کد خبر: ۱۲۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 12
شفا آنلاین>اجتماعی>رئيس پليس فتا با اشاره به مسدود شدن بيش از 700 سايت‌ همسريابي گفت : تنها مرجع صدور مجوز براي سايت‌هاي همسريابي وزارت ورزش و جوانان است.
به گزارش شفا آنلاین، سردار سيدکمال هاديانفر با بيان اينکه چند سالي است شاهد فعاليت سايت‌هاي همسريابي در فضاي سايبر هستيم و برخي از اين سايت‌ها ادعا دارند که داراي مجوز از نهادها و دستگاه‌هاي مختلفي هستند، گفت: تا‌کنون هيچ مجوزي از سوي نيروي انتظامي يا پليس‌ فتا براي فعاليت سايت‌هاي همسريابي داده نشده است.

وي افزود: با توجه به جرايم مختلفي که از سوي اين سايت‌ها عليه کاربران صورت مي‌گيرد، يکي از دغدغه‌هاي پليس فتا برخورد با اين‌گونه جرايم و سايت‌هاست.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا با اشاره به تشکيل پرونده‌هاي متعدد کلاهبرداري و هتک حيثيت مرتبط با ثبت‌نام در سايت‌هاي همسر‌يابي در پليس فتا، گفت: اين امر خود گواه غير قانوني بودن فعاليت و انگيزه فعال شدن اينگونه سايت‌ها مي باشد.

سردار هاديانفر با اشاره به مسدود شدن بيش از 700 سايت‌ همسريابي، از معرفي گردانندگان اين سايت‌ها به محاکم قضائي خبر داد.

وي يادآور شد: حتي برخي از اين سايت‌ها پا را فراتر گذاشته و ادعا داشتند که آن‌ها براي مشروعيت فعاليت خود در خصوص همسر‌گزيني از مراجع معظم و معزز تقليد استفتاء نموده و اين عزيزان، مهر تاييد بر فعاليت آن‌ها در فضاي سايبر زده‌اند.

وی اضافه کرد: در حالي‌که بنا‌بر استعلام پليس فتا از دفاتر مراجع عظام تقليد، ادعاي کذب اين سايت‌ها ثابت شده و مشخص گرديده که هدف گردانندگان سايت‌هاي همسريابي پيش از آن‌که حل مشکلات ازدواج جوانان باشد، کسب درآمد است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار هاديانفر تأکيد کرد: پليس فتا در طول ساليان گذشته بارها از سوي رسانه‌هاي مختلف ديداري، شنيداري و مکتوب در خصوص فعاليت سايت‌هاي همسريابي هشدار داده است که اين سايت‌ها مجوز فعاليت ندارند و ادعاي آن‌ها براي داشتن مجوز کذب است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: