کد خبر: ۱۲۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 31
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی، اعلام کرد: این سازمان هفت رهنمود اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی را اجرا می کند.
به گزارش شفاآنلاین : رحیم اردلان درباره این رهنمودها اظهار کرد: این رهنمود ها درباره موضوعاتی همچون خط مشی های استخدام، گزینش و ارتقا، ارزیابی عملکرد کارکنان، توسعه و آموزش و مدیریت و نگهداری استعدادهاست.
وی ادامه داد: برنامه ریزی جانشین پروری، تعلق خاطر کارکنان، خط مشی جبران خدمت و کار شایسته و ارتقای ارزش های سازمانی از جمله رهنمودهای بین المللی است که تامین اجتماعی آن را اجرا می کند.
وی افزود: این سازمان در تدوین برنامه های عملیاتی، مهم ترین مزیت راهبردی را سرمایه های انسانی خود در نظر گرفته است و 2راهبرد کلان را تعقیب می کند.
اردلان، راهبرد استقرار رویکرد نوین سازمانی در حوزه سرمایه انسانی و طراحی و استقرار نظام مدیریت دانش به عنوان مبنای نظام تصمیم گیری را 2 راهبردی عنوان کرد که سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار داده است.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این سازمان بر اساس این راهبرد های اساسی ، ١٤ برنامه عملیاتی را طراحی کرده است که شامل بازطراحی و پیاده سازی نظام جذب استخدام، بازبینی و اصلاح نظام جبران خدمت، بازطراحی نظام رفاهی کارکنان و طراحی و پیاده سازی مدل شایستگی و تدوین روش های ارزیابی شایستگی در سطوح مختلف است.
به گزارش سازمان تامین اجتماعی،اردلان، طراحی و پیاده سازی نظام آموزش مبتنی بر یادگیری راهبردی، بازطراحی و پیاده سازی نظام مدیریت عملکردی کارکنان را از دیگر برنامه های عملیاتی راهبردهای سازمان برشمرد.
این مقام مسئول در تامین اجتماعی افزود: همچنین طراحی و پیاده سازی نظام جانشین پروری، طراحی و پیاده سازی فرآیند مدیریت استعدادها و طراحی و استقرار سیستم های رفتاری شایسته کارکنان از دیگر برنامه هایی است که در سازمان درنظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: تدوین سند جهت گیری منابع انسانی، تجزیه و تحلیل شغل و طبقه بندی مشاغل سازمان، طراحی نظام برنامه ریزی مسیر پیشرفت شغلی، طراحی و پیاده سازی نظام توانمند سازی کارکنان و طراحی و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی با رویکرد یکپارچه سازی سیستم ها جزو ١٤ برنامه عملیاتی به شمار می آید که این برنامه ها در مدت 2 سال و تا پایان سال آینده در سازمان تامین اجتماعی اجرایی می شود.
اردلان در زمینه معرفی فعالیت سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: سازمان از طریق ٥٣٠ شعبه تامین اجتماعی، ٧٢ بیمارستان و ٢٨٥ مرکز درمانی خدمات خود را به بیش از ٤٢ میلیون تن در سطح کشور ارائه می دهد.
وی اظهار کرد:٦٧ هزار تن در سازمان تامین اجتماعی مشغول به فعالیتند که از این شمار ١٩هزار و ٣٨٥ تن در بخش بیمه (٢٩ درصد نیروی انسانی)، ٤٦هزار و ٨١٢ تن در بخش درمان (٦٩ درصد نیروی انسانی) و یک هزار و 170(2 درصد نیروی انسانی ) در ستاد سازمان ارائه خدمت می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: