کد خبر: ۱۲۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 26
شفا آنلاین>اجتماعی>«اسماعیل موسی» دوازده سال است که یک قهرمان محلی و الهام بخش مردم شهر کوه های آلبرت در اوکلند بوده است و در نهایت تلاش های او به درستی تقدیر شد.
به گزارش شفا آنلاین، «اسماعیل موسی» دوازده سال است که یک قهرمان محلی و الهام بخش مردم شهر کوه های آلبرت در اوکلند بوده است و در نهایت تلاش های او به درستی تقدیر شد. این مرد کویتی در سال 2004 با خانواده اش به کوه آلبرت نقل مکان کرد و از میزان زباله ای که روی زمین می دید احساس ناراحتی کرد. این کشور نیاز داشت خوب و تمیز به نظر برسد و او نمی توانست آن را کثیف ببیند. بنابراین او شروع کرد در باران و آفتاب در خیابان های شهر بگردد، زباله ها را دور بریزد و موارد قابل بازیافت را در سطل های مخصوص بریزد.
 
«کالاب وینسنت» صاحب یک آرایشگاه وینی گزارش می دهد که هر روز 8 صبح صدای موسی را در حال جمع آوری زباله می شنود و او اولین نفری نیست که متوجه خدمات داوطلبانه موسی شده است. دیوید شیرر عضو پارلمان آلبرت اغلب که از پنجره دفترش بیرون را نگاه می کند موسی را می بیند که روی زباله ها خم شده و می گوید: «شهر بدون او کمتر تمیز می بود. صاحبان فروشگاه ها، عموم مردم، همه می دانند که او کیست. من فکر می کردم خوب است که راهی برای تشکر از او پیدا کنیم. ما باید چیزی شبیه این را مدت ها پیش انجام می دادیم.»
 
صبح روز بیست و دوم آگوست مردم شهر در دفتر شیرر جمع شدند تا ببینند موسی اولین نفری می شود که به او یک گواهی ویژه از طرف پارلمان برای خدمات اجتماعی دریافت می کند. این داوطلب فروتن جایزه را پذیرفت اما تاکید کرد چنین چیزی غیرضروری است. موسی می گوید: «من همیشه به آن ها گفته ام که نیاز به چیزی ندارم... من خوشحالم که از صمیم قلبم کاری انجام دهم چون ما کشور کثیف نمی خواهیم.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: