کد خبر: ۱۲۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 13
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی با بیان اهمیت اجرای طرح تحول نظام سلامت در تحقق عدالت درمانی و بهداشتی گفت: اجرای طرح تحول سلامت در کارآمدی نظام های بیمه ای کشور بسیار مهم و موثر است.

به گزارش شفا آنلاین، دکترعلی اصغر پیوندی روز سه شنبه در آیین افتتاح بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: نظام سلامت در سطح کشور، استان تهران و حتی شهرستان دماوند به ویژه مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی با مشکلات بسیاری در بخش های نیروی انسانی، پزشکان متخصص و پرستار روبرو است که دولت یازدهم تلاش بسیاری برای رفع این مشکلات کرده است.
وی با تاکید برتلاش دولت یازدهم برای تامین مطالبات و خواسته های به حق مردم درحوزه سلامت و بهداشت اظهارکرد: یکی از مشکلات استان تهران کمبود تخت بیمارستانی است که دولت یازدهم اقدامات بسیار موثری برای رفع این مشکل و افزایش تخت های بیمارستانی استان انجام داده است.
رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره مشکلات بخش بهداشت و درمان شرق استان تهران نیز گفت: تجهیزاتی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی منطقه وجود دارد محدود است که رفع کمبودها و تجهیز مراکز درمانی منطقه نیازمند مشارکت و همراهی خیرین است.
پیوندی به افزایش تعداد تخت های ویژه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه شهید بهشتی تهران از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون اشاره کرد و افزود: قبل از اجرای طرح 205 تخت ویژه در مراکز درمانی تحت پوشش داشتیم که با ایجاد180 تخت ویژه برای اطفال و نوزادان، تعداد تخت های ویژه این مرکز دو برابر شده است.
وی درباره خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب ارائه شده در بیمارستان سوم شعبان دماوند نیز اظهارکرد: 100 هزار نفر درسال گذشته به مرکز اورژانس و هشت هزار نفر به بخش های درمانی این بیمارستان مراجعه و سه هزار عمل جراحی نیز در بیمارستان سوم شعبان انجام شده است.
بخش مراقبت های ویژه(آی.سی.یو) بیمارستان سوم شعبان دماوند با 300 مترمربع وسعت و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال روز سه شنبه طی آیینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.
برچسب ها: افتتاح ، سلامت ، طرح
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: