کد خبر: ۱۲۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 17
شفا آنلاین>سلامت>با وجود اینکه سیستم بیمه آمریکا، هزینه تجهیزات پزشکی را برای بیماران بالای 65 سال پوشش نمی‌دهد، انجمن بیماری‌های غدد این کشور در دستورالعمل بالینی خود مانیتورینگ مستمر گلوکز را به‌عنوان درمان استاندارد بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع1 وارد کرده است.
به گزارش شفا آنلاین،دستورالعمل به صورت آنلاین منتشر شده و در شماره نوامبر 2016 نشریه بیماری‌های غدد و متابولیسم به چاپ خواهد رسید.

       دکتر آن ال پیترز، از مدرسه پزشکی کک در لس‌آنجلس می‌گوید: «مطالعات نشان داده‌اند که مبتلایان به دیابت نوع1 که مانیتورینگ مستمر گلوکز داشته‌اند، در مقایسه با افرادی که خودشان با نوارهای چک قندخون به پایش متناوب قندخون پرداخته‌اند، قندخون کنترل شده‌تری دارند و کمتر ایپزودهای‌ هایپوگلیسمی را تجربه می‌کنند.»

       بیش از همه توصیه به استفاده از تکنولوژی مانیتورینگ مستمر گلوکز در آن گروه از بیماران دیابتی نوع1 است که می‌توانند و می‌خواهند از مانیتورینگ استفاده کنند. همچنین، براساس دستورالعمل‌های بین‌المللی، مانیتورینگ مستمر گلوکز می‌تواند برای مدت کوتاه و موقت برای مبتلایان به دیابت نوع2 که قندخون آنها بالاتر از میزان مجاز است مورد استفاده قرار گیرد. مدیکور(بیمه)، هزینه این تکنولوژی را برای بزرگسالان بالای 65 سال پوشش نمی‌دهد و انجمن بیماری‌های غدد درون‌ریز برای بهبود نتایج درمانی دیابت و کاهش حوادث‌ هایپوگلیسمیک در بالغین مسن، به اصرار بر پوشش آن ادامه می‌دهد. در یک توصیه دیگر، به استفاده از پمپ انسولین به جای تزریقات روزانه چندگانه انسولین در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع1 که نتوانسته‌اند به میزان مطلوب هموگلوبین A1C دست یابند اشاره شده است. پمپ‌های انسولین که اغلب به منظور مانیتورینگ مستمر گلوکز به‌کار می‌روند، برای بیمارانی که‌ هایپوگلیسمی‌های مکرر یا نوسانات گلوکز را تجربه می‌کنند توصیه می‌شوند.
منبع: PRNewswire
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: