کد خبر: ۱۲۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 24
دکتر نوربخش:
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه پروژه های درمانی تامین اجتماعی در شهرستان های دلیجان و خمین در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی و افتتاح شد، اظهار داشت: این طر ح ها طبق قول داده شده در کمتر از ٢سال ایجاد و بهره برداری شد.
به گزارش شفاآنلاین : دکتر سید تقی نوربخش در جلسه ای که پس از بازدید از درمانگاه یادگاران حضرت امام خمینی (ره) شهرستان خمین تشکیل شد، گفت: پروژه درمانی تامین اجتماعی خمین و دلیجان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی در موعد مقرر به بهره برداری رسید.
وی افزود: به همین دلیل این ٢پروژه نماد راهبرد دولت در صداقت با مردم است.
دکتر نوربخش با اشاره به احداث درمانگاه تامین اجتماعی خمین گفت: این شهر زادگاه امام خمینی(ره) است که این شخصیت بزرگوار در تاریخ این کشور نقش اساسی داشته اند و مردم ایران مدیون رهبری داهیانه ایشان هستند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید بدون شعارهای عوام فریبانه و وعده های غیرقابل اجرا با مردم گفتگو می کند و این  در شأن مردم ایران است که اگر وعده ای به آنها داده می شود نسبت به انجام آن اقدام شود کاری که دولت یازدهم آن را در دستور کار دارد.
وی از تلاش های شرکت طرح و اجرا، خانه سازی ایران و پیمانکار مجری احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خمین تقدیر کرد.
دکتر نوربخش همچنین از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به دلیل صیانت از اموال این سازمان قدرانی کرد و گفت: پروژه های این سازمان در راستای خدمت شایسته به شرکای اجتماعی است، ذینفعانی که جز بهترین و محرومترین اقشار کشور هستند.
در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی به مشخصات پروژه درمانی تامین اجتماعی شهرستان خمین پرداخت و گفت: این طرح در زمین ١٧٠٠مترمربع و زیربنای ١٤٠٠مترمربع و در ٢طبقه احداث شد.
دکتر بابک عدلی با بیان اینکه مرکز درمانی تامین اجتماعی خمین دارای بخش های داروخانه، پزشک عمومی، آزمایشگاه و مامایی است، گفت: قبلا ساختمان این درمانگاه استیجاری بود و فقط یک پزشک عمومی داشت اما پس از احداث درمانگاه جدید ٤پزشک عمومی به بیمه شدگان خدمات ارائه می کنند.
وی با تقدیر از حمایت های دکتر نوربخش در ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی خمین اظهار امیدواری کرد در آینده این درمانگاه توسعه یابد.
مدیرعامل شرکت خانه سازی ایران نیز در این جلسه با اشاره به حمایت های دکتر نوربخش از پروژه های سازمان گفت: این حمایت های موجب شده که پروژه های سازمان تامین اجتماعی با سرعت بیشتر و زمان اجرای کمترانجام شود.
مهندس مقدس زاده با بیان اینکه پروژه های سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر با هزینه های منطقی انجام می شود، افزود: در دهه فجر سال ٩٢،  ٨پروژه  افتتاح شد در حالی که در دهه فجر سال جاری ١٠٠پروژه راه اندازی می شود که مقایسه آنها سرعت ایجاد پروژه های عمرانی این سازمان را نشان می دهد.
گفتنی است، دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به خمین از شعبه تامین اجتماعی این شهرستان نیز بازدید و با مراجعان و کارکنان گفتگو کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: