کد خبر: ۱۲۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 01
نماینده پیرانشهر درمجلس:
شفاآنلاین>سلامت>نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلاس درس دختران شین آبادی با وضعیت آنان مناسب سازی شده است، درباره روند درمانی این دانش آموزان، گفت: ادامه درمان دختران شین آباد در خارج از کشور به نظر رییس تیم پزشکی آنان بستگی دارد.
به گزارش شفاآنلاین : رسول خضری روز شنبه  افزود: مستمری دختران حادثه دیده مدرسه شین آباد ماهیانه 950 هزار تومان برقرار است و به حساب آنان واریز می شود.
پرداخت مستمری این دختران با توجه به توافق نامه ای بین وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و نهاد ریاست جمهوری تنظیم شده است که براساس آن این مستمری کودکان برای آنان سپرده گذاری می شود.
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت درمان این دانش آموزان، اظهار داشت: مشکلاتی در بحث درمان آنان پیش آمده که داریم ریزی می کنیم تا در هفته پیش رو با دفتر وزیر و معاون درمان با حضور رییس تیم پزشکی و اولیای این دانش آموزان نشستی برگزار و مشکلات آنها مرتفع شود.
وی در باره اینکه آیا دختران شین آباد برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام می شوند یا نه، افزود: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دیدار با تیم پزشکی این تصمیم گیری را به تیم واگذار کرده و گفته است تیم پزشکی هر تصمیمی که بگیرد برهمان اساس عمل می شود؛ پس اگر دکتر فاطمی رییس تیم و مجموعه ای از اساتید حاضر در این تیم پزشکی نظر به اعزام داشته باشند این کار انجام می شود و درغیر اینصورت هیچ اعزامی انجام نخواهد شد.
خضری ادامه داد: اگر همانند گذشته امکاناتی لازم باشد، این امکانات وارد کشور می شود.
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با متناسب خواندن کلاس درس این دختران، تصریح کرد: کلاس درس جداگانه ای برای آنان ترتیب داده شده که متناسب با وضعیت شان مناسب سازی شده است و همه این 14 نفر در این کلاس کاملا هوشمند درس می خوانند.
 ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۱، یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر دچار آتش سوزی شد و از ۳۷ نفر دانش آموزان آن ۲۹ نفر دچار سوختگی شدند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: