکنم نزدیک دوهفته هست ک کمردردم شدیدشده وروپام نمیتونم بایستم توروخداکمکم کن لااقل بیام مطبتون
ایوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
سلام خسته نباشیدآفای دکترتواینترنت اسم شماروخوندم شوهرمن چهارسال وتبم گرفتاربینماری لوپوس هست توراه خداآدرستون ونوبت بهمون بدبن تابیایم تهران تاخالاچندتادکترعوض کردیم هیچ فایده ای نداشته بهترکه نشدن هیچ بدترهم دارن میشن به خاطردخترپنج ساله ام زندکی ام بهم ریخته واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
سلام اقای دکترمن ۵۷ ساله خانم هستم چندسال است ازبیماری روماتیسم رنج میبرم هرچی دکتررفتم نتیجه نگرفتم حالت فلجی ازلگن ودست بهم دست میده دردشدیددارم دوساله که تلاش میکنم ازشمانوبت بگیرم موفق نشدم
تورابخدامنو پذیرش کنید
۰۹۱۲۵۰۷۹۸۱۹
انشاالله زنده باشیدپیام منوبخونید
فاطمه
|
France
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
سلام چطوری میتونم از اقای دکتر نوبت بگیرم نزدیک به ۷سال روماتیسم مفصلی و پوستی دارم
معصومه
|
Netherlands
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
باعرض سلام من 53سالمه منم بیماری لوپوس دارم چند ساله اما جدیدا میگن شوگرن دارم چشامم همش ورم میکنه اگه لطف کنید به من هم وقت بدین ممنون
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
سلام،چطور میشه از آقای دکتر نوبت گرفت؟!لطفا مرا راهنمایی کنید!!
فروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
با عرض سلام خدمت اقای دکتر مادر و مادر بزرگ من از بیماری روماتیسم رنج میبرن من چطوری باید نوبت بگیرم براشون لطف میکنید اگر جواب منو بدید مرسی
ابی
|
Germany
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
باسلام حضور حضرتعالی
بنده از استان سیستان وبلوچستان
خانومم مدتی هست روماتیسم مفصلی داره به چندین دکتر درشهرستانهای متفاوت مراجعه کردم متاسفانه اثربخش نبوده .
امکان داره که ازمایشات رو خدمت شما ارسال کنم باز بینی بفرمایید و دارویی تجویز کنید ؟
منتظر جواب شما هستم
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
من هم بيمارى روماتيسم مفصلى دارم و دارم رنج ميكشم
از هر كس كه اين بيمارى رو داره دعوت ميكنم بهم پيام بده تا يه گروه تشكيل بديم و اعضا زياد بشه و هر كس تجربش و بگه تا به بهتر شدن حال هم كمكى كنيم 09194627994
اعظم اکبری از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
من شماره آقای دکتر رامیخواهم حال میریض ما خیلی خرابه ازتون خواهش میکنم آقای دکتر یک وقت براش بدید
زهرا لولای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
من هم درد مفصل دارم و چندین سلا درد میکشم
حمیدی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
دوستم مشکل بهجت دارن حافظ قرآنن و مربی خردسالان خیلی دردایشون رو اذیت میکنن یه نوبت خواستم خواهشا
احمد
|
Russian Federation
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
با سلام و عرض ادب، ۵۳ ساله هستم، چندین سال است که متوجه میزان. دفع کلسیم زیاد در ادرار شده ام و پوکی استخوان هم در سطح بسیار بالاییست و از قرصهای و آمپول تجویزی برای جلوگیری از پوکی استخوان جوابی نگرفتم، لطفاً راهنماییم فرمائید.
Fariborz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
سلام،شماره مطب،چیزی ازآقای دکترمیخوایم باید چطور پیدا کرد؟لطفاجواب بدین
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
سلام آدرس دکتر دواچی رو بزارید ممنون میشم خدا ازتون راضی باشه
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
با سلام خدمت جناب دکتر دواچی
سوالی راجب تشخیص بیماری روماتولوژی توسط داشتم؟من ساکن استان کرمانشاه هستم
به نظر شما من تحت درمان دکتر جویباری متخصص عمومی باشم یا دکتر همایون الهی؟؟
ممنونم میشم
اگر لطف کنید ومرا راهنمایی نمایید
محسن لورگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
سلام آقای دکتر من29 سالمه و از 5سالگی کم کم مفاصلم تغییر شکل دادن و الان خیلی عذاب میکشم و همه مفاصلم درگیرن راه حلی وجود دارد که من بهتر بشم . از استان کرمان شهرستان کهنوج هستم
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
تو رو خدا شماره مطب ایشان یا آدرس را بگذارید
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
جناب آقای پروفسور دواچی
با سلام و احترام
بنده خانمی 36 ساله مجرد و کارمند هستم. از اسفند 95 تا کنون درگیر درد مفاصل هستم چند ماه اول به دلیل تمرکز درد در انگشت جنب شست پای راستم گفتند نقرس است چند ماه دوم گفتند آرتریت روماتوئید است و چند ماه سوم گفتند فیبرومیالوژی است اکنون می گویند از تشخیص و درمانت عاجزیم. چون هیچ آزمایشی چیزی تایید نمی کند و هیچ داروئی در در بهبودم موثر واقع نمی شود.
شرایط بد کنونیم بسیار رو به رشد است. به طوریکه تخریب مفاصلم را گویی با چشمان مجهز به اسکن هسته ای به وضوح می بینم و گاهی لنگان و خمیده راه میروم. گویی به تکیه گاه نیاز داشته باشم و نتوانم قامت قائم نمایم. خیلی نزدیک می بینم زمین گیر شدنم را...
مشتاقم امکان حضور و ویزیت خدمت شما را بیابم. خواهشمندم ارائه طریق بفرمایید.
با تجدید احترام
سمانه صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
لطف شماره مطب بدید
ژیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
سلام دکتر دواچی خسته نباشین من 28 سالمه از 1 سالگی مبتلا به بیماری آرترید رماتوید هستم دیگه خسته شدم چقدر باید قرص بخورم دستام تغییر شکل دادن خجالت میکشم چطوری شماره شمارو بدست بیارم
كشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
با عرض ادب و احترام خدمت شما جناب آقاى پرفسور خواهر بنده نزديك به ٤ سال به بيمارى روماتيسم مفصلى دچار شده و تحت مراقبت هستش سن كمد داره ٢٠ سالشه ميتونيد لطف بفرماييد راهنمايي كنيد چه بايد كرد آيا امكان بهبودى هستش?
مهدیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
من از پارسال درد مفصل داشتم ازمایازمایش رماتیسم هم دادم اما منفی بود یک ماه پیش ازمایش دادم جواب آزمایشم مثبت بود میشه لطف کنید آدرس مطب و شمار اونا بدید
نسرین شهیدی زنوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
سلام اقای دکتر من دختر حسین شهیدی زنوز هستم از دانشکده کشاورزی کرج ارادت خاصی خدمت پدر مرحومتان داشتیم من انگشتان دستم بیمارن تقاصای یه وقت برای ویزیت را دارم در صورت امکان
صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
با سلام و خسته نباشی خانم بنده لوپوس داره من از سیستان و بلوچستان هستم زاهدان فقط دوتا پزشک داره متاسفانه یکی رفت تهران که خانم دکتر زهرا ذاکری بود الان فقط یک پزشک هست مریض زیاده واقعا مردم اینجا مشکل دارن اگر یکی دوتا از این پزشکان بیایند تواین استان واقعا کمکی بزرگی به این مردم خواهند کرد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
سلام خدمت آقای دکتر تو به خدا به ددام برسید آقای دکتر یه درد شدیدی تو بدن مه که از جایای به جای دیگر منتقل میشه چند دفعه ازمایش دادم گفتن رومانتیسم خفیفه ولی خیلی خیلی درد دارم الانم زده به پشت پام خواهش میکنم به خاطر رضای خدا کمکم کنید یه راهی جلو پام بزارید من از سرپل ذهاب پیام میدم خیلی ممنون
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
سلام. اقای دکتر من ۳۵ سالمه. و ۸ ساله لوپوس دارم. الان واسکولیت هم تشخیص دادن. بدنم قرمز میشه. نوبت میخواستم خدمت شما برسم. چکار کنم؟دکترم فقط دارو زیاد میکنه‌
افسانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
با سلام وخسته نباشید مادرم چندین سال قبل انگشتهای دستاش بی رنگ میشد بعدها نوک انگشتاش عفونت وزخم شد ما فکر میکردیم ناراحتی پوستی داروها جواب نمیداد دکتر قلبش مشکوک به راسکیرودرمی شد به روماتولوژی شد الان ۶ سال است دارو میخوره اخیرا بدتر شده چه کار میتونم بکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
باسلام وخسته نباشیدتورم والتهاب انگشت شست پا ک براثرنقرس اگه درمراحل اولیه باشه میشه اون تخلیه کرد وامکان داره ک بعدازتخلیه واکنش نشون بده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
با سلام و خسته نباشید.من حدود ۴ساله به بیماری روماتیسم مبتلا شدم وشب و روز از درد سینه و کمردرد مینالم ترا به خدا و برای رضای خدا کمک کنید ...........از سرپل ذهاب
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
دخترم از شش سالگی دچار بیماری بهجت شدن.یکبار پیش شما آوردم ولی گفتین اطفالفقبول نمیکنین.الآن تحت نظردکتر یحیی عقیقی هستن.جدیدا نارسایی قلبی دچار شدن.تو رو خدا یه وقت بدین بیارم پیش شما.الآن بیست سالشه09150880512
کیانوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
با سلام , در سال ۱۳۷۴ برادرم را بخاطر درد شدید درقوزک پا معاینه کردید و بعداز mri و معاینات دیگر فرمودید که نیازی به جراحی ندارند و بهتر است که تحمل نمایند , و ما به توصیه شما عمل کردیم , تا اینکه پارسال زایده ای روی پایشان در همان نقطه درد ایجاد و ورم کرد وایشان توسط دکتر سابقی در کرمانشاه مورد جراحی قرار گرفت وبعد از اینکه نتیجه پاتولوژی آمد گفتند که باید شیمی درمانی شود , در صورت امکان به ما وقت بدهید ونتیجه آزمایشات را چک کنید . از سرپل ذهاب برای پیگیری درمان به تهران آمدیم وهزینه ها کمر شکن است لطفا کمک کنید سریعتر درمان را شروع کنیم ,با سپاس
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
سلام دکتر من بیماری بهجت دارم چند دکتر رفتم جواب درستی ندادن یک نوبت بهم بدی خیلی ممنون میشم
باباخانی09126226145
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
سلام خدمت آقای دکترمن دختری 26ساله دارم که ازچند سال قبل ابتدا وقتیمنشست به سختی ازجایش بلند میشد که به خاطر عدم تشخیص الان کمرش خمیده شده وبه سختی راه میره وتاالان هم حتی پزشک روماتولوژ هم تشخیص نداده میشه یه نوبت بهم بدید دخترم داره فلج میشه کاری ازدستم برنمیاد لطفا یه وقتی به من بدید
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
سلام ‌...آقای دکتر همسرم دچار بیماری بهجت شده و دکتر تشخیص داده که در حد وخیم است واگر تا چند ماه آینده به دارو جواب نده باید شیمی درمانی کند واز شما خواهش دارم یک نوبت بهم بدهید
نیکسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
باسلام
من زن 35ساله از سنندج.
بعد از سومین زایمان دی وی تی پای چپ شدم.بعد از 5روز بستری شدن در بیمارستان تشخیص لوپوس رو دادن.الان دارم دوران بهبودی پای دی وی تی شده رو طی میکنم.
به اختیار خودم شیر دهی به دخترم رو قطع کردم چون از 10دکتر و داروساز درباره شیر دهی بعد از مصرف پردنیزول و ریوارکسابان و هیدروکسی کلرومین سولفات سوال پرسیدم و.جوابهای متناقض میشنیدم.
لطفا نظرتون رو درباره مصرف این قرصا و شیردهی بگویید.
شماره مطب و نحوه نوبت دهی رو هم اگر لطف کنید ممنون میشم.
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
سلام خدمت شما من از دو یالگی بیماری روماتیسم مفصلی رو دارم تغییر مفصل هم دارم درحال حاضر بیماریم خاموش شده سنم هم ۲۵ساله تحت نظر دکتر هاتف هستم اما بزرگترین مشکلم نشت و برخاستمه و مشکل دیگه ای ندارم دانشجوی ترم اخر بالینی هم هستم خیلی دوستارم این مشکلم حل شه و بدون کمک دیگران نشست و برخواست داشته باشم ممنون میشم جوابمو بدین
سکینه بهشتی
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
0
0
سلام جناب آقای دکتر دواچی خانمی هستم ۵۰ ساله بیماری اسکولدرمی دارم در حال حاضر بعلت مصرف داروهای تجویز شده مشکل معده برایم پیش آمده ودچار بی خوابی شده ام زحمت بکشید راهنمایی بفر مایید ضمنا کرمانشاه ساکن هستیم
خانم قنبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
سلام خدمت پرفسور گرامی من ۶۱ سال سن دارم ومدت ۱۰ سال است که در ارومیه تحت درمان بیماری بهجت هستم ولی با دردهای زیاد مفصلی وهمچنین الان به مدت ۱۰روز است که باضایییعات شدییید پوستیی بسیار دردناک مواجه هستم ودر حال حاضر برای معالجه به تهران آمده ام لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر فراوان
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
سلام آقای دکتر 5 ماه است که از بیماری واسکولیت رنج میبرم درد انگشتانم خیلی زیاد است و بی طاقت شده ام لطفا راهنمایی کنید
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
0
سلام اقا دکتر عرض خسته نباشی پدری دارم الان ۴۷سالش بیماری رمانتیس مفصلی داره ۷ساله این بیماری داره الانه رمانتیسش بالا شده روفرش و ب علت خوردن قرس معدش دیگه غذا تحمل نمیکنه بیخوابی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
سلام . هر کی یه نظری داده ولی فک نکنم بدبختر از من کسی باشه بی پدری بی پولی تنهایی مریضی هزار تا درد فکر دیگه خیلی سخته اونم واس یه دختر کاش حداقل سالم بودم اونم این بیماری لعنتی نذاشت زمین گیرم کرد ک فقط آرزوی مرگ کنم راحت شم
حمید اسدی
|
Netherlands
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
2
سلام همسرم چند ساله درد مفاصل داره هیچکسم تا حالا تشخیص نداده که بیماریش چیه هر روزم بدتر میشه دکترا فقط بهش قرص اعصاب میدن تورو به هر دین و وجدانی که داری کمکم کن دیگه خسته شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
سلام ..
از بدو تولد تا 30 سالگی دوچار روماتیسم هستم لطفا به من نوبت بدید
30 سال دارم درد می کشم 09902962885
اقدس بالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
سلام من ۶۰ سالم از۳۳ سالگی به این بیماری دچار شدم لطفا به من یک نوبت بدید ۰۹۱۲۶۱۷۸۰۸۸ممنونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
سلام,من الان دوساله که تشخیص,بیماری رماتیسم مفاصل دادن,پردنیزولون,هیدروکسی استفاده کردم بعد یکسال ازمایش هام اوکی بود ولی دردای ریز ریز داشتم,تا اینکه با طب اسلامی اشنا شدم و داروی شیمیایی رو گذاشتم کنار,ولی الان درد خیلی اذیت میکنه انگشت دست از شکلش خارج شده.مطب شما تماس گرفتم گفتن نوبت نمیدیم لااقل اینجا جواب بزارین.شما وسیله هستین از جانب خدا که به بیمارا کمک کنید شما رو به خدا بیمارا رو بی جواب نزازین
منصوره اعرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
سلام لطفا ب من یه نوبت بدهید .ممنون میشم
لطیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
سلام دکتر ما از گیلانیم بخدا حال داداشم وحشتناک بد میگن روماتیسم ولی دارو نمیدن بهش میشه یه ویزیت کنین شما کجا بیاریمش توروخدا کمکموم کنید
لطیفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
سلام دکتر ما از گیلانیم بخدا حال داداشم وحشتناک بد میگن روماتیسم ولی دارو نمیدن بهش میشه یه ویزیت کنین شما کجا بیاریمش توروخدا کمکموم کنید ۰۹۱۱۸۴۵۲۹۷۸
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
سلام لطفا ادرس و شماره تلفنتون رو ارسال کنید ممنون.
هاجر مجرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
رماتیسم مفصلی به نام بهجت از ارومیه چکار کنم
پروین بهلولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
سلام وعزض ادب محضر پرفسور دواجی. بنده خانمی55ساله هستم وبه پوکی استخوان شدید دچار شده ام .دوماه پیش کمرم پیچ خورده .در بیارستان امام خمینی تهران همون موقع اسکن گرفتن وگفتن شکستگی ندارم.دکتر ارتوپددکتر مهران پور هم همینو گفتن ولی با ادامه درد کمر وانجام mri جراح مغز واعصاب گفتن دو تا از مهره هام شکسته وایشان تاکید دارن حتما پزشک روماتولوژیست لازم است علت شدت پوکی استخوان را بررسی کند چون غیر طبعی بنظر میرسد.حالا من خیلی میترسم خواهش میکنم یه نوبت به من بدید تا برای تشخیص ودرمان از وجود نازنین شما پزشک محترم که مایه ی فخر ومباهات این سرزمین هستید ، بتوانم بهره مند شوم .خداوند یارتان باد
هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
باعرض سلام خدمت شما پرفسور عزیز خانمی40 ساله هستم که فرزندی دوماهه دارم چند روز بعد از تولد دونه هایی ریز بر روی سینه وشکمشش زد که شهرکرد گفتن نیش حشره هست ولی اینها بزرگ شدن وسطش نیست سفید و ورشو قرمز وحالت سکه نمونه برداری کردن گفتن شاید لوپوس نوزادی باشه حالا از شما پزشک حاذق ومتعهد تقاضا دآرم بچه من رو مورد لطف قرار دهید وبه ایشون نوبت دهید خواهش میکنم آخه بچم فقط دو ماهش است خواهش میکنم 09132879310
برزان پات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
مریض عراقی داشتم می خواستم نوبت بگیرم بنده مترجم مریضهای عراقی هستم متشکرم .
مجتبی ملکی
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
سلام آقای دکتر خواهش میکنم به من نوبت بدید آقای دکتر من روماتیسم دارم خیلی شدی الان15سال است خواهش میکنم
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
سلام اقای دکتر خواهش میکنم یه نوبت به پسر 7ساله من بدهید پسرم هم تب روماتیسمی داره هم هنوخ خیلی ناراحتیم التماس میکنم
لیلا ذوالفقاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
بیماری لو پوس دارم تو رو خدا بهم نوبت بدید خیلی درد میکشم
۰۹۱۲۵۱۹۲۹۳۷
خالد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
سلام بندە دو هفتە بستری شدم تحت نظر نسرین مقیمی سنندج روماتیسم مفصلی دارم توانایی کار ندارم دردم کم شده ولی هنوز مفاصل ورم میکنه دارو پردینیزولون مصرف میکنم کورتون داره خیلی میترسم از عوارضش شما را به خدا کمکم کنید
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
سلام پرفسور مادرم پوکی استخوان در کمر و پاها داره الان چند روزیه زانو درد گرفته و با کمک خودم البته بزور بلند میشه شبها تا صبح تب میکنه و میگه بی حالم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
فرزانه تنها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
با سلام وخستهنباشید من بالای 15سال هست لوپوس دارم اگه امکانش هست یه نوبت میخواستم در گرگان تحت نظر دکتر آقای هستم
امنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
سلام اقای دکتر من خانمی 70 ساله هستم و1سال پیش کانسر رحم تخمدان عمل کردم بعد از15 جلسه شیمی درمانی پیش پرفسور سمیعی خوشبختانه خوب شدم ولی درد زیادی در ناحیه انگشتان دست وپپا دارم دکتر فرمودن به شما مراجعه کنم ولی نمی دونم چچه جوری از حضورتون باید وقت گرفت تر ابه بفر ماین به کجا مراجه کنم تا باشما ملاقات کنم چون درد زیاد دارم تلفن 0912 2245 20 15
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
سلام اقای دکتر من از لرستان مزاحمتون میشم همسرم روماتیسم مفصلی داره اینجا هر دکتری میره دارو میدن ولی خوب نمیشه تو رو خدا لطف کنید یه نوبت به ما بدید ممنون میشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
سلام اقای پرفسور شوهرمن زانوهاش درد میکنه ی جوان۳۴ساله هست تشخیص دکترا رماتیسم هر دکتر میبریم نتیجه نمیگیریم الان نزدیک چند ماهی هست سرکار نمیتوته بره زندگیمون اشفته است شمارو قسم ب امام رضا خودتون کمکمون کنین ی وقتی بدین بیاییم خدمتتون شوهرمو معالجه کنین توکلم اول بخدا دوم بخدا سوم ب شماست جناب پرفسور ممنونم دل ی جونو شاد کنین
وجیهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
سلام آقای دکتر وقت بخیر بنده ۴۲ ساله هستم ۵سال هست که متاسفانه به این بیماری مبتلا شدم خیلی مراجعه کردم خیلی آمپول و دارو مصرف کردم متاسفانه خوب نشدم گاهی وقتها دردم زیاد میشه اگه ممکنه آقای دکتر لطفا راهنمایی کنید مممنون میشم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
سلام آقای دکتر مادر من روماتیسم مفصلی دارند الان حدود یک سال و نیم هست که در گیر این بیماری هستن دارو های زیادی مصرف کردن ولی بی نتیجه بوده و هنوز درد و خشکی دست و پا دارن تو رو خدا یه وقت بهمون بدین بیایم خدمتتون ممنونتون میشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
سلام اقای دکتر مادرم ۵۵ سال سن دارد هر دو پا هایش از زانو ساییده شده والان توان راه رفتن ندارد خواهش میکنم یه وقت بدید خواهش میکنم
ماندانا عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
با سلام خدمت پرفسور
دختر 16ساله ام مشکوک به بیماری شلی مفصل است و مداوم از درد مچ دست شکایت و در انجام کارهای مدرسه مشکل دارد. خواهش میکنم لطف کنید یک وقت ویزیت به او بدهید.
با سپاس فراوان
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
با عرض سلام و ادب
خدمت پرفوسور دواچی ،
مادرم بیست سال است که روماتیسم مفصلی دارد و الان خیلی بیماریش از ناحیه پاهاش و دستانش شدید شده انگشتان پاهاش و دستانش کج شدن بنحوی که پوشیدن کفش براش امکان پذیر نیست و انگشتان دستش آنقدر کج شدن که نمی‌تونه کارهای شخصی خودش هم انجام بده اگه براتون امکان داره نوبتی به ما بدید ،ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
سلام اقاى دكتر مادر من مشكل روماتيسم مفصلى دارند يك سال هست كه فهميديم خيلى درد دارن و دارن عذاب ميكشن شما را به خدا قسمتان ميدهم يك وقت براى مادر من بدهيد با سپاس فراوان ما در مشهد زندگى مى كنيم
عابد وطن خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
با سلام خدمت پروفسور
من چهار ساله بیماری بهجت دارم سه ساله میرم یزد پیش دکتر و هیچ نتیجه ای نگرفتم نگران حالم هستم خواهشا یه وقت به ما بدین ۲۷ سال سن دارم از بلوچستان
سجاد شریفی
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتردواچی عزیزمن خانمی ۳۶ ساله ازهمدان هشت ساله به بیماری لوپوس دچارم و بیماریم خیلی پیشرفت کرده محبت کنید یه وقت ویزیت به من بدید ویاادرس مطب تون روبدید حضوری مراجعه کنم سپاسگزارم
نبز قانع
|
Iraq
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
من در كردستان عراق
خواهرم ٣٥ سالشه هفت ساله روماتيزم داره .polymyocytis.اين داروهارو خورده .بس خوب نشده
Imuran
Prednisolon
Cellcept
Methotriaxat
Neurrobin
Cacicare
Rituximab vial
Cycliphosphamid
She have a sensetive to rituximab
فاطمه حاجی
|
Ukraine
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
سلام اقای دکتر.من ازمایش دادم و گفتن من مشکل ارتو رماتویید دارم .۳۳ سالمه تو رو خدا کمکم کنید و بهم نوبت بدین..خیلی تعریف از شما شنیدم.تورو خرا ی نوبت ب من بدین.من اگه از دست پا بی افتم کسسی نیست ب دادم‌برسه
ناصربکعان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
باعرض سلام وادب خدمت پروفسوردواچی عزیز بنده اقای۳۶ ساله از اهواز بنده یک سال بیمارشدم دوکتور میگن روماتیسم ولی چندین ازمایش گرفتم نشون نداد طوری که دارم ازپا میفتم مفاصلم تق تق میکنن حتا مهرهای کمر وگردنم الان خانمم ودخترم دوچار این مریضی شدن مگه این چه مرضی میشه ازمن گرفته باشن دارم دیونه میشم تروبه خدا کمکم کنید نوبت بدین ممنون میشم
ناصربکعان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
باعرض سلام وادب خدمت پروفسوردواچی عزیز بنده اقای۳۶ ساله از اهواز بنده یک سال بیمارشدم دوکتور میگن روماتیسم ولی چندین ازمایش گرفتم نشون نداد طوری که دارم ازپا میفتم مفاصلم تق تق میکنن حتا مهرهای کمر وگردنم الان خانمم ودخترم دوچار این مریضی شدن مگه این چه مرضی میشه ازمن گرفته باشن دارم دیونه میشم تروبه خدا کمکم کنید نوبت بدین ممنون میشم
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
0
سلامتی تاجی است برسر افراد سالم که فقط بیماران آن را میبینند
سلام
۳۴ساله هستم ۸سال بیماری رماتیسم دارم و ... .
برای درمان راهنمایی بفرمایید
آرزوی طول عمر برای پرفسور محترم و سلامتی برای بیماران
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
سلام با عرض ادب احترام خدمت شما .من دو فرزند پسر دختر در حدود سن ۲۰ ساله ۱۹ ساله هستم هر دو فرزند من دچار بیماریی رماتیسم شدن مدت درازی هست دارو مصرف میکنن ولی هیچ فرقی نمیکنه درد این دو فرزند من جوری میشه حتی یک تکان هم نمیتوانن بدهن خودشون رو درد این دو فرزندم از ناحیه پا هست ...دختر زانوش هست ..پسرم از کف پا شروع شده زده به بالا به زانو و به کمر هم رسیده ..خواهشمندم یه نوبتی به این دو فرزندم بدهین ممنون ازتون
ژاله قویمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
منهم مشگل روما تولوژی دارم ولی زهی خیال باطل که بتونم وقت بگیرم حداقل قرعه کشی کنید شاید شانس به منم رو کرد ۰۹۱۰۲۰۶۱۴۱۰ ممنون
فرشته روشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
با سلام. از سال 85 که باردار شدم با زخم انگشت و مچ درد متوجه اسکلرودرمی شدند. چند سالی دارو گاهی مصرف کردم و الان حدود 3 ساله کلا داروها رو اوت کردم. خسته شدم. منتظرم یک دارو کشف کنند درمان کنه یا اینکه کلا تموم بشه...
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
باعرض سلام خدمت دکتر بزگوار من حدود ۱۷ ستل ک دچار بیماری روماتیسم مفصلی شدم هرچه دارو استفاده کردم تاثیر ک نداشت مصل لگن پاهم چسبندگی پیدا کردن شیدید ونمیتونم راه برم لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
سلام خدمت دکتر من خانوم 35ساله هستم لوپوس دارم خیلی درد وناراحتیم سردردهای شدیدوعصبی شدم احساس فلجی میکنم حتی کارای روزمره خودمو وبچم رونمتونم انجام بدم خاهش میکنم بهم نوبت بدهیدممنونم
یاسر پور هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
با سلام .پدر بنده خیلی وقته دچار بیماری بد خیم روماتیسم هستش هر جا رفتیم جواب نگرفتیم باید چکار کنیم
صدیقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
بعد از زایمان دچار بیماری بهجت شدم و حالا هم از درد کمر رنج میبرم اگر میشود یک نوبت هم به من بدهید
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
خانمم دچار بیماری شوگران هست حدود سه سال الان خیلی از خشکی چشم ودهان اذیت میشه پزشکهای بابل فقط یک قرص وقطره چشم میدن .لطفا بگید برای درمان بهتر چیکر کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید به آقای دکتر دواچی میشه لطف کنید یه شماره تلفن برای نوبت دهی بیماران تو سایت بزارید ممنون میشیم
خدیجه زبرجدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
سلام دکتر من رماتیسم مفصلی دارم ۴۳سالم شاغل هستم اعڌاب میکشم منو راهنمایی کنید ممنون میشم
حمید لؤلؤ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
سلام پدرجان
من ۲۲ ساله بیماری بهجت دارم
وبیمار یم درگیرهای زیادی داشته
وبابنیادعلمی که شما بینیان نهادید
وزحمات شاگردان شما الان تحت کنترل
میباشد وسلامتی خوبی دارم شکر
فقط نمیدان برای شما وکادرتان چکنم
آمادگی اهدا چشم قلبم را دارم
وازخدا میخواهم ازعمرمن کم کنه
وبرعمر شما بیفزایدتا بشریت بیشتر
درسلامتی وآرامش قرارگیرد
فدائی ودوستارشمابدون شرط
مهدى
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
سلام و خدا قوت خدمت شما
همسر من مدتى هست كه دچار بيمارى بهجت شدن، يعنى به تازگى تشخيص دادن
درد زيادى در مفاصل انگشت دو دست و چشم احساس ميكنه
محبت ميفرماييد آدرس و شماره تلفن مطب رو بدين ما خدمت شما برسيم
تشكر فراوان
فاطمه گندمی
|
United States
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
سلام شبتون بخیر
من 22ساله لوپوس دارم واین بیماری خیلی عذابم میده اگر ممکنه یه وقت به من بدید 09335501773
منا رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
من رماتیسم دارم از نوع لوپوس باعث شده یه قسمت از موسرم بریزه تحت درمانم روزی یک عدد کورتن میخورم باعث چاقیم شده امکانش هست یه وقت به بنده بدین۰۹۱۸۱۳۱۶۳۷۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
سلام بسیار خوشحالم که موفق شدم دکتری خوب پیدا کنم ..من مادری ۳۳ ساله هستم ۲ ساله شایدم بیشتره که درد مفاصل و ورم پاهام رنج میبرم ..۶ ماه تحت نظرم داروهای کورتن مصرف میکنم اما تاثیر ندیدم دکترم اسم بیماریمو دقیق نمیگه و من هم گیج شدم .. دردام بسیار شدید .مخصوصا در ناحیه روی پام . ساق پا ..و دستها .بسیار متورم میشه در حدی که کفش به سختی پام میکنم .من شاغلم بعد برگشت از کار بیشتر اذیت میشم ..لطف میکنید کمکم کنید من تحت نظر شما باشم ..وقت میدید بهم ...۰۹۱۹۵۹۲۵۰۴۴زینب عسگری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
سلام خسته نباشید منas دارم آیا امکان بهبودی کامل است لطفا نظر تان را لطف بفر مایید
م یم اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
من خدمت پروفسور خوب که به درد دل ما گوش میدن سلام عرض مبکنم ۲۷ ساله روماتیس مفصلی دارم الان به شوگرن تبدیل شده به علت نارسایی کلیه نمیتونم هیچ دار‌ویی استفاده کنم درضمن یه دختر ۳۵ساله دارم به خاطر بیاری دیابت نتونسته از دواج کنه یه پسر۳۶ساله با بیماری ام اس پیشرفته دارم ا زتون خواهش میکنم یه نوبت به من بدید که وظعیتم بدتر از این نشه بتونم بچه های مریضمو سرپرستی کنم من ۵ بچه دارم که دوتای اونها سروسامان گرفتن اونها به من احتییاج دارن می بخشید کاملا مثل یه رومان شد شماروبه این ماه عزیز قسم میدم یه نوبت به من بدید ۰۹۱۹۲۶۵۴۷۷۶ در ضمن چشمام رو زبه روز تار میشه کمکم کنید التماستون میکنم
به منش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
سلام اقای دکتر من خانمی ۴۹ ساله هستم حدودا ۲۵ سال فقط درد می کشم خیلی دکتر رفتم ولی جوابنگرفتم از ۱۲ سال پیش به من گفتن روماتیسم خاموش داری چون در ازمایش چیزی نشون نمیده امام تمام نشونهای این بیماریهادارم
امام باز هم از داروها جواب نگرفتم درد عضله و استخوان و مفصل و ستون فقرات و لگن دارم خواهش می کنم نوبت به من بدید و خودتان من ببینید
به خدا انقدر در کشیدم از زندگی خسته شدم لطفا ادرس تلفن بدید و منو ببینید خواهش می کنم تورو خدا کاری برام انجام بدید
سمیه ابوالفتحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،فکرنمی کنم هیچ وقت سعادت این رو داشته باشم که زیارتتون کنم من ۳سال که رماتیسم دارم ودکترم گفتن که بیماریت به کبد سرایت کرده پیش دکترمولوی رفتم ولی درمان نشدم هنوز خواستم ازشماهم کمک بگیرم ممنون
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
شماره تماس پروفسور رو میخاستم
چوبداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
0
0
سلام آقای دکتر من خانمی 55 ساله از اصفهان هستم که حدود 7 سال هست که شوگرن دارم از صبح که از خواب بلند میشم تا شب 12 عدد قرص می خورم خواهش می کنم لطف بفرمایید منو ویزیت کنن امیدوارم خدا نگهدار خودتون و خانواده تون باشه
سارا سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
سلام من دکتر خیلی رفتم ولی خوب نشدم میشه یه نوبت بدین
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
سلام من ۲۵ ساله که درگیربهجت هستم والان هم براثرکمردردوپادردفعلا خونه نشین شده ام چرابهجت درمان نداره واقعاسخته.
سمیه قمری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
سلام.وقتتون بخیر.حدودا 8 ماهه آزمایشanti sd ana =202 هست.میشه بهم بگین من باید چکار کنم ممنونمممممممم
شیوا هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
سلام خدمت اقای دکتر بنده 29ساله الان یک ساله روماتیسم مفصلی روماتویید دارم الان نزدیک به هفت ماه است دو تا زانو پاهام ودو مچ دستم ورم کردن و درد شدید دارم دارو پرد نیزولون کلسیم د فولیک اسید و الان چهار هفته است دارو جدید دکتر بهم داده سالاس 500هیچ تا ثیری برام نزاشته سه فرزند دارم تورو خدا بگید چکار کنم شبانه روز درد دارم و ارزو مرگ دارم
اسحق منتشلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
باسلام اقای دکتر ببخشید پسر من یه سالونیمش پارسال بیماری کاوازاکی گرفته خدارو شکر خوب شدن اما دکترش گفته واکست ام ام ار رو نمیتونن بزنن بقیه واکسنا طبق روال زده بشه اما بهداشت نمیزنه تو رو خدا من چکار کنم میگت باید همه واکسنا با هم زده بشه منم میترسم چون دکترش گفته میتونه بقیشو بزنه حالا به نظر شما همون همه واکسنا بمونه برای همون یازده ماه بعد از مریضیش یا نه فقط واکسن ام ام ار بمونه لطفا جواب بدین ممنون میشم
ناهید هستم رماتیسم مفصلی دارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
0
روماتیروییدهست درد دارم حتی مواد هم مصرف کردم دردم کم بشه ولی نشد پای چپم کوتاه تر شده کشآله رانمی وباسنم درد میکنه چکار کنم ممنون کمکم کنید
اقدس همتی
|
Ukraine
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
بادرود وعاقبت بخیری خدمت اقای دکتر اینحانب باداشتن 60سال سن شدیدا دچار درد درتمامی مفاصل وانگشتهای دستم میباشم ودرد گردن وانگشت وزانوانم مرا ازانجام کارهای روزمره انداخته ودکترهای زیادی رفتم ولی درمان نشدم ازان استاد محترم خواهشمندم یک وقت جهت ویزبت به بنده بدهید حتی اگر شده بین ببماران ساعتها بشبنم تابه حضور جنابعالی برسم بانهایت امتنان وتشکرازشما
معزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
با سلام احترام خسته نباشی به پرفسور دواچی خوشحالم که با لطف خدا سایت شما را برام معرفی کردند با عرض معذرت همسرم ارتروز مفصلی گرفته به چند تا دکتر بردم متاسفانه هنوز خیری ندیدم لطفا برام یک وقط بدین ممنون از لطفتون
فاطمه جبروتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
سلام آقای دکتر
من دو ساله جوراب میپوشم تابستون زمستون جای که برای نماز مسح پا میکشم درد میکنه امانمو بریده حالا کل پامو داره میکیره احساس میکنم استخوانهام هستن چند دکتر رفتم چیزی نگفتن ؟ ممنون میشم جوابمو بدین
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
0
سلام خاهر منم 8 ساله رماتیسم مفصلی داره الان 37سالشه خاهش میکنم کمک کنید آقای دکتر یه نوبت به ما بدین ممنونم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما من خانم ۲۶ ساله که تقریبا ۸ ماه ازدرد رماتیسم مفاصل رنج میبرم تقریبا دو ماه تا فهمیدم رماتیسم تا حدی که ویلچری شدم الان با کمک دارو بهترم ولی مچ پاهام هنوز ورم ودرد شدید دارن نمیدونم چکار کنم میشه به من نوبت بدید خواهش میکنم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
سلام وخسته نباشید من الان 3سال هست که بیماری اسکلوردرمی دارم تا الان نمیدونستن بیماری من پیشرفت کرد ریه های منو درگیر کرد الان هم تحت درمان هستم با دارو از دارو خوردن خسته شدم می خواستم از اقای دکتر خواهش کنم کمکم کنن از سن 26سالگی دچار این بیماری شدم الان ریه هام مشکل دارن دکتر دوز داروهای منوقرص ازارام رو بیشتر کردن می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد برام الان درد مفاصل هم دارم
ندیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
سلام اقای دکترمن ۴۰سال دارم وروماتیسم رگ دارم خیلی درد دارم دارو مسرف می کنم اما درد هام زیادتر شدن دست وپام می سوزند ورم دارم استخوان درد دارم نمی تونم راه برم تورو خدا اگر می شه راهنمایم کنید منطزرجوابم
مریم سیاربیات
|
-
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
سلام آقای دکترمن روماتیسم مفصلی دارم وبه خاطرشرایط کرونانمیتونم بیام اونجامیخواستم بدونم میشه اینترنتی جواب آزمایشموبراتوارسال کنم وادامه درمانم ازراه دورادامه بدید
علیرضا ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام آقای دکترخسته نباشید مادرم اصلانمیتونه راه بره روماتیسم داره مشکل قلبی هم داره یعنی عمل بازانجام داده وباتری هم گذاشته توروخدایه راهی به مانشون بدین
خواجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام من بیماری رماتیسم دارم چشم چپ من تار میبنم ایا این بیماری چه نوع رماتیسم هستش مرسی
جوانمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
سلام و وقت بخیر.من مادرم بیماری رماتیسم مفصلی داره. و از شما خواهش دارم لطفاً یه وقت بهم بدین .
بهرام جمهوری
|
United States
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
سلام جناب پروفسور. من یک معلم بازنشسته ام. به کمک شما نیاز دارم. زندگی ام بخاطر بیماری همسرم مختل شده. چند سالیست مبتلا به روماتیسم عضلانی شده. داروی کورتون. آمپول آلتبرل. متوتروکسوت تزریق میکنه. ولی الان از شدت درد به زحمت یک قدم بر می داره. لطفا کمک کنین. لطفا یه وقت به من بدین. ممنونم
نگین جوابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام دکتر خدا قوت
همسر من چندسالی است که از درد واریس شب و روز نداره تو را بخدا یک وقت به بدهید
شهرام قوامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام همسرم بیماری igg4 داره و یک ماهه تحت نظر دکتر اخلاقی هستن ، لطفا راهنمایی کنید
شهرام قوامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام همسرم بیماری igg4 داره و یک ماهه تحت نظر دکتر اخلاقی هستن ، لطفا راهنمایی کنید 09104197334
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام اقای دکتر ،من روماتیسم مفصلی دارم تو رو خدا یه وقت بهم بدید خیلی درد دارم خیلی عذاب می‌کشم
آتنا نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
سلام آقای دکتر
مادرم ۶ ساله از بیماری روماتیسم مفصلی رنج میبره تحت نظر دکتر گوهری فر بودن یه مدت بهتر شده بودن ولی این اواخر esr بالا رفته و پلاکت کمی بالا رفته و کم خونی پیدا کردن ، مچ پای سمت چپ متورم شده و از درد نمیتونه راه بره ، دکتر ارجاع به آنکولوژی دادن ، ازش بیوپسی مغز استخوان گرفتن و گفتن این مشکلی نداره ، توروخدا بهم بگین چجوری میتونم دکتر دواچی را ببینم که حتی یه بار هم شده مادرمو ویزیت کنن واقعا ممنون میشم
کامبیز نارویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
با سلام جناب پرفسور به امید سلامتیتون میخواستم از بپرسم چطوری میتونم یه نسخه بیام خدمت شما من بابا ۱۵سال روماتیسم داره الان به شدت بندها بندشون اب جمع کرده ودرد داره ادرس مطبتون نداریم و از شهرستان هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
سلام آقای دکتر من چند سالی به این بیماری روماتیسم مبتلا شدم حتی عمل شدم ت. به امام زمان یک نوبت بهم بدین خیلی درد دارم زنگ میزنم نوبت نمیدن
فریده عزیزی از ساری 15 سال روماتیسم دارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
خواهش میکنم یه وقت به من بدهید
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
سلام به آقای دکتر نمیدونم که پیام های مارا به دستتون میرسه یا نه، من 32سالمه ۱ماه که متوجه شدم رماتیسم دارم قرص پردنیزولون هیدروکسی وایپترکس مصرف میکنم به همراه دیکلوفناک سدیم ،اوایل فقط پای چپم بود بعداز ۲۰روز آزمایش گفتن تمام آزمایشات اومد پایین و ولی بعد از ۲هفته زانوی چپم و کف ورم کرد و مچ پا راستم درد و زانو راست درد ، قرص دیکلوفناک که مصرف نکنم بعد از ۲روز اصلا نمیتونم راه برم تمام زانو ها خم و راست نمیشه,تو رو خدا کمکم کنید که یه ویزیت بشم ، من جوانم بخاطر این بیماری هم خونه نشین شدم، هم شغلم دارم از دست میدم ، هنوز مادر هم نشد که با این اوضاع فکر کنم سخته، خواهش میکنم که یه وقت بدین تا لااقل من شروع بیماریم مطمئن بشم از بیماری و تحت درمان درست قرار بگیرم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
سلام‌اقای‌دکترمن‌دوماهه‌پیش‌کروناگرفتم‌روزبه‌روزوضعیتم‌بدترمیشدیعنی‌دست‌وپادردشدیدی‌گرفتم‌دستام‌ورم‌میکنه‌ریه‌م‌خشکه‌همش‌سرفه‌میکنم‌بعضی‌وقتانفسم‌قطع‌میشه‌رفتم‌ازمایش‌دادم‌کرونا‌نبودردکردم‌گفت‌روماتیسم‌گرفتی‌تحت‌نظردکترنسرین‌فتاحی‌فرهستم‌ولی‌هنوزنمیتونم‌سرپاوایسم‌دوقدم‌راه‌میرم‌بیهوش‌میشم‌شکل‌انگشت‌وسط‌دستم‌گلابی‌شده‌خیلی‌دارم‌عذاب‌میکشم‌کسی‌نیست‌کارای‌خونه‌وبچه‌هاموانجام‌بده‌یه‌ماهه‌بچه‌هام‌ازدرس‌ومدرسه‌جاموندن‌۳۹سالمه‌هنوزجوونم‌توروخدایه‌کاری‌بکنیدیه‌نوبت‌بدید
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
سلام اقای دکتر بنده روماتیسم مفصلی ازنوع شدیدی دارم تمامی مفاصل بدنم را ازکوچک وبزرگ درگیر کرده چندین سال الان سنم بالا رفته شدیدتر شده قدرحرکت روزمره زندگی را ازمن گرفته تحد نظر دکتر روماتلوژیست هستم مرتب دزمان استفاده میکن
سمیه فتحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
با عرض سلام خدمت شما
جناب آقای دکتر دواچی همسر من چند سال است که دچار درد پا شده است درد ابتدا از پنجه و مچ پا شروع میشود قسمت هایی که درد دارد التهاب پیدا میکند آنقدر درد زیاد میشود که دیگر قادر به راه رفتن نیست و خانه نشین میشود ابتدا دکتر تشخیص نقرس داد و بعد از مدتها پزشک دیگری تشخیص رماتیسم و نقرس دادن از شما خواهشمندم به ما یک وقت ویزیت بدهید همسر من درد زیادی را تحمل میکند سپاسگزارم
زهره شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
مادرم رماتیسم مفصلی داره باید چه کنه
محبوبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
سلام جناب اقای پروفسور دواچی بنده نزدیک ۲۰ سال هست بیماری ارتو روماتوئید دارم بیماریم در حال پیشرفت است و دکتری که نزدش می رفتم چند سالی ست به امریکا رفته خواهشا به بنده نوبتی برای ویزیت بدهید متشکرم .
هادی بی نیاز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
سلام اقای دکتر خدا قوت چند سال است که دچار آرتروز هر دو زانوی پا. دیسک کمر خفیف و واریس شده ام در سنندج به پزشک محترم روما تولوژی رفتم و بهبود پیدا نکردم. در موقع نشستن خیلی درد دارم لطفا به بنده نوبت بدین اگر دو ما هم باشد.
کبری الواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
باسلام
منم بیماری بهجت
دارم این مریضی خیلی اذیتم
میکنه
کلا ناامیدشدم
آقای دکتر خواهشا بهم نوبت بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
سلام درودخدمت دکتربزرگوار..منم مثل اینهمه بیمارگرفتارروماتیسمم.توروخدا کمک این همه بیمارکنین .چقدرپیام دادن چقدرنوبت میخان اول خدابعدشما..گوشه چشمی به بیماراداشته باشین
قدمعلی موسوی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
سلام خدمت پروفسور محترم دکتر دواچی آقای دکتر دختری دارم که سه ماه پیش بهدلیل راش در پاها در بیمارستان نمازی شیراز تشخیص هنوخ دادن ولی بعضی دکترا تشخیص لپوس رو دادن حالا من نمیدونم کدوم بیماری هست ازتون خواهش میکنم یه نوبت بدین که بیارمش خدمتتون زندگیم بد جور بهم ریخته هست با تشکرفراوان
شبنم عزيزخانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
سلام من بيمار سال ٦٣ دكتر دواچى هستم و تشخيصشون درماتوميوزيت بود كه درمان شدم
الان ٤١ سالمه حدود ٥ ساله كه مشخص شده كه فيبروميالژيا دارم و ميخوام با دكتر دواچى كه دكتر خودم بوده ويزيت بشم يا هر كى كه ايشون صلاح بدونه
خيلى حالم بده كمكم كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
سلام اقای دکتر من ۴۱ سالمه ۴سالی بیمارشدم ودر سنندج پیش دکتر مقیمی میرم هربار دارو هام رازیادتر می کنی خیلی درد دارم نمی دانم چگونی بیام پیش شما لطفا راهنمای بکنی من فقط می دانم بیماریم روماتیسم رگ هستش فقط همین از ییماریم بی من هیچ اطلاعاتی ندادن ومن روز بی روز وزنم زیاد می شی حالم بتر وحالت تحو وازار دهندی دارم می شی یک نوبت بی من بدی راهنمای می خوام ممنون
افسانه ولی الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
با سلام واحترام آقای دکتر من بشدت درد مفاصل دارم و از ناحیه زانو ولگن اذیتم
از دکتر رازیان متخصص مغز واعصاب معرفی نامه دارم زنگ زدم برای نوبت گفتن بیمار جدید قبول نمیکنید خواهش میکنم لطفا لطفا به من وقت بدید
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
سلام ودرود بر شما چقدر باید التماس کرد برای یک شماره دکتر جان 6 ماه هست هر چه زنگ می زنیم التماس میکنیم چرا جواب ما را نمی دهی مگر ما چه گناهی کرده ایم در در گاه خداوند که اینجوری باید جواب پس بدهیم ممنون از شما
الدوز مختاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
سلام دخترم تیروئید روماتیسمی داره خواهش مکنم راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
سلام.آقای دکتر من.از.قصر پیام.میفرستم رماتیسم.ساکردوبل.دارم.نمیتوانم.راه.برم.توروخداوقتی.بهمان.بده.بااین.شماره۰۹۱۸۴۷۸۹۵۶۰
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
با سلام عاجزانه طلب نوبت از جناب پروفسور دارم
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
سلام.آقای دکتررماتیسم.ساکردوبل.دارم.ازشما.خواهش.وقت.بدیابیام.کجا.ازقصرمزاحم.شمار۰۹۱۸۴۷۸۹۵۶۰
جمیله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
سلام.تو رو خدا ی نوبت به من بدید الان ۶ساله از بیماری اسکلرودرما رنج میبرم.
راحله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
0
باسلام وعرض ادب خدمت استادبزرگوار
بنده خانومی ۴۴ساله هستم که ازسال ۸۳مبتلا به آرتریت رماتوئیدشدم.متاسفانه سالهای پردردورنجی روسپری کردم اوایل بیماری من خاموش شد وتوانستم بعد۸سال حتی بارداربشم .ولی متاسفانه ازسال۹۰ مجدد روشن شد حدود دوسال آلتبرل تزریق کردم جواب نگرفتم.بعدش مبترا تزریق کردم بی نتیجه بود بعداون سینورا،رفانیب،ریتوپسی مپ،ای وی ای جی،تزریق کردم امامتاسفانه به همه ی داروها ری اکشن دارم وبدنم قبول نمیکنه ومن ماندم بادنیای پراز درد وافسردگی خانم دکتر رضایی یزدی عزیزهم واقعا تلاش میکنن ولی به قول خودشون ماندند چه دارویی به من بدهند که جواب بگیرم درضن ۴سال هستش که دونوع دیگر روماتیسم هم گرفتارم پسوریازیس،اچ ال ۲۷،
حال ازشما به عنوان پدر علم روماتولوژی استمداد کمک ویاری دارم
ومن الله توفیق
سیدحامدحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
سلام آقای دکتر ممنون میشم ی وقتی به ما بدید مادر خانمم بنده خدا چندسالی هست که به شدت از این بیماری رنج میبره واقعا اگه این پیامو خوندید حتما ی وقتی به ما بدید از سادات هست واقعا زنی مومن و دلسوز ۰۹۱۲۰۸۳۳۱۰۷
طیبه وفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
0
سلام اقای دکتر نازنین تو رو خدا به من یه وقت بدید من بزاق دهان ندارم خیلی برام سخته زندگی کردن جان بچتون یه وقت به من بدید عاجزانه التماس میکنم برام یه کاری کنید خاک زیر پاتونم خدا شما رو برامون نگه داره
مولود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
باسلام من ۳۷ سالم تازه فهمیدم نقرس دا رم اسید اوریکم ۱۰ دکتر گفت اگر با دارو پایین نیاید باید شیمی درمانی بشه
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
اقای دکتر عزیز بندبند انگشتان ودردهای زانو امانم روبریدن التماس میکنم که کمکم بکنید خواهش عاجزانه دارم ازتو
عبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
0
0
سلام آقای دکترمن ارتویدروماتیددارم میشه کمک کنیدممنون میشم
هانا
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
سلام اقای دکتر من درگیر روماتولوژی هستم ولی چندین نوع بیماری دیگه دارم ممنون میشم جواب بدید چندساله درد میکشم و کسی تشخیص درستی نمیده لطف کنید جوابمو بدید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
سلام ۱۰سال روماتیسم مفصل دارم خوب نشدم هرچی دکتر رفتم توروخدا به من نوبت بدید آقای دکتر دواچی نمیتونم راه برم
رحیمه مزارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
0
با سلام خدمت پروفسور بزرگوار وآرزووی سلامتی برای شما .من ۵۵ساله خانم هستم ور آزمایش خون لوپوس تشخیص دادند .علایم
درآفتاب اذیت میشوم .چند دکتر گفتند دارو پرنیزالون نخور وچون فشار جشم دارم آغ ب سیاه میشود .ومن دارویی نمیخورم چکار کنم ؟
شهرام عباس زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
باعرض سلام خدمت پروفسور عزیز ببخشید که مزاحم شما شدم حدود یه ده سالی هست که مشکل درد از ستون فقرات وکمر دارم متاسفانه خیلی جاها رفتم بتیجه نگرفت بعد از حدود ده سال فهمیدم که دچار بیماری رماتیسم ستون فقرات شدم که بحدی که بحالت قوز شدید دارم میشم که بعد ده سال تلاش خدا به خانم دکتر شراره هنرور را سلامتی بده که به لطف ایشان بود که تازه فهمیدم که بیماریم چیه که حدود چهار ماه هست که فهمیدم چه بیماری دارم خواستم یه لطفی در حق من کارگر بکنید اگه امکانش هست یه نوبت بهم بدید تا بتونم بیام خدمت شما که بتونم درمان بشم تا بدتر از این نشدم چون اگه اینجوری پیش برم من را از محل کارم اخراج میکنن ومن یه عمر باید عزاب بکشم خواهش میکنم یه لطفی در حق من بنده انجام بدید یه عمر ممنون میشم ودعاتون میکنم ممنون از لطف شما سپاس
سرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
سلام پرفسور عزیز خانمی هستم51ساله که ازبیماری بهجت رنج میکشم چشم وسرم درگیره یگ سال هست بیمارستان شریعتی میروم هیچ فرقی نکرده یگ نوبت بمن بدهید چون این دکترها هنوز میگن ما شک داریم هیچ کجای بدنم دردی نداردغیر چشم وسرم که جلوتر عرض کردم همه نوع ازمایشی که نوشتن دارم از شماپرفسور عزیز ومنشی مهربانتان یگ نوبت میخام خواهشن یا راهنمای بفرماید چکنم ممنونتم...سرهنگی
شجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
من ۱۷ساله رماتیس دارم ولی چند سال اخیر آزمایش روماتولوژی دادم ولی ازمایشام نشون نداد و الان تمام علام شو دارم من مشهد هستم میتونین کمک کنی دردی بسیار زیادی میکشم که حتا با امپول های مسکن اروم نمیشه
شجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
سلام آقای دکتر.من ۱۷ساله رماتیس دارم ولی چند سال اخیر آزمایش روماتولوژی دادم ولی ازمایشام نشون نداد و الان تمام علام شو دارم من مشهد هستم میتونین کمک کنی دردی بسیار زیادی میکشم که حتا با امپول های مسکن اروم نمیشه آیا آمپول پریس لین کمکی به درمانم میکنه بعد این که من در این ۱۷ سال داروی مصرفیم پرید نیزلون ۵ میلی و هیدرو کسین ۲۰۰ و سلکسیب ۲۰۰ بود از هر کدام روزی یکی ممنون میشم راهنمایم کنین اقای دکتر یا دکتر خوبی در مشهد از همکاراتون معرفی کنین سپاسگذارم
مصطفی وکیل زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
0
0
سلام من ۵۱سال دارم مفصل کل بدنم مشکل پیدا کرده پیش همه متخصصها رفتم گوارش عفونی اعصاب و روان ارتوپد کلیه مجازی پوست ارولوژی الان رفتم پیش روماتولوژی آزمایش نوشته میخواستم ببینم کسی هست راهنمایی کنه ممنون میشم سوزش وقتی میگیره کل بدنم میشه کوریه آتیش چشمام داخل شکمم روی پاهام خیلی شدیدن شطرنجی میبینم یه دلهره مییفته که قلبم میاد تو دهنم خدا نسیبه هیچ بندی نکنه من هرکاری میکنم وقتی از پرفسور بگیرم موفق نشدم خواهش میکنم اگر دکتر خوبی سراغ داره بهم معرفی کنید دعا گوتون میشم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
سلام اقای دکتر دواچی من ده سال هست روماتیسم مفصلی دارم خواهش می کنم یک نوبت ویزیت به ما بدهی 09166594508 لرستان الشتر
زهراحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
سلام آقای دکتر دواچی یه وقت بمن لطف کنیدبدید نه آدرس تون درست ونه جواب تلفن می دهیدبرای وقت گرفتن چه‌کار بایدکرد ممنونم
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
0
0
سلام آقای دکتر من یه خانم ۳۴ساله هستم یکسال هست که فهمیدم روماتیسم مفصلی دارم میخواستم ببینم ورزش باشگاهی مثل فیتنس بدن سازی برای من ضرر داره ؟واینکه روماتیسم من به از زانو به پایین پای راستم بیشتر آسیب زده چون راه رفتن و خم ‌راست کردنشو برام خیلی سخت ‌دردناک کرده خیلی اوقاتم حین راه رفتن زانوم قفل میشه چند بار زمین خوردم ودست ‌پاهامم خیلی گز گز میکنه میخواستم بدونم ورزشی که بهتون گفتم این دردها رو تشدید میکنه البته روماتیسمم به دیسک کمرم زده آزمایش جدیدی هم که دادم Arfباearهم در آزمایشم بالا بوده چون داروهایی که میخوردم خیلی باد کرده بودم ومن سرخود قطعشون کردم فقط پرودنیزولم رو نصف میخورم با متورکس رو هم فقط پنج شنبه ها میخورم جمعه رو قطع کردم وهمزمان رژیم غذایی هم دارم ممنون.
سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
0
سلام وخسته نباشید خدمت دکتردواچی من دقیقا 5 ماهی هست به بیماری واسکولیت بهجت مبتلا شدم که انگشتای پای راستم سیاه و زخم شدن فقط ازتون خواهشمندم یه وقتی به من بدید که بیام مطلبتون یا بیمارستان واسه معالجه بیام خدمتتون بی‌زحمت یه وقت به ما بدید آقای دکتر ممنون میشم از لطفتون
مهدی سالمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
0
سلام آقای دکتر من ۳ساله قرص نقرص استفاده میکنم الوکیوم ۱۰۰ حدودا یک ساله نیمه که از بدنم دونه های قرمز میزنه بیرون و زخم میشه حلا به نظر شما میشه از عوارض این قرص باشه ممنون میشم راهنمایی کنید باید چیکار کنم ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
0
سلام خدمت شما دکتر گرام
من از یزد مزاحم میشم
مادم نزدیک به ۱۰ سال است که روماتیسم داره
نزدیک ۵ ساله که خیلی حاد شد با یک سفر به مشهد رفتن بیشتر شد که تو پاهاش لخته شد وحدود ۱۵ روز در بیمارستان بود وبا توکل به خدا وامام رضا مادرم برگشت به شهر که بعد از اون دیگه کم کم بدتر شد که تا اب ریه هم کشیدیم الان هم خیلی نفس تنگی و مسل آدمهایی که معده شون رو عمل کردن شده غذا که به هیچ عنوان نمیخوره وخیلی هم درد داره که اصلا اگه کسی نیاید کنارش نمیتونه بلند بشه خیل بالاخره حالش بد است تو یزد هم بهترین دکتر ها رو بردیم ولی کسی کاری براش نمیکنه اگه امید هست راهنما ییم کنین زره زره داره اب میشه جلوی چشما مون ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
0
0
.... شاید فقط کمی کنترل بشه من خودم الان سه ساله تحت نظرم ولی هیچ تعغیری پیدا نکردم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
باعرض سلام من مادرم بیماری لوپوس داره سه ساله خودم الان آزمایش دادم دکتر بهم میگه شما هم روماتیسم دارید میشه شما را حضوری ببینیم
باران مرادی
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
0
سلام اگه میشه خواهش میکنم یه نوبت به من بدین خیلی خیلی خوشحال میشم از شهرستان مریوان مزاحم میشم ۰۹۱۴۳۸۰۵۳۷۷
ناشناس تنها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
سلام آقای دکتر انشالا خدا عاقبت بخیرتون کنه خوش به سعادتتون که اینقد نسبت به کشور وهم وطنتون خدمت می کنید
اشرف خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
0
با سلام خدمت جناب پروفسر دواچی.۶ سال دچار ارتریت روماتوئید هستم .مشلات انشتان دست وپا زانو .وهمچنین نشستن وبر خاستن اذیتم میکنه .۵ ماه پیش دکترم کورتنمو قطع کرده ومیگه بیماری خاموشه ۰۹۱۹۹۶۲۴۶۰۱_۰۹۳۷۳۶۶۹۹۷۳
خیری روهنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
0
سلام چ جور میتونم دکتر رو ببینم من بیماری سندروم بهجت دارم و زجر میکشم و هیچ دکتر برا درمان ندارم
مهدیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
0
سلام شما را به خدا قسم میدم وقت بدید ،روماتیسم وگنر دارم
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
0
سلام چطور میتونیم نوبت بگیریم؟
مهنا بیرانوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
0
0
سلام آقای دکتر چند ساله دختر من از بیماری pefepa سندروم مارشال رنج میبره بیست روز یکبار تب و لرز میگیرش شب ها تو خواب هزیون میگه میگن بیماری ناشناخته ای هست . دخترم خیلی اذیته دکتر روماتولوژی هم رفتیم هیچ تاثیری نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید .
فتاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
سلام آقای دکتر من ۳۴سالمه از ایلام حدود ۹ساله که مدام افت شدید میزنم الان تشخیص روماتیسم ذادن وبدنم وصورتم لکه سیاه میزنه وکلشی سین استفاده میکنم وبه شدت کم خون شدم نظر شما چیه وچطورمیتونم شماروملاقات کتم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: