کد خبر: ۱۲۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 20
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا نحوه درخواست معافیت پزشکی و کفالت مشمولان مقیم خارج از کشور را اعلام کرد.
به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ نجف حمیدزاده گفت: درخواست معافیت پزشکی و کفالت از نمایندگی های خارج از کشور فقط مربوط به مشمولانی می شود که متولد خارج کشورند و در آنجا اقامت دارند؛ ضمن اینکه امکان تردد آنان به داخل کشور فراهم نیست.

وی افزود: مشمولان مقیم خارج از کشور با مراجعه به نمایندگی کنسولی ایران در کشور محل سکونت خود به یکی از نمایندگی های مجری معاینات پزشکی در شهرهای مونیخ، دبی و پکن معرفی می شوند و درخواست آنان در شورای پزشکی بررسی می شود.
معاون مشمولان و معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: دانشجویانی که با داشتن معافیت تحصیلی در حال تحصیل در دانشگاه های خارج کشورند از شمول این طرح خارج هستند و حتما باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) در داخل کشور مراجعه کنند.
وی ادامه داد: دانشجویانی هم که درخارج از ایران مشغول تحصیل هستند و می توانند به داخل کشور تردد کنند الزاما باید در داخل کشور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس +10) نسبت به درخواست خود اقدام کنند.

برچسب ها: پزشکی ، معافیت ، متولد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: