کد خبر: ۱۲۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 02
شفا آنلاین>اجتماعی>مسئول روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا روز پنجشنبه ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر 10 ساعته در پرواز تهران - تبریز اعلام کرد: خسارت مسافران این پرواز جبران و پرداخت می شود.

به گزارش شفا آنلاین، پرواز شماره 5248 این شرکت در مسیر تهران به تبریز که قرار بود ساعت 18.40 عصر دیروز انجام شود با بیش از 10 ساعت تاخیر و راس ساعت 4.55 بامداد پرواز خود را انجام داد.
محمد نیکنام مسئول روابط عمومی این شرکت افزود: طبق آیین نامه حقوق مسافر، خسارت مسافران این پرواز را جبران خواهیم کرد هر چند معتقدیم جبران حتی یک دقیقه تاخیر هم امکان پذیر نیست از این رو از مسافران این پرواز عذرخواهی می کنیم.
تعدادی از مسافران پرواز 5248 هواپیمایی آتا در مسیر تهران به تبریز  از تاخیر 10 ساعته این پرواز و سردرگمی در فرودگاه ابراز گلایه کرده بودند.
یکی از مسافران این پرواز گفت: زمانی که برای رفتن به فرودگاه آماده می شدم از طریق پیامک مطلع شدم که ساعت پرواز به 20.05 تغییر کرده و این تغییر ساعت سه بار دیگر نیز تکرار شد و پرواز به ساعت های 2 بامداد، 4 و 4.55 موکول شد که در نهایت راس ساعت 4.55 هواپیما تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.
تاخیر پروازهای شرکت های هواپیمایی، به معضلی برای مسافران تبدیل شده و متاسفانه اقدام درخوری برای رفع و یا کاستن از ساعات تاخیر انجام نمی شود.
برچسب ها: آتا ، پرواز ، عمومی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: