کد خبر: ۱۲۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 10
شفاآنلاین>اجتماعی>ساختمان جدید شعبه ٣ تأمین اجتماعی یزد با حضور دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دکتر سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی و برخی مقامت کشوری واستانی افتتاح شد.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر ربیعی ضمن افتتاح رسمی ساختمان جدید شعبه در جمع کارکنان سازمان تامین اجتماعی از افتتاح این پروژه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم افتتاح این ساختمان زمینه ساز خدمت شایسته به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان و تمامی اقشار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی باشد.

در ادامه مراسم که با حضور تاج الدین، معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تأمین اجتماعی ادامه یافت، وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح ساختمان جدید شعبه ٣ یزد از تلاش ومساعی تمامی دست اندرکاران احداث این مجموعه و پیمانکار مربوطه قدردانی به عمل آورد.

وی گفت: حفظ عزت و شوکت شرکای سازمان تامین اجتماعی دسترسی بهتر و مستقیم مخاطبان به عنوان صاحبان اصلی سازمان به فضای آرام و مطلوب تر جهت ارائه خدمات است.

در ابتدای این مراسم صابری مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن ارائه گزارش اجمالی عملکرد استان، احداث این پروژه را که با همراهی مدیران ارشد سازمان و تمامی دست اندرکاران صورت پذیرفت گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف عالی سازمان و بسط و گسترش عدالت اجتماعی دانست .

وی گفت امیدواریم افتتاح این شعبه منشا خیر و برکت در تامین اجتماعی استان شود و همه مخاطبین از آن بهره مند شوند.

شایان ذکر است ساختمان جدید شعبه سه یزد در فضایی به مساحت ٢٥٠٠ مترمربع و با صرف هزینه ای نزدیک به هفت میلیارد تومان احداث شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: